Auteur Topic: [VB] RSC Anderlecht - SVZW  (gelezen 12318 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #60 Gepost op: maart 06, 2009, 08:52:38 am »
Ik vrees dat zij de wedstrijd van bij ons nog niet vergeten zijn. ;)

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #61 Gepost op: maart 06, 2009, 08:58:26 am »
SVZW - Anderlecht = De boeren tegen de duikers. ;)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #62 Gepost op: maart 06, 2009, 09:23:27 am »
Speeldag 26: Anderlecht uitgedaagd door giant killer Zulte Waregem


Met maar 2 punten voorsprong op Standard, staat Anderlecht zaterdag voor een belangrijke match tegen Zulte Waregem. Op papier zijn ze beter, maar Zulte Waregem heeft er een traditie van gemaakt om alle grote clubs in de competitie te verslaan.



http://www.nieuwsblad.be/video/videoPlayer.aspx?videoId=100011&cat=7&subcat=11

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #63 Gepost op: maart 06, 2009, 09:33:27 am »
Mooi filmpje, "Anderlecht - Zulte Waregem is d? topaffiche van de 25e speeldag" :-)

PS : op RSCA.BE geen woord over de 4-0 van de heenronde !! :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #64 Gepost op: maart 06, 2009, 10:49:19 pm »
Mooi filmpje, "Anderlecht - Zulte Waregem is d? topaffiche van de 25e speeldag" :-)

PS : op RSCA.BE geen woord over de 4-0 van de heenronde !! :-)

En straffe woorden..."Zulte Waregem maakt z'n reputatie van reuzendoder waar. Een 2" :)
-SVZW Forever-

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #65 Gepost op: maart 07, 2009, 10:43:37 am »
De ploegopstelling voor deze is:

Anderlecht:
---Schollen---
--Wasilewski--Juhasz--Kruiswijk--Deschacht--
-----Gillet-----Biglia-----Polak-----
---Legear--De Sutter---Boussoufa---

SV Zulte Waregem:
-----Bossut----------
--Minne--D'Heane--Taravel--Byusse--
--Berrier--Hyland--Lutte--Roelandts--Matton--
----------------Nfor----------

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #66 Gepost op: maart 07, 2009, 11:28:05 am »
Sorry, maar heb het echt niet voor Buysse .. Komt verdedigend te kort voor 1e ...
De ploegopstelling voor deze is:

Anderlecht:
---Schollen---
--Wasilewski--Juhasz--Kruiswijk--Deschacht--
-----Gillet-----Biglia-----Polak-----
---Legear--De Sutter---Boussoufa---

SV Zulte Waregem:
-----Bossut----------
--Minne--D'Heane--Taravel--Byusse--
--Berrier--Hyland--Lutte--Roelandts--Matton--
----------------Nfor----------

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #67 Gepost op: maart 07, 2009, 11:28:50 am »
Waarom nog steeds geen Reina?

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #68 Gepost op: maart 07, 2009, 11:35:07 am »
Komaan Essevee!
Niet laten intimideren door die ketjes!
Want ze zijn heel wisselvallig bezig en daar moet de ploeg gebruik van kunnen maken, denk ik. Mss geen driepunter (alhoewel), maar een drawke moet toch mogelijk zijn. Natuurlijk serieus wat lastige klanten, met Boussoufa, Legear, Polak... Maar ik hoop echt dat Dury daar iets op zal kunnen vinden. Het komt er gewoon op neer om zo kalm mogelijk te spelen en niet te denken dat anderlecht onbegonnen werk is. We recupereren Berrier  :D, hopelijk brengt Reina ook iets bij als hij mag voetballen.
Want mijn sympathie voor rsca mag dan al gestegen zijn sinds Tom de Sutter er speelt, veel respect heb ik er nog altijd niet voor.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #69 Gepost op: maart 07, 2009, 11:38:47 am »
nochtans was zijn eerste seizoenshelft w?l heel goed. Ik weet ook niet waarom het nu allemaal veel minder draait, maar feit is dat hij met zijn aanvallende ingesteldheid het team toch nog altijd een dienst kan bewijzen.
Sorry, maar heb het echt niet voor Buysse .. Komt verdedigend te kort voor 1e ...
De ploegopstelling voor deze is:

