Auteur Topic: [VB] Essevee - Kortrijk  (gelezen 46002 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #80 Gepost op: april 08, 2009, 04:56:53 pm »
Anderlecht en Standard krijgen geen Nederlanders meer
De resterende wedstrijden van dit seizoen van zowel Anderlecht als Standard zullen niet door een Nederlander gefloten worden. Dat maakte scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen bekend.
 
Defour en Vink kijken elkaar dit seizoen niet meer in de ogen. (foto belga)
"We willen onze eigen mensen op Anderlecht en Standard zetten", aldus Jeurissen. "Het zou van weinig geloof getuigen in onze eigen refs mocht ik Nederlandse refs in deze fase van de competitie laten voorgaan op eigen mensen."

Nederlanders komen dus dit seizoen niet meer over de vloer van de nummers 1 en 2 in de Jupiler Pro League, Anderlecht krijgt met Hamer wel nog een Luxemburgse ref.

Ondertussen komt de eerste kritiek op Jeurissen naar boven over het feit dat hij nog maar zes scheidsrechters de topduels wil laten fluiten. Kortrijk is verontwaardigd omdat Vervecken is aangeduid voor het treffen met Zulte Waregem. Dit seizoen floot hij geen strafschop in het bekerduel tegen KV Mechelen. "Dat was een fout van Vervecken, maar straks kunnen we onze refs nergens meer uitsturen", verdedigt Jeurissen zich.

Maar zijn die mannen nu serieus? Wat een calimero's toch, het blijft maar duren. Op voorhand de scheidsrechter gaan afschieten omdat hij ooit eens geen penalty heeft gefloten :'(, het moet niet veel gekker worden daar in Scum City. Triestig volkje.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #81 Gepost op: april 08, 2009, 04:57:15 pm »
idd en met fusieclub int vet !!!

Ben je nu met jezelf aan het lachen?!

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #82 Gepost op: april 08, 2009, 04:57:59 pm »
heb je geen foto met de einstand kvk - svzw op de achtergrond ?

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #83 Gepost op: april 08, 2009, 04:58:44 pm »
idd en met fusieclub int vet !!!

Voila, enjoy met het leren van de geschiedenis van uw eigen clubje

http://nl.wikipedia.org/wiki/KV_Kortrijk

Citaat
K.V. Kortrijk is een Belgische voetbalclub uit Kortrijk. De club is bij de Belgische voetbalbond aangesloten met stamnummer 19 en heeft rood-wit als kleuren. De huidige club is ontstaan in 1971 uit de fusie tussen twee Kortrijkse clubs, Stade Kortrijk en Kortrijk Sport. De ploeg speelt in de Jupiler Pro League.

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #84 Gepost op: april 08, 2009, 05:00:07 pm »
het is en blijft kortrijk !!!west-west niet west-oost fusie !!!!

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #85 Gepost op: april 08, 2009, 05:00:48 pm »
heb je geen foto met de einstand kvk - svzw op de achtergrond ?

Onnodig een magere 1-0 verkregen met wat hulp van de scheidsrechter is niet echt beklijvend en memorabel te noemen. Hebben jullie punten gepakt tegen de top 3? Of komen jullie klaar van een 1-0 overwinning tegen ons en zo nu en dan de 3 punten tegen degradatieploegen?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #86 Gepost op: april 08, 2009, 05:00:56 pm »
Had geen zin om 3 pagina's te lezen da ik nog moest lezen; Zag wel dat er over de arbitrage gesproken werd. En als jullie blijven zeggen da we beter zwegen dan weet ik het ook niet meer hoor. We zijn al benadeeld geweest op DUIDELIJKE fases. Zelfs mensen in de tribune zien het beter (bv laatst tegen KVM).
Ik weet niet goed hoe jullie matchen nu zin. Ma kan mij voorstellen dat er ook wel fases zijn. Dit moet gewoonweg ophouden, want ploegen zoals Kortrijk, Zulte, ... verliezen kostbare punten, terwijl de 'grotere' ploegen alleen maar blij zijn met hun gestolen punten.
Verder heb ik geen echte haat tegen over Zulte. Want heb al keer in jullie loges gezeten (en twas geestig ^^), kheb wel wa rivaliteit tegen over Zulte, maar das begrijpelijk denk ik.
Tis en et blijft voetbal, en voetbal moet geestig zijn. Laten we strijden zoals in een echte streekderby en hopelijk (in mijn geval dan toch) trekt Kortrijk aan het langste eind en winnen we.
Oja, btw. Vervecken heeft Kortrijk niet graag. Goe nieuws vo jullie.

