Tijd voor de kijk van Calimero Hein! Met dank aan kvk.be!'Ik ben ontgoocheld omdat we heel goed gevoetbald hebben en minstens een paar keer moeten scoren

. Maar we hebben tegenslag bij de afwerking

. Het schot van B?tr?mieux gaat via de doelman tegen de paal, B?tr?mieux knalt te geweldig een terugspringende bal,Volders redt zittend de bal die hij tegen de arm van een verdediger duwt maar daar halen wij nooit voordeel uit

. Na een uur brengen ze Sishuba in en zo komt Moeskroen eindelijk wat sterker naar voren. Sommigen denken dat KVK 90 minuten de tegenstander kan wegspelen, dat kunnen zelfs de topploegen niet. Ons probleem is dat we te weinig scoren, en dat had op Moeskroen te maken met de factor geluk voor de sterke Volders."

"Wat ik erg vind is dat Barbosa in het laatste kwartier bijna dubbeldoor wordt gezaagd, de scheids staat er zes meter van, het hele stadion ziet het maar hij grijpt niet in

. In dezelfde fase maakt De Ly de fout die hem een tweede geel kost

. De scheids trok trouwens zo snel rood dat het wel leek alsof die kaart al in zijn mouw zat

. Wat was er gebeurd? De Ly had in de eerste helft geel gekregen toen hij een fout ging melden. Bij de rust wou hij dat uitleggen aan de scheidsrechter, maar die dreigde al meteen met 'Blijf van mij'. Ik heb toen tegen De Ly gezegd: 'Zeg geen woord meer of je krijgt rood.' En kijk: zijn eerste fout was al meteen goed voor geel en rood."

"Over de penalty zal ik het niet hebben. Iedereen zegt dat het er geen was. Ik heb wel tegen Barbosa gezegd dat hij niet met de arm boven het hoofd in de lucht moet springen. Maar het is geen strafschop omdat je met je arm in de lucht springt. Even later doet Sakanoko een vliegende Afrikaanse tackle op Hempte

. Als die met zijn voet op de grond staat, is zijn enkel stuk

. Dat is altijd rood maar het wordt geel

. Dat heeft met kwaliteit van de scheidsrechter te maken."

"Het probleem van nogal wat scheidsrechters is dat je er niet kunt mee praten

. Men verwacht veel psychologie van de trainers, maar blijkbaar niet van de scheidsrechters. Ik heb niet de indruk dat er al tegen een van de scheidsrechters een sanctie werd genomen dit seizoen. De laatste weken zag ik nochtans goeie scheidsrechters: Colemonts tegen Charleroi, Bylois tegen Lokeren. Mensen waarmee je vooraf even kon praten..."
- Ondertussen nadert Dender tot op zes punten."Je kunt niet verwachten dat ze allemaal blijven verliezen zoals Tubeke en Bergen. Dender wint op de valreep

. Het is logisch als je zelf geen punten pakt dat ze naderen. Maar ik behoud het volste vertrouwen, ook al omdat we op Moeskroen een positieve partij hebben gespeeld. Het is niet door eigen toedoen dat we in de problemen gekomen zijn."

Tot volgende week!