Auteur Topic: [VB] Essevee - Kortrijk  (gelezen 47168 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #60 Gepost op: april 07, 2009, 11:21:54 pm »
Dat er uitschot zit tussen KVK-supporters is correct. Op het KVK-forum wordt ook tegen hen gereageerd. Het blijft een minderheid en dan vooral te zoeken bij Club-"supporters". Ja, er zijn marginalen in Kortrijk, maar wel grotendeels bij allochtonen.Een grotere stad trekt meer allochtonen aan en meer marginalen van buiten de stad dan een gemeente als Zulte of Waregem.

Waar haal jij die allochtonen nu plots vandaan? Ik heb het over die Kortrijkzanen (of Bruggelingen - loopt allemaal een beetje in elkaar natuurlijk) die er telkenmale in slagen - en dat sinds jaar en dag - om de media te halen met hun marginale acties. Is het niet door stewards of andere fans in elkaar te meppen dan is het om het aanvallen van het bestuur van de tegenstander, het aanvallen van bussen of het afbreken van je eigen stad.

Citaat
Het is wel een feit dat de steun van de KVK-supporters veel groter is dan dat van het Zulte-W publiek, dat behoorlijk blas? is en enkel te horen bij succes.

Alsof de veralgemening van de allochtonen nog niet genoeg was, hier nog eentje van formaat, chapeau. Het Waregemse publiek blas? en enkel te horen bij succes? Vandaar dat Essevee in de top staat van aantal supporters op verplaatsing. Vandaar dat we tweewekelijks - en dit eveneens sinds jaar en dag - meer toeschouwers trekken dan jullie, ondanks het feit dat jullie o zo'n aanvallend voetbal spelen ?n een dubbel zo grote stad zijn.

Citaat
Van een naar Kortrijk uitgeweken Waregemnaar hoorde ik dat hij er weg is omwille van het snobisme en het in Kortrijk veel prettiger wonen is.
Je ziet maar, meningen kunnen verschillen. Het valt me echter op dat het niveau op dit forum niet echt hoog te noemen is en de kritiek op het Kortrijks uitschot evenzeer zelfkritiek mag zijn.

Van een naar Waregem uitgeweken Kortrijkzaan hoorde ik dat hij er weg is omwille van de saaiheid, doodsheid, de dikke nekken mentaliteit, en het in Waregem veel gezelliger vertoeven is. Meningen kunnen inderdaad verschillen.

Citaat
Voor 18 april heel simpel : spelers en supporters zullen tot het uiterste gaan en dan weten jullie bij ervaring (tot 2x toe in 2008) hoe laat het is.
Ik vraag me af hoe jullie hadden gereageerd na zoveel zware benadeling en zou Dury het hele seizoen lakoniek hebben blijven reageren ???


Wij zijn - zoals gezegd - eveneens (net als ?lke andere Belgische club) in verschillende matchen benadeeld geweest. Enkele ploegen en trainers (Dury destijds, dit seizoen Preutgom en nog een paar) hebben daar bij momenten op gereageerd, ergens te begrijpen. Wat Hein dit seizoen heeft uitgestoken daarentegen was calimero-gedrag pur sang. Van week ??n stond hij te klagen over de arbitrage, en ?lke week opnieuw is hij erover bezig geweest (ook al zei hij in het begin van het seizoen dat hij niet te vaak in de media wou komen). Als het dan eens naar zijn zin was, stond hij met een grote air voor de camera's te prediken dat het eens in orde was. Degoutant. Filmpjes op internet plaatsen, subjectieve verslagen op jullie offici?le website - te belachelijk voor woorden allemaal. Ondertussen wordt wel vergeten dat jullie een van de slechtst draaiende ploegen zijn van de afgelopen maanden, jullie het minst aantal doelpunten scoren (op 2 andere strontploegen na) en dat jullie vechten tegen de degradatie.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #61 Gepost op: april 07, 2009, 11:26:44 pm »
Hoogste verkrottingsgraad : er worden juist grote inspanningen gedaan op dit moment om de volledige infrastructuur te verbeteren. Verlaat de bekrompenheid van uw boerengaatje eens.

Bij ons worden ook inspanningen gedaan om de infrastructuur te verbeteren. Dat verandert wel niks aan het feit dat Kortrijk een vuile, doodse stad is.

