Tja, het rommelt daar al jaren.Veel zal afhangen wat ze op STVV doen.STVV heeft zich voetballend versterkt maar verdediging, keeper blijft zwak.
Klappen, kloppen bedoeld je
Citaat van: kulle op februari 19, 2025, 08:53:40 pmKlappen, kloppen bedoeld jeIn de betekenis van tegenstanders kloppen dan.Storck neemt over.Benieuwd of hij opnieuw slaagt...Er is geen tijd meer te verliezen.
Citaat van: Dikke Nek op februari 20, 2025, 11:32:08 amCitaat van: kulle op februari 19, 2025, 08:53:40 pmKlappen, kloppen bedoeld jeIn de betekenis van tegenstanders kloppen dan.Storck neemt over.Benieuwd of hij opnieuw slaagt...Er is geen tijd meer te verliezen.Je moet die Storck vooral niet overschatten. Een man die keet schopt, en zich buiten het trainingsveld distantieert van spelers en staf.Zal weer speler X of Y naar de B-kern sturen om shockeffect te creëren
Scum zal weer dikke buzze hebben
Noord-Frankrijk zal wel weer eens het geluk hebben van te mogen blijven in 1A. Ocharme die ploeg eigenlik, heeltijd met angsten leven... Ik hoop dat het pas seizoen 2026-2027 ingaat. Zo kan ik met m'n eigen ogen zien hoe die gastjes nog dieper dan 1b zullen zakken. Nog een prettige woensdag gewenst want wij staan 1e en goan terug na 1e!!!
Citaat van: Wen ma dadde op februari 26, 2025, 01:08:26 pmNoord-Frankrijk zal wel weer eens het geluk hebben van te mogen blijven in 1A. Ocharme die ploeg eigenlik, heeltijd met angsten leven... Ik hoop dat het pas seizoen 2026-2027 ingaat. Zo kan ik met m'n eigen ogen zien hoe die gastjes nog dieper dan 1b zullen zakken. Nog een prettige woensdag gewenst want wij staan 1e en goan terug na 1e!!! Voor hoelang? Wat die angsten betreft : ge zijt toch ervaringsdeskundige?Nooit op het slechtste hopen voor een tegenstander, karma loert om de hoek.Den derby Noord-Frankrijk - Oost-Vlaanderen komt opnieuw dichter en dichter
Citaat van: Dikke Nek op februari 26, 2025, 04:40:13 pmCitaat van: Wen ma dadde op februari 26, 2025, 01:08:26 pmNoord-Frankrijk zal wel weer eens het geluk hebben van te mogen blijven in 1A. Ocharme die ploeg eigenlik, heeltijd met angsten leven... Ik hoop dat het pas seizoen 2026-2027 ingaat. Zo kan ik met m'n eigen ogen zien hoe die gastjes nog dieper dan 1b zullen zakken. Nog een prettige woensdag gewenst want wij staan 1e en goan terug na 1e!!! Voor hoelang? Wat die angsten betreft : ge zijt toch ervaringsdeskundige?Nooit op het slechtste hopen voor een tegenstander, karma loert om de hoek.Den derby Noord-Frankrijk - Oost-Vlaanderen komt opnieuw dichter en dichter Zorg maar da underen Thai zijn schuppe ne keer nie afkuist… toestand Deinze…
Het niveau gaat hier zienderogen achteruit zo te zien.
Citaat van: Dikke Nek op februari 26, 2025, 04:40:13 pmCitaat van: Wen ma dadde op februari 26, 2025, 01:08:26 pmNoord-Frankrijk zal wel weer eens het geluk hebben van te mogen blijven in 1A. Ocharme die ploeg eigenlik, heeltijd met angsten leven... Ik hoop dat het pas seizoen 2026-2027 ingaat. Zo kan ik met m'n eigen ogen zien hoe die gastjes nog dieper dan 1b zullen zakken. Nog een prettige woensdag gewenst want wij staan 1e en goan terug na 1e!!! Voor hoelang? Wat die angsten betreft : ge zijt toch ervaringsdeskundige?Nooit op het slechtste hopen voor een tegenstander, karma loert om de hoek.Den derby Noord-Frankrijk - Oost-Vlaanderen komt opnieuw dichter en dichter Votre néerlandais est bon!!En liever jullie in 1b dan den derby!
Citaat van: Wen ma dadde op februari 26, 2025, 05:02:26 pmCitaat van: Dikke Nek op februari 26, 2025, 04:40:13 pmCitaat van: Wen ma dadde op februari 26, 2025, 01:08:26 pmNoord-Frankrijk zal wel weer eens het geluk hebben van te mogen blijven in 1A. Ocharme die ploeg eigenlik, heeltijd met angsten leven... Ik hoop dat het pas seizoen 2026-2027 ingaat. Zo kan ik met m'n eigen ogen zien hoe die gastjes nog dieper dan 1b zullen zakken. Nog een prettige woensdag gewenst want wij staan 1e en goan terug na 1e!!! Voor hoelang? Wat die angsten betreft : ge zijt toch ervaringsdeskundige?Nooit op het slechtste hopen voor een tegenstander, karma loert om de hoek.Den derby Noord-Frankrijk - Oost-Vlaanderen komt opnieuw dichter en dichter Votre néerlandais est bon!!En liever jullie in 1b dan den derby!Begrijpelijk, 0-5, 5-0, 6 op een rij enz...
Schitterend nieuws! Met z'n allen supporteren voor STVV dit weekend en hopen dat Lamkel Zé hen het fatale nekschot geeft!