Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 107375 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #740 Gepost op: december 08, 2008, 09:26:54 pm »
bij picasso kan je ook nog inschrijven!

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #741 Gepost op: december 08, 2008, 09:27:04 pm »
100% zeker in jeruzalem !!!

Stilaan tijd voor wat info (herexamen???), SVZW.BE? Actie stillekes aan... ::)

of zelf iniatief nemen en eens naar een supporterslokaal in de buurt gaan informeren. Die sturen je wel door als het zou moeten. Geloof me maar vrij ;) Of eens bellen naar het secretariaat van svzw.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #742 Gepost op: december 08, 2008, 10:35:31 pm »
100% zeker in jeruzalem !!!

Stilaan tijd voor wat info (herexamen???), SVZW.BE? Actie stillekes aan... ::)

of zelf iniatief nemen en eens naar een supporterslokaal in de buurt gaan informeren. Die sturen je wel door als het zou moeten. Geloof me maar vrij ;) Of eens bellen naar het secretariaat van svzw.

en hopelijk raakt het bezoekersvak nu wel vol ... excuses als "ik ga niet mee omdat het combi is en ik wist dat niet of ik vond geen nergens plaats "  zijn niet echt geloofwaardig natuurlijk .

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #743 Gepost op: december 09, 2008, 09:59:43 am »
bij roeselare - westerlo zouden er 3500 supporters geweest zijn, en moeskroen had er toch wel een 40-tal mee naar beerschot  ;D


winnen in krotrijk zou eigenlijk al een stunt zijn als je ziet wat voor reeks ze thuis neerzetten ...

om volledig off topic te gaan:

ben eens naar de andere aantallen gaan kijken op sporza en dit viel me ook wel op:
bergen - dender -> toeschouwers:  2800
Toch ook nie om naar huis te schrijven voor eerste klas

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #744 Gepost op: december 09, 2008, 11:36:36 am »
KV.KORTRIJK-SV ZULTE WAREGEM

Schiedsrechter van dienst :

BURIE BENONI


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.307
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #745 Gepost op: december 09, 2008, 12:24:39 pm »
KV.KORTRIJK-SV ZULTE WAREGEM

Schiedsrechter van dienst :

BURIE BENONI
Da kun je toch niet menen?!? Weer nen prutser.
SV TILL I DIE

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #746 Gepost op: december 09, 2008, 08:23:25 pm »
bij roeselare - westerlo zouden er 3500 supporters geweest zijn, en moeskroen had er toch wel een 40-tal mee naar beerschot  ;D


winnen in krotrijk zou eigenlijk al een stunt zijn als je ziet wat voor reeks ze thuis neerzetten ...

om volledig off topic te gaan:

ben eens naar de andere aantallen gaan kijken op sporza en dit viel me ook wel op:
bergen - dender -> toeschouwers:  2800
Toch ook nie om naar huis te schrijven voor eerste klas
tja voetbal niet denderend en veel te hoge prijs, het is en blijft crisis en dan nog eens rap 20 euro leggen voor zo een match...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.274
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #747 Gepost op: december 09, 2008, 09:22:59 pm »
Ge moet eens "loeren" naar de site van Kortrijk. Ze gaan amper 6! bussen volkrijgen naar Gent! En maar stoefen...Er zijn nog 3000 kaarten voor de match tegen ons! Ze voeren "campagne" om de fans naar het stadion te lokken! k Vrees alleen voor hen dat ze zich hopeloos belachelijk gaan maken en dat zal blijken hoeveel supporters ze nu eigenlijk wel hebben! Ze zijn "trots" op die 3000 in dat vak I achter de goal, maar vergeet niet dat dit de enige staanplaatsen zijn voor hen. Daar staan er ook een hele hoop die nauwelijks hun mond opendoen tijdens de match. Als wij evenveel lawaai maken als die van Genk en zij evenveel als de eerste 87 minuten...dan kan ik nauwelijks wachten om naar Kortrijk te vertrekken! Trouwens, worden de busvertrekuren nog concreet meegedeeld? Is nog een week, maar t begint toch te "jeuken"!  ;)

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #748 Gepost op: december 09, 2008, 09:37:20 pm »
wow , heb ik de indruk of gaat het hier meer over hoeveel supporters een ploeg heeft dan over het voetbal zelf?

en uiteindelijk acties om meer mensen te lokken is toch niet slecht?

