Het ergste vind ik dat ze het allemaal zo gew?ldig vinden terwijl het in feite op niet veel trekt.
Lukaku vond "dat Belgi? had laten zien dat ze een topteam zijn."
Wilmots: "We hebben een goede wedstrijd gespeeld."
En dat werd vlotjes nagekauwd door zijn spelers.
Ik raad jullie aan om in google eens 'We hebben een goede wedstrijd gespeeld' in te tikken...
"We speelden tegen een sterk land als Zweden." 
Ibrahimovic deed niet mee, meer zeg ik niet.
K?llstrom loopt daar op zijn oude dag gewoon de middencirkel niet uit!
Belgi? doet me denken aan het jongetje op de speelplaats die dacht dat hij Maradona was maar in feite maar een middelmatig voetballertje was.
Toen Hazard die goal maakte. Heb je Wilmots zien lachen en grabbelen naar Hazard in een poging om hem weer te kunnen knuffelen ?
Wilmots had hem beter ijskoud genegeerd.
Zolang ze winnen zal de pers niet veel negatiefs zeggen na al die "mislukte" jaren.
Als ze verliezen, dan zouden ze wel eens hard kunnen zijn, en dan zal Wilmots weer weigeren met de pers te praten.
Ik begrijp ook niet dat men zei dat ze goed speelden en dat De Bruyne al 2 matchen de dirigent is.
Even iets anders ook. Ik vrees dat de beloften van Belgi? een verloren lichting is.
Dit A-team is nog jong en je weet dat Wilmots vast houdt aan zijn spelers.
Mannen als Bruno, Batshuayi, Thorgan Hazard, Vanaken, Praet, Arslanagic, Malanda,...
Als al die spelers een stap hogerop zetten binnen hier en 2 jaar dan zijn die volgens mij beter dan de huidige lichting. Je hebt van alles, Hazard en praet zijn mannen die in de bal komen, Batshuayi komt in de bal en gaat diep, Vanaken speelt in 1 tijd en denkt meestal vooruit, Malanda is een fantastische breker en Bruno is een flankspeler die snelheid heeft, diep gaat en goed kan afwerken.
Verder heb je nog Ferreira-Carrasco, De Sart, Mpoku.
Tielemans is dan wel nog heel jong, dus die zie ik Wilmots er wel nog bij pakken.