Citaat
Over jullie penaltygevalletjes : blijkbaar is over de helft komen al genoeg om een strafschop te eisen.

Heb jij onze penaltygevalletjes gezien? Ik dacht het niet, dus hou je maar koest. En om 12 overwinningen te pakken en om 43 doelpunten te maken moet je ?cht wel over de helft komen, geloof me.

Citaat
Van jullie kregen we nog steeds geen voetballes : noch in de beker vorig seizoen , noch in de heenwedstrijd,noch in de wedstrijden toen jullie promoveerden (thuis plakten jullie 90 minuten voor jullie goal).

Mee eens dat we tegen Kortrijk twee maal gefaald hebben het afgelopen anderhalf jaar. Nu goed, jullie waren toen in eigen huis ook h??l sterk.

Citaat
Misschien eens luisteren naar John Collins , die vorige week in Het Noeuwsblad zei : "In Belgie spelen er 4 ploegen echt mooi voetbal ; Standard, Anderlecht,Gent en Kortrijk". Nee, geen Zulte...

Inkaderen die quote zou ik zo zeggen, kan je ze in de lege palmareskast hangen.

Citaat
In Kortrijk is trouwens niemand de achterbakse wijze vergeten waarop jullie Mestdagh en Berrier binnenhaalden.Het toont de echte profitariaatmentaliteit van een plattelandsploegje...

Lol.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #62 Gepost op: april 08, 2009, 12:03:52 am »
Als ik het niet mis heb, is het ook de schuld van de k*trijknaren dat er voor die heerlijke derby nu combi regeling is!! En dat niet omdat ze zo braaf zijn en er maar een paar hooligans zijn!!
moesten die stoelkes in da petatteveldstadionke keer van deftige kwaliteit zijn en niet gratis gekregen zijn van de ocmw, waren die stoelkes zeker onbeschadigd achtergelaten!! dus mooi zitten en zwijgen ;)
en laat die dikkenekken maar verder dromen over hun (goed=>lol) seizoen.
Hun seizoen is een peuleschil met ons eerste jaar in eerste klasse ze kunnen er op geen enkel moment aan tippen. 1 ding zullen ze de kortrijknaren wel hebben op het eind van het seizoen als het zo door gaat!!
EXTRA MACHTEN !!! EINDRONDEUH

dus hou jullie maar klaar voor

IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT
IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT

POUR POUR KV KORTRIJK
YOU AINT GOT NO HISTORY
WE DON'T GIVE A FUCK
WHAT EVER YOU'll sing
BECAUSE WHE HAVE A GREAT HISTORY

Offline Ivanovic

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #63 Gepost op: april 08, 2009, 01:24:49 am »

dus hou jullie maar klaar voor

IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT
IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT

POUR POUR KV KORTRIJK
YOU AINT GOT NO HISTORY
WE DON'T GIVE A FUCK
WHAT EVER YOU'll sing
BECAUSE WHE HAVE A GREAT HISTORY

Den tweede gezang, dien van de glory hunters van Liverpool omdraaien met KV Kortrijk als club en niet Chelsea FC : hoe origineel ! En ivm history, jullie hebber er niet veel hoor, ik zou echt niet veel van de toren blazen. Elke club heeft z'n eigen history. Als history maar de trophies zijn dan heb ik jawel een woord voor dat : successupporter.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #64 Gepost op: april 08, 2009, 08:10:36 am »
In Kortrijk is trouwens niemand de achterbakse wijze vergeten waarop jullie Mestdagh en Berrier binnenhaalden.Het toont de echte profitariaatmentaliteit van een plattelandsploegje...
Achterbaks?? We hebben gewoon de prijs van de patatten een beetje opgetrokken zodat we wat meer konden spenderen aan transfers dat is al.Trouwens zouden jullie niet beter wat patatten planten op uwen akker,voetballen kan je daar toch niet op.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #65 Gepost op: april 08, 2009, 09:03:46 am »

dus hou jullie maar klaar voor

IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT
IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT

POUR POUR KV KORTRIJK
YOU AINT GOT NO HISTORY
WE DON'T GIVE A FUCK
WHAT EVER YOU'll sing
BECAUSE WHE HAVE A GREAT HISTORY