Wij zijn ook al benadeeld geweest op DUIDELIJKE fases, het ?nige verschil is dat wij er niet elke week staan over te bleiten. Tuurlijk worden kleine ploegen vaak benadeeld (kijk naar Beerschot op Standard afgelopen weekend, schrijnend!), maar zolang er geen camera's zijn zal dit niet veranderen, noem het het 'charme' van het voetbal. Soms is het in je voordeel, soms in je nadeel. Als je natuurlijk elke week opnieuw gaat staan schreeuwen en bleiten en roepen en tieren omdat de arbitrage niet goed was, moet je niet verschieten dat er wel vaker tegen jou gefloten wordt - want die arbiters, geloof het of niet, zijn ook maar mensen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #87 Gepost op: april 08, 2009, 05:01:31 pm »
het is en blijft kortrijk !!!west-west niet west-oost fusie !!!!

Boeiend zeg. :-*

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #88 Gepost op: april 08, 2009, 05:03:21 pm »
het is en blijft kortrijk !!!west-west niet west-oost fusie !!!!

En daardoor is het geen fusie of zo? Een fusie is een fusie. Waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor intellectueel achtergestelde mensen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #89 Gepost op: april 08, 2009, 05:04:02 pm »
leiepisser daag jongentje, ga maar terug weg!  Met je al even hoogwaardige nickname die perfect past bij dat kleine clubje zonder supporters, zonder palmares, zonder toekomst, zonder geld, zonder uitsupporters, zonder VERLEDEN, en een stad met meer krotten dan wat anders en marginalen.  BYE,BYE.  Ga maar naar de foor.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #90 Gepost op: april 08, 2009, 05:06:32 pm »
idd en met fusieclub int vet !!!

Voila, enjoy met het leren van de geschiedenis van uw eigen clubje

http://nl.wikipedia.org/wiki/KV_Kortrijk

Citaat
K.V. Kortrijk is een Belgische voetbalclub uit Kortrijk. De club is bij de Belgische voetbalbond aangesloten met stamnummer 19 en heeft rood-wit als kleuren. De huidige club is ontstaan in 1971 uit de fusie tussen twee Kortrijkse clubs, Stade Kortrijk en Kortrijk Sport. De ploeg speelt in de Jupiler Pro League.

Ook nog op Wikipedia:

Citaat
Logo
Sinds het ontstaan van KV Kortrijk in 1971 heeft de club hetzelfde logo behouden. Het rood-witte logo heeft de vorm van een wapenschild met de initialen KVK centraal. De letters worden gescheiden door twee rode lijnen. Op het schild bevindt zich een wit kroontje. Het logo van KV Kortrijk wordt vaak afgebeeld met een cirkel rondom, maar het offici?le logo kent deze cirkel niet.

Zo trots zijn op die geschiedenis maar noppes de ballen bereikt hebben, je moet het maar doen.

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #91 Gepost op: april 08, 2009, 05:18:41 pm »
niet te serieus e kameraad !!!!!!!!!!!!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #92 Gepost op: april 08, 2009, 05:58:37 pm »
de internethooligans zijn weer losgelaten :-)

PS : uw uitroepingsteken blijft hangen, nieuw keyboard kost zo'n ?15 eurootjes
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #93 Gepost op: april 08, 2009, 06:34:28 pm »
Amai tis weer van dat ze. In het bedrijf waar ik mijn eindwerk doe, zit er een KVK supporter en die zei zelf dat hij die discussies van op de fora overbodig vond. Hij zei dat Essevee toch veel meer geschiedenis had dan Kortrijk en dat die fusie-discussie belachelijk was omdat ze zelf een fusieploeg waren en dat Waregem veel beter speelt dan KVK en dat hij ( en volgens hem nog veel kvk-sups) bang waren om 'ip under doze' te krijgen volgende week.
Dat is wat ze noemen een nuchtere supporter :)

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #94 Gepost op: april 08, 2009, 07:54:38 pm »
- Bang van Zulte ? Nee, want we bewezen de 2 vorige keren dat het absoluut niet nodig is.
- Harry : of ik de slimste van Alpro ben of niet speelt geen rol; ik verstop me niet achter mijn nick, want mijn email adres is , in tegenstelling tot het jouwe,wel gekend.In heel Alpro zit er maar ??n Zulte-supporter, die wel afhaakte toen ze in vierde zaten, maar nu terug is...
- Fusieploeg : KVK ja - Zulte slorpte Waregem op , na een faillissement wegens wanbeheer enmet een Zultenaar als sponsor en voorzitter.De naam Waregem werd enkle behouden om het stadion te gebruiken en supporters uit Waregem aan te trekken.
Kortrijk ging ook failliet, maar werd gered door ex-spelers als Braem, Vanneste,Seys,Timmerman,..
Toen waregem kapot ging, hoorde je de ex-vedetten treuren, maar tussenkomen ?
- Ergens beweert iemand dat Zulte meer supporters heeft. Waarom lag jullie gemiddelde na de heenronde amper 200 hoger dan van KVK en dat met wedstrijden tegen Anderlecht en Standard, die voor ons pas na nieuwjaar kwamen?
- Jullie zijn echt hilarisch met domme veralgemeningen : Kortrijk is een dode, vuile stad met enkel idioten, etc. Toegegeven , in Kortrijk doet men dat ook met enkele aanpassingen (domme boeren, etc..).
Persoonlijk vindt ik beide houdingen verwerpelijk en verkeerd : overal vindt je idioten en zeer wa