Anderlecht:
---Schollen---
--Wasilewski--Juhasz--Kruiswijk--Deschacht--
-----Gillet-----Biglia-----Polak-----
---Legear--De Sutter---Boussoufa---

SV Zulte Waregem:
-----Bossut----------
--Minne--D'Heane--Taravel--Byusse--
--Berrier--Hyland--Lutte--Roelandts--Matton--
----------------Nfor----------

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #70 Gepost op: maart 07, 2009, 11:41:06 am »
Verdomme alles uitverkocht, staat op site van de klauwaert en heb ook net eens getelefoneerd naar het leeuwke en tis ook noppes, zelfs bij anderlecht moest ik niet proberen zei ze dus een vol stadion vnv!

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #71 Gepost op: maart 07, 2009, 11:44:18 am »
Ik vrees dat Anderlecht zal winnen. We hebben al veel gewonnen tegen de grote maar vanavond niet.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #72 Gepost op: maart 07, 2009, 12:49:50 pm »
RSC Anderlecht - SV Zulte Waregem

Anderlecht ontvangt morgen, zaterdag 7 maart 2009, SV Zulte Waregem in het Constant Vanden Stock-stadion. Coach Ari?l Jacobs maakte een 21-koppige kern bekend voor de wedstrijd tegen het nummer vijf uit de Jupiler Pro League. Jan Polak is onzeker. De Tsjech trainde deze namiddag niet, hij heeft buikgriep en het wordt afwachten of hij de aftrap van RSCA-SVZW haalt.

Tweede doelman Micha?l Cordier (blessure hamstrings) is wel fit en maakt deel uit van de 21 geselecteerden. Jelle Van Damme trainde de voorbije drie dagen opnieuw mee met de groep, maar maakt geen deel uit van de selectie. Logisch ook, want de verdediger revalideerde de voorbije drie maanden na een operatie aan de enkel. S?bastien Bruzzese (operatie schouder) en Daniel Zitka (operatie enkel) revalideren verder.

De wedstrijd tegen SVZW belooft niet makkelijk te worden. In de heenmatch ging Sporting nog met zware 4-0-cijfers onderuit en ook vorig seizoen slaagde Paars-Wit er niet in om te winnen (2-2 thuis, 1-0 uit). "Schrik hebben we niet", aldus Ari?l Jacobs, "anders kunnen we er beter niet aan beginnen. We weten dat Zulte Waregem aan een serieuze remonte bezig is en dat ze goed zijn in snel omschakelen van verdediging op aanval. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze daardoor ook een paar keer gevaarlijk zijn op de counter." De aftrap van RSCA-SVZW vindt plaats op zaterdag 7 maart 2009 om 20u in het Astridpark.

Selectie: Bern?rdez, Biglia, Boussoufa, Bulykin, Chatelle, Cordier, Deschacht, De Sutter, Gillet, Iakovenko, Juhasz, Kruiswijk, Legear, Losada, Polak, Rnic, Sare, Schollen, Suarez, Vlcek, Wasilewski


Dit is een citaat van het Anderlecht forum.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #73 Gepost op: maart 07, 2009, 01:56:04 pm »
Vak van essevee alvast uitverkocht sinds gisteren.  Broer en paar maten, wouden nog gaan.  Hebben geen kaarten meer.  Paar maten van mij, zelfde.  Geen kaarten.


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #74 Gepost op: maart 07, 2009, 02:07:33 pm »
Vak van essevee alvast uitverkocht sinds gisteren.  Broer en paar maten, wouden nog gaan.  Hebben geen kaarten meer.  Paar maten van mij, zelfde.  Geen kaarten.



tja voor zulke wedstrijden, en dan zeker die met combi-regeling moet je niet 1 of 2 dagen op voorhand nog kaarten gaan zoeken h? .