Den tweede gezang, dien van de glory hunters van Liverpool omdraaien met KV Kortrijk als club en niet Chelsea FC : hoe origineel ! En ivm history, jullie hebber er niet veel hoor, ik zou echt niet veel van de toren blazen. Elke club heeft z'n eigen history. Als history maar de trophies zijn dan heb ik jawel een woord voor dat : successupporter.

ten eerste is het enkel zo goed als het ritme van da liedje (leer u teksten glory hunter)
we hebben er meer dan jullie dus ssshhhttt!! hoor ik daar terug jalouzie?  ;D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #66 Gepost op: april 08, 2009, 11:13:23 am »
Hoogste verkrottingsgraad : er worden juist grote inspanningen gedaan op dit moment om de volledige infrastructuur te verbeteren. Verlaat de bekrompenheid van uw boerengaatje eens.
Over jullie penaltygevalletjes : blijkbaar is over de helft komen al genoeg om een strafschop te eisen.
Van jullie kregen we nog steeds geen voetballes : noch in de beker vorig seizoen , noch in de heenwedstrijd,noch in de wedstrijden toen jullie promoveerden (thuis plakten jullie 90 minuten voor jullie goal).
Misschien eens luisteren naar John Collins , die vorige week in Het Noeuwsblad zei : "In Belgie spelen er 4 ploegen echt mooi voetbal ; Standard, Anderlecht,Gent en Kortrijk". Nee, geen Zulte...
In Kortrijk is trouwens niemand de achterbakse wijze vergeten waarop jullie Mestdagh en Berrier binnenhaalden.Het toont de echte profitariaatmentaliteit van een plattelandsploegje...

Als je niets zinnigs te vertellen hebt rassing aka martin, blijf dan maar op het kkv forum.
Ge zijt ook de slimsten zeker op de werkvloer bij Alpro...  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Ivanovic

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #67 Gepost op: april 08, 2009, 11:33:03 am »

dus hou jullie maar klaar voor

IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT
IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT

POUR POUR KV KORTRIJK
YOU AINT GOT NO HISTORY
WE DON'T GIVE A FUCK
WHAT EVER YOU'll sing
BECAUSE WHE HAVE A GREAT HISTORY

Den tweede gezang, dien van de glory hunters van Liverpool omdraaien met KV Kortrijk als club en niet Chelsea FC : hoe origineel ! En ivm history, jullie hebber er niet veel hoor, ik zou echt niet veel van de toren blazen. Elke club heeft z'n eigen history. Als history maar de trophies zijn dan heb ik jawel een woord voor dat : successupporter.

ten eerste is het enkel zo goed als het ritme van da liedje (leer u teksten glory hunter)
we hebben er meer dan jullie dus ssshhhttt!! hoor ik daar terug jalouzie?  ;D

Ik zou niet wetten waarom ik zou zo jaloers moeten zijn op een club zoals SVZW. Ik ben Doorniksenaar en voelt het rivaliteit niet zo hard als de echte Kortrijkzanen ( of zoiets ). Btw. de nekken zijn te vinden op den Anderlecht. Ook ken ik de teksten. Btw. dat jullie het willen of niet, den echt KSV is dood.
« Laatst bewerkt op: april 08, 2009, 11:34:36 am door Ivanovic »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #68 Gepost op: april 08, 2009, 11:50:27 am »
Anderlecht en Standard krijgen geen Nederlanders meer
De resterende wedstrijden van dit seizoen van zowel Anderlecht als Standard zullen niet door een Nederlander gefloten worden. Dat maakte scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen bekend.
 
Defour en Vink kijken elkaar dit seizoen niet meer in de ogen. (foto belga)
"We willen onze eigen mensen op Anderlecht en Standard zetten", aldus Jeurissen. "Het zou van weinig geloof getuigen in onze eigen refs mocht ik Nederlandse refs in deze fase van de competitie laten voorgaan op eigen mensen."

Nederlanders komen dus dit seizoen niet meer over de vloer van de nummers 1 en 2 in de Jupiler Pro League, Anderlecht krijgt met Hamer wel nog een Luxemburgse ref.

