Die gesneuvelde ruit waar ze ier allemaal over bezig zijn. Hebben ze die niet zelf in gegooid? Wij hadden toch helemaal geen kantine en langs de baan was er helemaal geen kantine te zien
Dan ebde ni goe gekeken Er was een kantine waar veel stewards in rondliepen, denk dat het de kantine was van het uitvak van vorig jaar.
Right
de eerste keer sneeuw moeten ruimen, en dan nu deze week de middenstip gestolen, ruitje kapot, stoeltjes kapot , we hebben ze daar flink aan het werk gezet in krotrijk. alleen jammer dat we mollez zo weinig aan het werk hebben gezet
Vandaag in de Weekbode naar aanleiding van de vernielingen die de SVZW-supporters hebben aangebracht:
Een SVZW-supporter had daarbij pech. Toen hij het glas van een raam instampte, bleef hij met zijn voet steken in het glas en raakte er niet meer uit. Een vriendelijke steward hielp hem uit zijn benarde positie en in ruil voor zijn paspoort wacht hem straks een stadionverbod.
Bahahaha, nog een vernedering erbij zou ik zo zeggen...
Moede gij ni gaan stempelen vandaag??
Wat? Hij heeft toch overschot van gelijk zeker. Ik was trots op onze supporters dat die ten allen tijde hun manieren hielden, zelfs vorig jaar na de verliespartij voor de beker. En dan dit? Ik ben diep beschaamd, niet omdat we die wedstrijd verloren hebben, maar omwille van het wangedrag van enkelingen die onze goede naam nu hebben besmeurd.
Voor mij mag dat stuk uitschot levenslang stadionverbod krijgen, samen met elk stuk onbenul dat zo een stoeltje heeft kapotgemaakt, want dat is blijkbaar de enige sanctie waar dergelijke hersenloze gevallen naar luisteren. Vandaliseren doe je NOOIT of te NIMMER en daar breng ik dan ook geen beetje begrip voor op. Het feit dat dit hier door sommigen gebagateliseerd wordt is dan ook belachelijk, want zoiets moet keihard aangepakt worden, want op deze manier geven we de instanties gelijk om ons een combi aan te smeren.