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.183
    • SV Anzegem
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #75 Gepost op: maart 07, 2009, 02:19:19 pm »

Polak: 'Iets recht te zetten tegen zwart beest SVZW'


Jan Polak kijkt met een realistische blik vooruit naar de wedstrijd van vanavond tegen Zulte Waregem. "We hebben iets recht te zetten tegen dit elftal. Ze zijn sterk, maar niet beter dan wij", aldus de Tsjechische international in de kranten.

"We moeten vanavond winnen van Zulte Waregem want we hebben de drie punten nodig in de titelstrijd. Het is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan. Vorig jaar speelden ze hier 2-2-gelijk en gingen we ginds 'onverdiend' met 1-0 verliezen. Laat ons dan nog maar zwijgen van de 4-0 die we er dit seizoen kregen", aldus Jan Polak.

Anderlecht komt erg vaak op achterstand. De vraag is dan ook waar het steeds fout loopt bij paarswit? "Het interesseert me eerlijkgezegd geen fluit. Het is uiteraard aangenamer om op voorsprong te komen want dan kunnen we de wedstrijd controleren in plaats van alles uit de kast te moeten halen. Helaas loopt het te vaak anders. Ik wil echter het positieve bekijken. Meestal zijn we erin geslaagd om de scheve situatie om te buigen naar winst en dat is toch een bewijs van onze mentale kracht", besluit de middenvelder.



Roelandts: 'Bij Anderlecht zijn ze er niet gerust op'


Kevin Roelandts trekt vandaag met Zulte Waregem naar RSC Anderlecht. Paarswit zal zeker revanche willen nemen voor de 4-0-nederlaag uit de heenmatch, maar Roelandts weet dat ze er in het Astridpark niet gerust op zullen zijn.

"Momenteel spelen we wat zoals vorig jaar. Toen heette het dat we betonvoetbal speelden, nu is het dat we een uitstekende counterploeg zijn. Wel, tegen Anderlecht zal het vanavond niet anders zijn. We wachten hen op aan de middellijn en laten hun twee centrale verdedigers aan de bal", legt Kevin Roelandts het favoriete spel van de West-Vlamingen uit in HLN.

Verder laat Roelandts weten dat hij absoluut niet kan tegen eentonigheid. "Ik maak altijd grapjes. Op een wedstrijd kan ik me niet concentreren. Ik zit tijdens de opwarming voortdurend te lachen. Ik heb dat ook gewoon niet nodig. De enige reden waarom ik opwarm, is om niet geblesseerd te raken. De trainer stoort er zich soms wel eens aan, maar ze kennen me ondertussen al in Waregem", besluit de ex-speler van Club Brugge.

VK
« Laatst bewerkt op: maart 07, 2009, 02:21:12 pm door jenske »

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 752
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #76 Gepost op: maart 07, 2009, 05:20:17 pm »
met het mes tussen de tanden gaan we 1-3 winnen !!!  Roelandts met een wereldgoal, D'Haene op corner en Meertie na een flater van Deschacht ! Alleen de volgorde staat nog niet vast. 

En Boussoufa wordt uitgesloten voor schwalbe !

 ;D

Offline svzwnick

  • Leden
  • Berichten: 21
  • forza sv !!!
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #77 Gepost op: maart 07, 2009, 06:59:36 pm »
ik zeg da den essevee ga winnen tegen anderlecht  ;)
tzal wel moeilijk worden maar kdenk wel da ze gaan winnen




alleee komaan essevee      !!!!!!!!!!!!!!!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #78 Gepost op: maart 07, 2009, 08:09:06 pm »
1 -0 de sutter

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #79 Gepost op: maart 07, 2009, 08:09:38 pm »
Das h??l rap ze