On topic: ik hoop dat we terug kunnen keren met de 3 punten, maar eerlijk gezegt, ik denk niet dat het gemakkelijk zal zijn.

Komaan SVZW! :D

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.274
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #749 Gepost op: december 09, 2008, 09:44:57 pm »
Neen, jongen! Maar bij een derby hoort dit gewoon! Wie dit niet snapt, respect, maar dan ben je een neutrale fan die van voetbal houdt! Wie al meerdere malen de derby op KVK meemaakte, weet gewoon dat dit meer dan enkel de match zelf is, maar gans de beleving errond! (zonder dat we ons verlagen tot wandaden t.o.v. de fans van de tegenstander, iets wat zij niet kunnen zeggen).  :-[

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #750 Gepost op: december 09, 2008, 09:51:05 pm »
Neen, jongen! Maar bij een derby hoort dit gewoon! Wie dit niet snapt, respect, maar dan ben je een neutrale fan die van voetbal houdt! Wie al meerdere malen de derby op KVK meemaakte, weet gewoon dat dit meer dan enkel de match zelf is, maar gans de beleving errond! (zonder dat we ons verlagen tot wandaden t.o.v. de fans van de tegenstander, iets wat zij niet kunnen zeggen).  :-[

ik geef toe ben nog niet mee geweest tegen kvk, ga zelf nogmaar 2 jaar zien naar voetbal, maar dit is omdat de 18 jaar dervoor ik nul de baln interesse had in voetbal.

Kben wel mee gegaan tegen standard en dit was wel sjiek, kzou et meer doen moest ik daar de financien voor hebben :p ma kben maar een studentje

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #751 Gepost op: december 09, 2008, 10:37:20 pm »
Neen, jongen! Maar bij een derby hoort dit gewoon! Wie dit niet snapt, respect, maar dan ben je een neutrale fan die van voetbal houdt! Wie al meerdere malen de derby op KVK meemaakte, weet gewoon dat dit meer dan enkel de match zelf is, maar gans de beleving errond! (zonder dat we ons verlagen tot wandaden t.o.v. de fans van de tegenstander, iets wat zij niet kunnen zeggen).  :-[

ik geef toe ben nog niet mee geweest tegen kvk, ga zelf nogmaar 2 jaar zien naar voetbal, maar dit is omdat de 18 jaar dervoor ik nul de baln interesse had in voetbal.

Kben wel mee gegaan tegen standard en dit was wel sjiek, kzou et meer doen moest ik daar de financien voor hebben :p ma kben maar een studentje

doe de beleving en sfeer rond standard - svzw nog maar maal 10 , dan kom je ongeveer op 1 honderste uit van het belang van deze match! Zeker kwa beleving en belang voor de supporters. DIT is DE match van het jaar! Allen op post dus. ;)

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #752 Gepost op: december 10, 2008, 12:08:20 am »
Ge moet eens "loeren" naar de site van Kortrijk. Ze gaan amper 6! bussen volkrijgen naar Gent! En maar stoefen...Er zijn nog 3000 kaarten voor de match tegen ons! Ze voeren "campagne" om de fans naar het stadion te lokken! k Vrees alleen voor hen dat ze zich hopeloos belachelijk gaan maken en dat zal blijken hoeveel supporters ze nu eigenlijk wel hebben! Ze zijn "trots" op die 3000 in dat vak I achter de goal, maar vergeet niet dat dit de enige staanplaatsen zijn voor hen. Daar staan er ook een hele hoop die nauwelijks hun mond opendoen tijdens de match. Als wij evenveel lawaai maken als die van Genk en zij evenveel als de eerste 87 minuten...dan kan ik nauwelijks wachten om naar Kortrijk te vertrekken! Trouwens, worden de busvertrekuren nog concreet meegedeeld? Is nog een week, maar t begint toch te "jeuken"!  ;)

We hebben ook weer maar eens combi aan ons been tegen Gent. Dit kost ons een pak volk. Citaatje uit Het Nieuwsblad van de match tegen Tubeke:

De veekaa - zwaar gesteund door een vocaal vak meegereisde supporters - voetbalde voor de rust zeker twee klassen beter dan Tubeke, dat onnoemlijk zwakker acteerde dan vorig jaar in tweede.