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #95 Gepost op: april 08, 2009, 07:57:36 pm »
- Bang van Zulte ? Nee, want we bewezen de 2 vorige keren dat het absoluut niet nodig is.

Oh jawel hoor. Zijt ma zeker dat velen van jullie marginalenleger al in hun broek schijt. Na de wedstrijd tegen ons staat zelfs foefelare boven jullie, let op m'n woorden!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #96 Gepost op: april 08, 2009, 08:08:50 pm »
en zeer waarschijnlijk even veel in Kortrijk als in Waregem.
-Qua sfeer en beleving is het een feit (lees bvb in het forum van KV Mechelen) bij de KVK-supporters groter dan bij jullie.In Kortrijk is er een grote en actieve spionkop, die steeds en overal voor de sfeer zorgt.
- Het geweld : hierbij wordt gerefereerd naar een incident na jullie uitwedstrijd op KV Mechelen.
Dat dit verwerpelijk was, is duidelijk en werd ook op het KVK-forum zwaar bekritiseerd.
Wat er niet gezegd werd, is dat deze supporters net een bericht vanuit een andere bus hadden gekregen met de melding dat een Zulte-bus met Colono-supporters hen had geprovoceerd en aangevallen.
Kort ervoor waren Moeskroen en Kortrijk-supporters trouwens nog eens aangevallen door Mons-"supporters", wat de animositeit uitlegt (maar niet rechtvaardigt).
- De zware benadeling door scheidsrechters : lees maar eens na in Voetbalmagazine van deze week : zelfs Peter Vandenbempt geeft toe dat het dit jaar zeer ver erover is.
In bijna 50 jaar dat ik naar het voetbal ga, heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Vooral kleinere ploegen zijn systematisch benadeeld door scheidsrechters, dus ook Zulte, maar water dit jaar gebeurde is geen benadeling meer. Trouwens voor het eerste protest was er al meermaals zware benadeling.Het is duidelijk dat bepaalde mensen Kortrijk er liever uit hebben. heeft dit te maken met een door KVK gewonnen rechtzaak tegen de voetbalbond? Het lijkt meer en meer waarschijnlijk, zeker als we weren dat de penningmeester ene Landsheere is, heel goed bekend in Waregem.
Het zou jullie supporters  (niet jullie club) blijkbaar goed uitkomen indien we zakten.
Maar wees gerust ; dat gebeurt niet.
PS : een dilemma : indien jullie naar provinciale zouden zakken, wordt dit dan West- of Oost-Vlaanderen?
Aan de hoogte van het Zulte-stamnummer te zien wortd het OVL...

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #97 Gepost op: april 08, 2009, 08:11:57 pm »
allemaal heel entertaining (lees: blablabla)
tis op 't veld te doen en ik ben er zeker van dat we deze keer kvk met de voetjes op de grond zullen zetten, en met meer dan 1 doelpuntje zulen winnen (wie weet met een onterechte penalty ...)

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #98 Gepost op: april 08, 2009, 08:15:08 pm »
Schitterend niveau, Harry ! Typisch de reactie van een marginaal... : dom, ongenuanceerd en kinderlijk, zonder het taalniveau dan nog te willen bespreken...
Nu ja, hoe meer van dergelijke reacties, hoe meer jullie scheldpartij op alles wat Kortrijk is,geridiculiseerd wordt.Keep up the good work en blijf het anoniem doen, dat bewijst wat voor soort persoon je wel bent en  je bevestigt alle vooroordelen die er in Kortrijk tegenover Waregem zijn.  ::)

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #99 Gepost op: april 08, 2009, 08:18:22 pm »
Misschien, Hartson, ik hoop het voor jou. Maar laat het ons houden zoals in de vorige 2 wedstrijden : geen woorden, maar daden.
Misschien lapt Vervecken er ons weer eens bij, misschien wil jullie bestuur ons een vriendendienst bewijzen.
Maar wees gerust: we zullen jullie hulp niet nodig hebben.