Citaat van: mister f op november 19, 2008, 10:05:29 amik haat kvk. nooit wil ik iets met die ploeg te maken hebben. liever geen voetbal meer dan supporter zijn van die kakkers. zzz, en ik haat zulte. so what? rivaliteit tussen de ploegen moet gewoon, als het maar op een deftige manier gebeurd. dwz nie gaan belachelijk doen na de match, ma tchill een pintje drinken me elkaar zoals in den (goeden) ouden tijd. moet volgens mij kunnen....
ik haat kvk. nooit wil ik iets met die ploeg te maken hebben. liever geen voetbal meer dan supporter zijn van die kakkers.
Een fusie met KVK, ge zijt gulder nie meer helemaal bij ulder hoofd zekers? Het gedacht alleen al is te lachwekkend voor woorden.
Citaat van: fox op november 19, 2008, 04:59:03 pmEen fusie met KVK, ge zijt gulder nie meer helemaal bij ulder hoofd zekers? Het gedacht alleen al is te lachwekkend voor woorden.Denk dat een groot deel van de supporters daar geen voorstander van zou zijn.
Derbysfeerverziekers Snap echt niet hoe mensen de week voor zo'n wedstrijd over fusies praten.Streekderbys>fusies, en ja ik besef dat svzw een fusieploeg is.
Citaat van: dot op november 19, 2008, 04:45:00 pmDerbysfeerverziekers Snap echt niet hoe mensen de week voor zo'n wedstrijd over fusies praten.Streekderbys>fusies, en ja ik besef dat svzw een fusieploeg is.svzw een fusieploeg ? so what ? sv waregem was ook een fusieploeg. en kv kortrijk is ook een fusieploeg.maar een fusie tussen kvk en svzw komt er nooit
Citaat van: eperon op november 19, 2008, 06:11:58 pmCitaat van: fox op november 19, 2008, 04:59:03 pmEen fusie met KVK, ge zijt gulder nie meer helemaal bij ulder hoofd zekers? Het gedacht alleen al is te lachwekkend voor woorden.Denk dat een groot deel van de supporters daar geen voorstander van zou zijn. zeker niet. wie daar voorstander van is, is het niet meer waard van nog zulte-waregem supporter te zijn.
Een fusie?...Tegen wie moeten wij dan boeren roepen en jullie dikkenekken
Dat zal ook niet gebeuren, want er zou geen kat komen kijken.Ik als KVK supporter blijf ik dan liever thuis.Liever supporter worden van Foefelare dan fusie tussen KVK en Z-W
Ja inderdaad, en als KVK en Zulte-Waregem fusioneren zoals hier al werd gereageerd?
in het nieuwsblad stond dat " de scheidsrechter serge guimienny, werd door jonge Kortrijkfans met sneeuwballen bekogeld toen hij het veld ging keuren" waarschijnlijk bij gebrek aan svzw-supportersbussen hebben dan maar een ander doelwit gekozen ...