Thuis is de sfeer altijd minder en dat zouden jullie ook moeten weten. Ik wil gewoon maar zeggen dat het gemakkelijk is om snel conclusies te trekken. Wees gerust, volgende week wacht jullie een warme (en hopelijk ook sportieve) ontvangst!

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #753 Gepost op: december 10, 2008, 01:30:28 am »
Deze avond ben ik eventjes in de archieven gedoken en heb het ??n en ander opgezocht betreffende het palmares van KVKortrijk, Zulte-Waregem en SV Waregem en hun onderlinge duels. Kwestie van de dikkenekken van antwoord te kunnen dienen als ze stoefen over hun roemrijke verleden :-) Conclusie : Zulte-Waregem heeft in zijn 7 jarig bestaan al veel meer bereikt dan zij in hun 37 jarig bestaan.
Ik heb er ook nog eventjes de statistieken van SV Waregem bijgezet (voor de liefhebbers onder ons :-))

 

Bekijk je de onderlinge duels tussen de 2 clubs in officiele wedstrijden, dan hebben KV Kortrijk en Zulte-Waregem al 5 keer tegen elkaar gespeelt. 3 keer won Zulte-Waregem en 2 keer won Kortrijk.
Als je naar het verleden kijkt van SV Waregem tegen KV Kortrijk, dan hebben deze 38 keer tegen elkaar gespeelt. Beide ploegen wonnen elk 12 keer en maar liefst 14 keer werd er gelijkgespeelt.

Indien jullie graag wat meer statistiekjes willen, pm me dan maar, ik heb ze maar uit een database te plukken.
« Laatst bewerkt op: december 10, 2008, 01:51:30 am door walrus »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #754 Gepost op: december 10, 2008, 08:38:13 am »
@walrus: nagel op de kop !!! :D

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #755 Gepost op: december 10, 2008, 10:15:01 am »
idd FLuts moet tot de zoveelste maal toe publiceren dat er nog 3000 tickets beschikbaar bie de vk....

?lken dag moet em publiciteit maken, nie te doen. hierbij weer eens 1 van zij neutrale artikels (waarbij hij gretig gebruik maakt van quotes om zijn standpunt naar voor te brengen):

"KV Kortrijk ziet mentale veerkracht beloond met zege tegen Genk
'Eindelijk klopte alles'
KV Kortrijk stapt met de verdiende zege tegen Genk weer even uit het degradatiedebat waarin een zestal ploegen zich duivels goed roeren. Met de penalty tegen leek het weer mis te lopen, maar de Kortrijkse mentale veerkracht werd ditmaal wel beloond.

'We hebben schitterend gereageerd na die tegengoal', analyseerde Dani?l Calvo. 'Net als in Tubeke, waar we driemaal op achterstand kwamen, kropen we snel recht. Deze zege is dan ook dik verdiend. Dat Genk zwak was? Dat was ook onze verdienste, zeker? Totnogtoe waren er elke match wel details die niet aan onze kant stonden. Nu hebben we in alle sectoren goed geantwoord.'

Een ervan is het verdedigende middenveld waarop Calvo het wonderwel vindt met Belhocine. 'Het klikt goed, maar we vonden ook een compromis. Soms krijg ik meer vrijheid en dan trek ik meer naar voor, soms is dat voor Karim. Dat weet je niet vooraf, je voelt dat aan in de match. Ja, we zijn heel complementair.' Provoost, de regulerende motor van vorig jaar, lijkt vergeten. 'Karim loopt zeker even veel en recupereert ook heel vlot. Misschien hanteert hij minder de lange bal, maar ik vind hem technisch zeker even goed.'