Ondertussen komt de eerste kritiek op Jeurissen naar boven over het feit dat hij nog maar zes scheidsrechters de topduels wil laten fluiten. Kortrijk is verontwaardigd omdat Vervecken is aangeduid voor het treffen met Zulte Waregem. Dit seizoen floot hij geen strafschop in het bekerduel tegen KV Mechelen. "Dat was een fout van Vervecken, maar straks kunnen we onze refs nergens meer uitsturen", verdedigt Jeurissen zich.

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #69 Gepost op: april 08, 2009, 12:06:00 pm »
Anderlecht en Standard krijgen geen Nederlanders meer
De resterende wedstrijden van dit seizoen van zowel Anderlecht als Standard zullen niet door een Nederlander gefloten worden. Dat maakte scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen bekend.
 
Defour en Vink kijken elkaar dit seizoen niet meer in de ogen. (foto belga)
"We willen onze eigen mensen op Anderlecht en Standard zetten", aldus Jeurissen. "Het zou van weinig geloof getuigen in onze eigen refs mocht ik Nederlandse refs in deze fase van de competitie laten voorgaan op eigen mensen."

Nederlanders komen dus dit seizoen niet meer over de vloer van de nummers 1 en 2 in de Jupiler Pro League, Anderlecht krijgt met Hamer wel nog een Luxemburgse ref.

Ondertussen komt de eerste kritiek op Jeurissen naar boven over het feit dat hij nog maar zes scheidsrechters de topduels wil laten fluiten. Kortrijk is verontwaardigd omdat Vervecken is aangeduid voor het treffen met Zulte Waregem. Dit seizoen floot hij geen strafschop in het bekerduel tegen KV Mechelen. "Dat was een fout van Vervecken, maar straks kunnen we onze refs nergens meer uitsturen", verdedigt Jeurissen zich.

Als wij zouden janken op iedere ref die al eens geen strafschop gefloten heeft voor ons die er wel een was, dan moet er geen enkele scheidsrechter meer naar het regenboogstadion komen. Man toch, dat zijn toch idioten bij Kortrijk.

Trouwens

Citaat
Zulte Waregem heeft reden tot klagen. De ploeg uit Waregem kreeg minstens ??n penalty niet en laat daardoor een (waarschijnlijk) punt liggen.

Zulte Waregem kwam meer en meer opzetten in de match tegen Cercle Brugge. Eerst stuurde De Vlieger een lange uittrap richting Jelavic, waarop een Cercle-verdediger de bal met de hand beroerde in de zestien; maar scheidsrechter Vervecken zag er geen graten in. Even later werd Stijn Minne onderuit gehaald door een verdediger, ditmaal DUIDELIJK penalty ... maar Vervecken zag er weer niets in. Nog geen vijf minuten later gaf hij wel een strafschop ... aan Cercle Brugge.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #70 Gepost op: april 08, 2009, 01:09:48 pm »
Had geen zin om 3 pagina's te lezen da ik nog moest lezen; Zag wel dat er over de arbitrage gesproken werd. En als jullie blijven zeggen da we beter zwegen dan weet ik het ook niet meer hoor. We zijn al benadeeld geweest op DUIDELIJKE fases. Zelfs mensen in de tribune zien het beter (bv laatst tegen KVM).
Ik weet niet goed hoe jullie matchen nu zin. Ma kan mij voorstellen dat er ook wel fases zijn. Dit moet gewoonweg ophouden, want ploegen zoals Kortrijk, Zulte, ... verliezen kostbare punten, terwijl de 'grotere' ploegen alleen maar blij zijn met hun gestolen punten.
Verder heb ik geen echte haat tegen over Zulte. Want heb al keer in jullie loges gezeten (en twas geestig ^^), kheb wel wa rivaliteit tegen over Zulte, maar das begrijpelijk denk ik.
Tis en et blijft voetbal, en voetbal moet geestig zijn. Laten we strijden zoals in een echte streekderby en hopelijk (in mijn geval dan toch) trekt Kortrijk aan het langste eind en winnen we.
Oja, btw. Vervecken heeft Kortrijk niet graag. Goe nieuws vo jullie.
« Laatst bewerkt op: april 08, 2009, 01:13:15 pm door lorrekvk »

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #71 Gepost op: april 08, 2009, 01:14:51 pm »

dus hou jullie maar klaar voor

IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT
IN 2DE KLAS IST OOK PLEZANT

