En de kaap van 3 matchen, 3 gelijke spelen ook... althans als ik de pagina's hiervoor doorneem was iedereen het over ??n ding eens: "de Veekaa zou de koning van de gelijke spelen worden dit jaar"... Maken we er dan een leuke burenstrijd van? 
Beste 'vriend', laat het duidelijk zijn dat er een HEEL groot verschil is tussen de twee, en namelijk dit:
KVK speelt iedere week, tegen elke tegenstander, voor 1 punt, en dat krijgen ze soms, maar vaker krijgen ze 0 of geen punten (let op mijn woorden, aan de winterstop zul je niet anders kunnen dan mij gelijk geven).
Essevee daarentegen speelt iedere week, tegen elke tegenstander, voor de 3 punten! En dat is het essenti?le verschil. Door dat essevee echter volop voor de overwinning gaat, zal je chter soms matchen krijgen zoals de afgelopen drie, waarin je g??n drie punten pakt!
En uit het feit dat kvk telkens voor het gelijkspel gaat en essevee voor de volle buit, kna je (helaas) NIET afleiden/besluiten/verwachten dat jullie effectief meer gelijke spelen zullen hebben dan ons. Want voetbal blijft voetbal, en voetbal blijft onzeker, en voetbal blijft sterk afhankelijk van scheidsrechterlijke (wan)beslissingen, en ...