Druk, en ook weer niet

'Er stond maar ??n ploeg op het veld', klonk het bij kapitein St?phane Demets euforisch. 'Genk voetbalde na de tegengoal vijf minuten mee. En dan zie je hoe sterk wij mentaal zijn. Tegen Moeskroen kwamen we met tien terug, tegen Tubeke driemaal en nu weer met dat onrecht van die strafschop. Dan stropen we de mouwen op en gaan we ervoor.'

'Ja, er was wat druk, maar eigenlijk ook niet. De trainer zegt: 'we wonnen al zeven matchen op rij niet'. Ik antwoord daarop: 'we verloren ook vijf keer niet, als je de bekermatch tegen Standard meerekent'. Het werd wel tijd dat het in alle linies eens klopte. Ofwel hielden we - zoals tegen G. Beerschot en Bergen - de nul maar lukte het voorin niet, ofwel maakten we - zoals tegen Tubeke - zelf drie goals maar sloot het niet achteraan. Dit keer dus wel. Ademruimte geeft deze zege nog niet, maar het zijn wel dikke punten. We hebben van onze 17 punten er nog geen enkel gestolen.'

Kraambed

Mollez en penalty's, het wordt een wekelijks item. 'En weer onterecht', sakkerde hij. 'Gelukkig be?nvloedde het ditmaal het resultaat niet. Het zou echt onverdiend geweest zijn, want Genk heeft hier niets getoond.'

De Kortrijkse doelman stond dus tussen de palen en niet naast het kraambed van vriendin Charlotte. 'Ze was zelfs aanwezig op de match. Ik zag ze plots in de tribune zitten, met nog een twintigtal vrienden. Normaal ging ze op caf? in Ieper kijken, maar blijkbaar was er een probleem met Belgacom TV.'
 Frank Luts"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #756 Gepost op: december 10, 2008, 10:15:44 am »
@walrus: nagel op de kop !!! :D

En dan zwijgen we nog maar over de vele europese campagnes van sv waregem: de 2 bekerfinales waarvan ze 1x wonnen.  De pakken meer volk en beleving.

eN DAN Zulte Waregem in 3 jaar eerste: toppers al meer dan 10x aan de galg en 2x gelijk op anderlecht, beker gewonnen, europees en overwinterd

6de,7de

En veel meer beleving enz... dan daar in Heule.  Met hun top van 5000 man tegen een topper incl bezoekers incl 5 euro actie.  HAHA.

En dan heel trots dat ze in tubeke sterker waren op het veld en vocaal beter waren dan een 1000 koppige bende provinciaal supporters van tubeke.  Proficiat!


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #757 Gepost op: december 10, 2008, 10:22:39 am »
Ge moet eens "loeren" naar de site van Kortrijk. Ze gaan amper 6! bussen volkrijgen naar Gent! En maar stoefen...Er zijn nog 3000 kaarten voor de match tegen ons! Ze voeren "campagne" om de fans naar het stadion te lokken! k Vrees alleen voor hen dat ze zich hopeloos belachelijk gaan maken en dat zal blijken hoeveel supporters ze nu eigenlijk wel hebben! Ze zijn "trots" op die 3000 in dat vak I achter de goal, maar vergeet niet dat dit de enige staanplaatsen zijn voor hen. Daar staan er ook een hele hoop die nauwelijks hun mond opendoen tijdens de match. Als wij evenveel lawaai maken als die van Genk en zij evenveel als de eerste 87 minuten...dan kan ik nauwelijks wachten om naar Kortrijk te vertrekken! Trouwens, worden de busvertrekuren nog concreet meegedeeld? Is nog een week, maar t begint toch te "jeuken"!  ;)

HAHA TRIESTIG!  Nog maar eens het bewijs dat voetbal daar niet leeft en nooit geleefd heeft en er nooit zal leven (ze spelen zeker niet; om nu te zeggen dat het op niets trekt) en geen kat. Een kleine 4000 tegen standard, een nauwelijks 5000 tegen een topper met h??l veel moeite.