POUR POUR KV KORTRIJK
YOU AINT GOT NO HISTORY
WE DON'T GIVE A FUCK
WHAT EVER YOU'll sing
BECAUSE WHE HAVE A GREAT HISTORY

Den tweede gezang, dien van de glory hunters van Liverpool omdraaien met KV Kortrijk als club en niet Chelsea FC : hoe origineel ! En ivm history, jullie hebber er niet veel hoor, ik zou echt niet veel van de toren blazen. Elke club heeft z'n eigen history. Als history maar de trophies zijn dan heb ik jawel een woord voor dat : successupporter.

ten eerste is het enkel zo goed als het ritme van da liedje (leer u teksten glory hunter)
we hebben er meer dan jullie dus ssshhhttt!! hoor ik daar terug jalouzie?  ;D

Ik zou niet wetten waarom ik zou zo jaloers moeten zijn op een club zoals SVZW. Ik ben Doorniksenaar en voelt het rivaliteit niet zo hard als de echte Kortrijkzanen ( of zoiets ). Btw. de nekken zijn te vinden op den Anderlecht. Ook ken ik de teksten. Btw. dat jullie het willen of niet, den echt KSV is dood.

Omdat wij al veel meer bereikt hebben dan kvk ons palmares is voor een ploegske als kortrijk om jalours op te zijn!!
wij hebben al geschiedenis geschreven en jullie??
wel dan weet ook jij dat die tekst nie hetzelfste is en daarbij geef eens een liedje dat nie achter gemaakt is van iets anders??? Btw. ksvw was groter dan kvk en nu is het svzw en we zijn weeral groter ;)
wat ben ik blij dat ik nie voor kvk ben altijd met dat gefrustreed gevoel leven dat de boeren beter zijn :d !!

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #72 Gepost op: april 08, 2009, 01:15:46 pm »
Oja, btw. Vervecken heeft Kortrijk niet graag. Goe nieuws vo jullie.

CALIMERO!

Vervecken heeft al minder penaltys niet gefloten voor Kotrijk als voor Waregem, dus stop met janken. Man toch, jullie zijn hylarisch

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #73 Gepost op: april 08, 2009, 01:18:46 pm »
Oja, btw. Vervecken heeft Kortrijk niet graag. Goe nieuws vo jullie.

CALIMERO!

Vervecken heeft al minder penaltys niet gefloten voor Kotrijk als voor Waregem, dus stop met janken. Man toch, jullie zijn hylarisch

http://mascot.crystalxp.net/png/neoshin-calimero-v2-2793.png

Schoon dingske h?. Tzou staan als mascotte van ginder !

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #74 Gepost op: april 08, 2009, 01:29:41 pm »
Oja, btw. Vervecken heeft Kortrijk niet graag. Goe nieuws vo jullie.

CALIMERO!

Vervecken heeft al minder penaltys niet gefloten voor Kotrijk als voor Waregem, dus stop met janken. Man toch, jullie zijn hylarisch

Bwa, 'lorrekvk' zo afschieten hoeft nu niet h?. het is inderdaad zo dat ploegen van de subtop tot de onderste regionen vaak benadeeld worden. Erover zwijgen is niet goed, maar elke week met scherp schieten op de refs en andere ploegen helpt evenmin.
Ik herinner me dat Dury in ons maiden-seizoen ook vaak uit z'n krammen schoot (niet zo vaak als Dikke Hein natuurlijk), maar zag al gauw in dat het weinig helpt.
Dat Hein niet inziet dat dit negatief is voor zijn club, dat begrijp ik niet. Beter iets rustiger zijn in uitspraken en een persoonlijke evaluatie maken over een (half) seizoen, rekening houdende met wat andere ploegen ook onthouden worden.
Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat bij onze vrienden blijkbaar geen controlerende factor een oogje op de website houdt. In tegenstelling hiermee zijn wij pakken professioneler bezig, met een zorgvuldige screening van de inhoud om geen onnodige polemieken te veroorzaken.

Soit, op sportief vlak zijn beide ploegen precies al aan't uitbollen. Ik zie ons fysiek iets sterker om de overwinning thuis te houden. 2-0, Berrier en Roelandts
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #75 Gepost op: april 08, 2009, 01:41:04 pm »
Als een club een heel seizoen kritiek heeft op de arbitrage en de scheidsrechters blijft viseren, dan zal dit denk ik toch een omgekeerd effect hebben. Kortrijk heeft echter wel een punt als ze zeggen dat ze al meermaals aan het kort(rijks)e eind trokken, cfr de fase tegen Mechelen dit weekend.

