Over het voetbal: zelden zo'n puike prestatie van een DMC gezien als die van Vertonghen gisteren. Ik zat echt met mijn mond open te kijken! Wat die jongen gerecupereerd en verdeeld heeft, ongelooflijk!! Wat niets van de verdienste van de andere spelers afdoet. Alleen begreep ik de keuze voor Gaby Mudingayi op rechts niet zo goed. Akkoord, Defour speelde een draak van een eerste helft, maar zet dan toch Witsel op rechts- en Van Damme op linksmidden (grote actieradius en zeker veel aanvallende impulsen) Met Mudingayi speelden ze met drie verdedigende middenvelders en werd automatisch teruggetrokken.
Schitterende sneer van Stijn Stijnen ook naar Van Buyten. Wel drie keer herhaalde hij in zijn interview dat de communicatie goed was achterin. Die lange, zwaar overroepen slungel zien we dus niet meer terug 
Ik ben akkoord met hetgene dat je zegt over inbreng van Gaby (was daarbij nog heel slecht in zijn passing).
In verband met Van Buyten ben ik niet volledig akkoord. Hij zit terecht niet meer in de ploeg, heeft al teveel blunders begaan bij de Belgische ploeg, maar toch was zijn opmerking over de communicatie terecht en was het mede daardoor dat de verdediging tegen de Turken zo goed was. Ik ben ook zo geen grote fan van Simons, zeker niet als verdedigende middenvelder, maar wat hij en Kompany tegen de Turken deden was gewoon heel goed, hopelijk blijven ze ons vast centrale duo.