alstie in form is zijn zijn stekskes ook altyd fenomenaal
Die Dury gaan we niet zien vanavond.
Zal vooral een zeer breed glimlachende Dury zijn die z'n tanden zal blootlachen.
Een Dury die wint is een gelukkige Dury.
Voor de rest:
"Dit is mijn mooiste moment ooit bij Zulte Waregem."
"We moeten correct zijn tegenover de andere teams." (over POI)
"Ik heb veel respect voor de prestaties van de Belgische ploegen in Europa. Wij willen daar ook geen slecht figuur slaan. We hebben de eer van ons land te verdedigen."
"Momenteel hebben we niet de kern om Europa en de nationale competitie te combineren."
"Als je tegen Dimata en Musona speelt, heb je communicatie en organisatie nodig." (argumentering waarom hij besloot Derijck op te stellen)
"Ik heb er nu veel meer van genoten dan in 2006. Toen kon ik er niet van genieten, het was te onverwacht."
"Ach, ik begrijp Yves, ik heb het ook meegemaakt 3 jaar geleden. Als je een finale wint, loop je dagen gelukkig rond. Als je ze verliest, dagen ongelukkig. Ik denk dat ik wel 100 keer die goal van Scholz gezien heb."
"Volgend seizoen wordt heel zwaar. Het wordt ??n van mijn grootste uitdagingen ooit."
"Ik zou dolgraag Sander nog een seizoen huren, maar we moeten afwachten wat de plannen van Club Brugge zijn. Idem met Gueye."
Uitleg over Noorse psycholoog. (na vraag van Raes daarover)
Joos refereert misschien naar 'mislukken' van Vetokele en Oulare.
Zijn moment van de week? Ofwel winnende penalty van Hamalainen en daaropvolgende vreugduitbarsting, ofwel huldiging in Zulte en Waregem waar hij lof zwaait naar de supporters.
Moeilijkste voorspelling:
Heel misschien tonen ze ook beelden van Mourinho die op zijn knie?n gleed in zijn Porto-periode (of niet, kost te veel geld wrsch die beelden) (of Guardiola afgelopen weekend ook eens op de knie?n, zal tijdens Moment vd Week zijn (van Filip Joos, die voor Man City-Liverpool zal kiezen) )