zal wel steken bij de siegried brackes anno 2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen 
Voor onnozelaars die voetbal aan politiek linken misschien wel ja. T moet dan ook gepikt hebben bij de Belgicistische onnozelaars tijdens de ronde van Vlaanderen.
Je kan het toch ook niet laten om jouw eigengereide opinie neer te toetsen
nee eerder 
U begrijpt het niet denk ik. Je hebt Belgicisten die er zich niks van aantrekken en het bekijken zoals het is (de schoonste koers van het jaar) en je hebt Belgicisten die in de Ronde van Vlaanderen een complot met Vlaamse vlaggen zien, ergo de Belgicistische onnozelaars.
Ja ja leg het maar uit. Ik begrijp het maar al te goed. Trouwens je draait de rollen in jouw vergelijking verkeerdelijk om want het waren de flaminganten met hun geel/zwarte voddekes die de 3-kleurige vodjes niet zagen zitten. Soit, point final want de verkleutering in de media als het over onze ingewikkelde politieke situatie gaat heeft al genoeg schade aangericht.
Wel, deze keer heeft Fox wel gelijk vind ik. De koers noemt de ronde van 'Vlaanderen' en dan is het normaal dat je daar staat met een Vlaamse vlag. Die 'Belgicisten' maakten er dan inderdaad een politiek spelletje van jammer genoeg.
Het is zo ver gekomen dat als ik het Vlaamse volkslied zing en trots ben van Vlaming te zijn, dat ik daarom anti-Belgi? ben, terwijl ik net zo goed hou van ons Belgische land. Alleen is alles nu zwart wit geworden. Het is toch niet omdat je je Belg voelt dat je je geen Vlaming meer mag voelen?
In dat opzicht mag ik ook geen Waregemse kleuren dragen, want anders is het alsof ik Waregem onafhankelijk wil, terwijl dat dat echt niet de bedoeling is, want dan moeten we een competitie zien te organiseren met bvb Racing Waregem en Zulte Waregem enzo en die tv-rechten, dat is dan ook niet simpel en...
Erg spijtig wat allemaal gebeurt. Voor mij is het doorvoeren van een deftige staatshervorming noodzakelijk om er voor te zorgen dat Belgi? kan blijven bestaan. De Waalse politici zien dat echter anders en willen dat alles blijft zoals het is, waardoor ze ons (vrees ik) naar een splitsing brengen. Het is dus erg ironisch, maar de toekomst van ons land ligt vrees ik in de handen van de Franstalige politici, die alleen maar bang zijn voor hun kiezers, maar een voorbeeld zouden moeten nemen aan de Vlaamse regering die wel een deftig beleid kan voeren. Vergelijk het met het voetbal. Je kan een ploeg met slecht bestuur niet blijven sponsoren. Ofwel ga je mee ten onder, zie Charleroi, Moescroen of Brussels, ofwel wijzig je drastisch van koers, ga je verstandig om met middelen en komt alles weer goed (zie Lokeren)
Het klinkt dus raar, maar een staatshervorming is in het voordeel van de Franstalige bevolking om hun eigen regio te verbeteren, maar het zijn die politici die het probleem vormen.
Nu ja, einde preek van mezelf... KOMAAN RODE DUIVELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en leve de Ronde van Vlaanderen !!!!!!!!!!!!!!!!!