Ik stop met discuteren over Dury, er zijn regelrechte feiten maar die worden door de 'aanhangers' van Dury bestempeld als 'fake news' of het zijn roddels of de slechte reeksen worden carrément vergeten,'kijk eens wat Dury allemaal deed voor de club', inderdaad,en Dury werd daar rijkelijk voor betaald. Ge zijt blind voor zijn fouten! Er is een reden waarom er alleen maar ja-knikkers zitten in zijn staf,Dury kan niet samenwerken met iemand die een andere mening zou hebben,maar ja,het zijn roddels en veronderstellingen,dan heeft het geen enkele zin om daarover nog te discuteren.
Ik werk ook reeds 22jaar bij dezelfde firma,maar wanneer ik nu plots fouten maak dan is het ook gedaan,en maar normaal ook. Imo is de club nog altijd belangrijker dan individuen, het mag gelijk wie zijn,belang van de club,het voortbestaan is belangrijker dan de ambities van de coach. Voor sommigen is de coach hier belangrijker dan de club,ze zakken liever met Dury dan in eerste blijven zonder hem. Ge doet maar,ik stop met discuteren daarover,het heeft geen enkele zin.
1. ik ben helemaal geen aanhanger ... ik kijk wel 'nuchter' (en niet emotioneel) naar de situatie.
2. jij bent net een Dury tegenhanger, hoe sneller ie vliegt hoe liever voor u.
3. heb jij dan alle waarheid in pacht? (ivm feiten die mislopen of misliepen)
4. weet jij het dan beter dan Dury? waarom ben je dan zelf nog geen toptrainer?
5. als je uw firma in die 22j al minstens 2x hebt gered, dan zal je een pak krediet krijgen - trust me.
6. ga jij de verbrekingsvergoeding betalen? ik steek ze liever in transfers mét Dury.
7. ik ben helemaal niet blind voor zijn fouten, Dury heeft fouten... net zoals iedereen.
Uw betoog is altijd "Dury buiten" en "hij is een onmens om mee te werken, den Flik". Als trainer moet je soms harde (en foute) beslissingen nemen, dat is iets wat ook jij hier altijd aanhaalt ... spelers op de bank zetten vb, spelers van de bank halen etc. etc. zijn altijd daden/feiten waar je geen vrienden mee maakt. Als hij het niet doet is het een watje 'want hij durft niet', doet hij het wel dan is het een keikop 'want ie kon niet anders'.
Kijk ... ik ben helemaal geen Dury-lover hoor, maar ik bekijk de zaken nuchter én met de elementen die we wel zeker weten.
Dury's contract afkopen gaan/kunnen we niet, dan liever 1.500.000€ investeren in nieuwe spelers dan 2.000.000€ uitgeven om Dury buiten te gooien waar we tot op die moment niets aan hebben.
Dan is het geld op ... dus ook geen wintertransfers ... hoogstens wat huurspelers, en welke trainer moeten we dan nemen of vinden? Zeg es ... wie zie jij de boel hier overnemen zonder transfers te kunnen/mogen doen (geld op)? Enerzijds lopen de degelijke trainers niet dik, en anderzijds welke trainer zal komen als hij geen kwaliteitsinjectie krijgt?
Dus twee scenario's
1. Dury ontslaan en 2.000.000€ betalen = geen geld meer voor 'degelijke' transfers.
2. Dury aan boord houden & 1.500.000€ uitgeven aan nieuwe spelers en evt. extra lonen.
Als je dit rationeel 'durft' bekijken moet je gewoon toegeven dat Dury houden én investeren in spelers gewoon de beste keuze is.
Met Dury ontslaan gaan we sowieso moeilijke tijden tegemoet, met het investeren in (andere/betere...) spelers maak je kans te groeien en weer aan te sluiten...
Mocht Dury in het verleden nog niets hebben bewezen, dan wat dit alles een HEEL andere zaak.