En naar gent; haha volledig een lachertje.  Als je kijkt met welke pak volk wij daar zitten en iedere verplaatsing.  Tzal msh veel volk zitten tegens ons omdat ze h??l veel moeite gaan doen, en veel mensen gn zitten die anders noois komen, en erna terug naar hun goeie 4000 man.  En hun 6 buskes naar een superdichte verplaatsing.

Dat ma vlug dinsdag is.  MEERT IS READY!

Offline ste

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #758 Gepost op: december 10, 2008, 01:07:35 pm »
Ge moet eens "loeren" naar de site van Kortrijk. Ze gaan amper 6! bussen volkrijgen naar Gent! En maar stoefen...Er zijn nog 3000 kaarten voor de match tegen ons! Ze voeren "campagne" om de fans naar het stadion te lokken! k Vrees alleen voor hen dat ze zich hopeloos belachelijk gaan maken en dat zal blijken hoeveel supporters ze nu eigenlijk wel hebben! Ze zijn "trots" op die 3000 in dat vak I achter de goal, maar vergeet niet dat dit de enige staanplaatsen zijn voor hen. Daar staan er ook een hele hoop die nauwelijks hun mond opendoen tijdens de match. Als wij evenveel lawaai maken als die van Genk en zij evenveel als de eerste 87 minuten...dan kan ik nauwelijks wachten om naar Kortrijk te vertrekken! Trouwens, worden de busvertrekuren nog concreet meegedeeld? Is nog een week, maar t begint toch te "jeuken"!  ;)

't is allemaal goede en wel wat je daar zegt, MAAR svzw heeft voor de wedstrijd tegen KVK MAAR 600 tickets besteld... das ook eigelijk gene vetten bezoekers vak maar voor 60% vol.
« Laatst bewerkt op: december 10, 2008, 01:41:27 pm door ste »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #759 Gepost op: december 10, 2008, 02:16:29 pm »
Ge moet eens "loeren" naar de site van Kortrijk. Ze gaan amper 6! bussen volkrijgen naar Gent! En maar stoefen...Er zijn nog 3000 kaarten voor de match tegen ons! Ze voeren "campagne" om de fans naar het stadion te lokken! k Vrees alleen voor hen dat ze zich hopeloos belachelijk gaan maken en dat zal blijken hoeveel supporters ze nu eigenlijk wel hebben! Ze zijn "trots" op die 3000 in dat vak I achter de goal, maar vergeet niet dat dit de enige staanplaatsen zijn voor hen. Daar staan er ook een hele hoop die nauwelijks hun mond opendoen tijdens de match. Als wij evenveel lawaai maken als die van Genk en zij evenveel als de eerste 87 minuten...dan kan ik nauwelijks wachten om naar Kortrijk te vertrekken! Trouwens, worden de busvertrekuren nog concreet meegedeeld? Is nog een week, maar t begint toch te "jeuken"!  ;)

't is allemaal goede en wel wat je daar zegt, MAAR svzw heeft voor de wedstrijd tegen KVK MAAR 600 tickets besteld... das ook eigelijk gene vetten bezoekers vak maar voor 60% vol.


Als je eens goed nadenkt, weet je hoe dit komt.  Den helft wist van toeten of blazen, van een combi of van een maar 890 kaarten.  Ok, de fout van de club & bestuur qua informatie naar de mensen toe.

In januari hadden we nog een goeie 2200 kaarten, en waren die allemaal vlotjes weg.
Deze X combi en verplichte bus en naar huis, 33 euro + verplicht lid maken van een club.

Dusja, effe gezond verstand gebruiken, en dat dit door iets anders komt.  Als je al onze andere verplaatsingen bekijkt hebben we evenveel of meer volk mee of soms het dubbele voor veel verdere verplaatsingen.  En totaal niet tegen de aartsvijand.

Dusja, slecht om dit te gebruiken als vgl.

NIETS MEER OP TE ZEGGEN.