Misschien hadden ze zich iets minder vijandig moeten opstellen t.o.v. de scheidsrechters want ik vraag mij soms af of scheidsrechters nu niet bewust Kortrijk benadelen in geval van twijfel. Tenslotte zijn het ook mensen die zich op dat moment absoluut niet gerespecteerd voelen door jullie club, en dat zal hoe dan ook hun gedrag be?nvloeden.

Enkele citaten vanuit het scheidsrechtersforum mbt KVK & Hein VHB:

Citaat
Daar is Calimero HVH uit K. weer.....  
 

Citaat
Hein Vanhaezebroeck is een zeer goede trainer, maar hij heeft een grote mond.

Citaat
Kortrijk kan Jacky Matthysen binnenhalen.
Ze zijn daar toch al ne mekkeraar gewoon ...

Citaat
Ja dat kan dus niet he. Als die mensen van KVK eventjes hun verstand zouden willen gebruiken, dan zouden ze weten dat het de SR die kaarten geeft en iet de ASR.
Ten tweede, wie ontkent dat Kouyate rood verdiende, is na het zien van de beelden gewoon van uiterst kwade wil.
Het wordt tijd dat de heer HVH ens serieus op zijn plaats gezet wordt (door een schorsing van ene week of 6). In Engeland en Duitsland moet je als trainer voor minder harde uitspraken veel Euro's of ponden neertellen....

Citaat
Sommige beslissingen zijn inderdaad fout, maar hier is toch weer een nieuw laagtepunt bereikt.
Nu moet de KBVB maar laten zien dat ze het menen: HVH en Leone moeten op het matje geroepen worden.

Citaat
Laat ze ma doen, volgend jaar in tweede klasse. Daar mag hij zagen hoeveel hij maar wil.

Citaat
We zouden eens zelf een filmpje moeten maken van alle kansen dat zij (lees de spelers van KVK) de nek omdraaien in 1 match en dan even doormailen naar HVH om op zijn site te plaatsen...

Citaat
Van mij mag HVH een persverbod voor de rest van het seizoen krijgen, plus een serieuze geldboete.
Elke week heeft hij wel i?ts om over te zagen, dit moet echt gaan ophouden.

Citaat
Aah volgend jaar hebben we van hem geen last meer...
de aandacht in 2de is veel lager hoor

Citaat
Ik ga akkoord met het feit dat Hein Vanhaezebrouck overdrijft (belachelijk om filmpje op de off. site te plaatsen met cruciale fases).

En ik kan zo nog even doorgaan ....
Mijn point is: Staan Hein en KVK eigenlijk stil bij de gevolgen van hun acties? Het is niet omdat scheidsrechters naar de media toe niet reageren dat ze daarom geen mening hebben. Je moet voorzichtig omspringen met dit soort kritiek!
« Laatst bewerkt op: april 08, 2009, 01:48:23 pm door Eden »

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #76 Gepost op: april 08, 2009, 04:44:04 pm »
SVzw 5351 -  kvk 19

waar is jullie "history"?

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #77 Gepost op: april 08, 2009, 04:50:02 pm »
SVzw 5351 -  kvk 19

waar is jullie "history"?

Voila, enjoy!

http://nl.wikipedia.org/wiki/SV_Zulte_Waregem

Let vooral ook op de erelijst.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #78 Gepost op: april 08, 2009, 04:55:28 pm »
kvk 19

waar is jullie "history"?

Hilarisch. Trots zijn op dat nummertje 19, dat eigenlijk gewoon overgenomen is van Kortrijk Sport, dat fusioneerde met Stade Kortrijk om uiteindelijk Kv Kortrijk te vormen in 1971.

En hoe je het ook draait of keert, zowel Ksv Waregem als Sv Zulte Waregem - kortweg Essevee - zijn altijd al de meerdere geweest van jullie omhooggevallen clubje. Al-tijd, kijk er het palmares maar op na.

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #79 Gepost op: april 08, 2009, 04:56:31 pm »
idd en met fusieclub int vet !!!