Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 989276 keer)

Fats Domino, BorisB9, edouard, sv-boerke, Forza Essevee, Habib habibou, pinanti, Porky en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7680 Gepost op: juli 09, 2024, 01:42:45 pm »
Kijk maar ne keer hoeveel spelers  met een esseveejeugd verleden in 1a en 1b spelen.Jullie hebben eral vast 2.Inderdaad het heeft nog niet opgebracht dat is enkel de schuld van ons bestuur en Dury .
Gezellig stadion?als er volk zit  .

Offline 19

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #7681 Gepost op: juli 09, 2024, 03:45:15 pm »
Kijk maar ne keer hoeveel spelers  met een esseveejeugd verleden in 1a en 1b spelen.Jullie hebben eral vast 2.Inderdaad het heeft nog niet opgebracht dat is enkel de schuld van ons bestuur en Dury .
Gezellig stadion?als er volk zit  .

Gans het seizoen op de laatste plaats gestaan, gemiddeld 70% gevuld, en op het einde van het reguliere seizoen zelfs 85% gevuld...met de laatste 2 play down wedstrijden aan respectievelijk 94 en 100% bezetting, het was zeer gezellig in ons stadion Kulle :)
MAAR het klopt uiteraard dat jullie infrastructuur/training - en jeugdcomplex 3 niveaus hoger en moderner is, eerlijk is eerlijk.

Verder hebben we (hopelijk) een nieuw goudhaantje binnen gehaald met de Japanner Takuro Kaneko, benieuwd...

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7682 Gepost op: juli 09, 2024, 04:31:50 pm »
Raar zo gezellig en dan  met moeite 3000 abonnementen, en hoeveel  van die 85 procent zou  puur veekaa supporters
zijn laat staan volle pot betaald hebben

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #7683 Gepost op: juli 09, 2024, 04:48:25 pm »
Kvk en Waregem zijn gewoon 2 ploegen die thuishoren in 1A, met de fanbase die we hebben en ook met het stadion die we hebben.

Het onze is verbouwd en moderner, dat van Kvk ademt meer voetbalsfeer (als het vol zit), daar zit je dicht tegen het veld, op elkaar. Als ik moet kiezen tussen de tribune waar hun sfeergroep zit en waar onze sfeergroep zit dan kies ik voor de barak.

SV TILL I DIE

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7684 Gepost op: juli 09, 2024, 06:08:31 pm »
https://www.kvk.be/nieuws/kvk-tekent-nieuwe-gebruiksovereenkomst-met-stad/

Tot zover hun bouwplannen.

het 1 sluit het ander niet uit. maar het toont sowieso, voor wie het nog niet zou doorgehad hebben, dat het nieuwe stadion niet voor binnenkort is.

makkelijk scoren met zo een link. misschien kon je ook gepost hebben dat er een kapitaalsverhoging is gebeurd van 10.000.000
Is een omzetting van schulden en was een voorwaarde om aan de licentie te komen. Hetzelfde verhaal als bij ons.
Als Tan ooit een (valabele) koper vindt, dan wordt dit gewoon verrekend in de prijs.

Vraagje, KVK moet net zoals de meeste ploegen spelers verkopen om de rekening te laten kloppen. Zijn er op deze moment nog spelers die gaan opbrengen? Kadri is ook al wat van zijn pluimen aan het verliezen.

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #7685 Gepost op: juli 10, 2024, 09:43:39 am »
https://www.kvk.be/nieuws/kvk-tekent-nieuwe-gebruiksovereenkomst-met-stad/

Tot zover hun bouwplannen.

het 1 sluit het ander niet uit. maar het toont sowieso, voor wie het nog niet zou doorgehad hebben, dat het nieuwe stadion niet voor binnenkort is.

makkelijk scoren met zo een link. misschien kon je ook gepost hebben dat er een kapitaalsverhoging is gebeurd van 10.000.000
Is een omzetting van schulden en was een voorwaarde om aan de licentie te komen. Hetzelfde verhaal als bij ons.
Als Tan ooit een (valabele) koper vindt, dan wordt dit gewoon verrekend in de prijs.

Vraagje, KVK moet net zoals de meeste ploegen spelers verkopen om de rekening te laten kloppen. Zijn er op deze moment nog spelers die gaan opbrengen? Kadri is ook al wat van zijn pluimen aan het verliezen.

ik zie buiten Kadri zeer weinig spelers waar aan verdiend zal worden.  en heeft niet zo een goed seizoen gespeeld dus waarde zal ook niet gestegen zijn; zoals je aangeeft

Offline smurf

• KVK Supporter
  • Leden
« Reactie #7686 Gepost op: juli 10, 2024, 09:44:49 am »
Kvk en Waregem zijn gewoon 2 ploegen die thuishoren in 1A, met de fanbase die we hebben en ook met het stadion die we hebben.

Het onze is verbouwd en moderner, dat van Kvk ademt meer voetbalsfeer (als het vol zit), daar zit je dicht tegen het veld, op elkaar. Als ik moet kiezen tussen de tribune waar hun sfeergroep zit en waar onze sfeergroep zit dan kies ik voor de barak.

lijkt me een eerlijke analyse

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #7687 Gepost op: juli 10, 2024, 02:42:03 pm »

En als je moet kiezen tussen Europees spelen in uw eigen stadion of uitwijken naar een 1/4e gevuld Brussels stadion, dan kies ik voor ons eigen stadion met dus de gerechtigde (minder gezellige) sfeertribune.

Tegenwoordig uiteraard helemaal niet meer aan de orde, maar de thuiswedstrijden die we speelden tegen o.a. het Nice van Mario Balotelli en Allan Saint-Maximin en wonnen tegen SS Lazio, waren toch wel onbeschrijfelijk en uniek om mee te maken in ons eigen Waregem.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #7688 Gepost op: juli 10, 2024, 05:03:16 pm »

En als je moet kiezen tussen Europees spelen in uw eigen stadion of uitwijken naar een 1/4e gevuld Brussels stadion, dan kies ik voor ons eigen stadion met dus de gerechtigde (minder gezellige) sfeertribune.

Tegenwoordig uiteraard helemaal niet meer aan de orde, maar de thuiswedstrijden die we speelden tegen o.a. het Nice van Mario Balotelli en Allan Saint-Maximin en wonnen tegen SS Lazio, waren toch wel onbeschrijfelijk en uniek om mee te maken in ons eigen Waregem.
Ook helemaal waar natuurlijk.
SV TILL I DIE

Offline 19

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #7689 Gepost op: juli 11, 2024, 10:35:22 am »
Raar zo gezellig en dan  met moeite 3000 abonnementen, en hoeveel  van die 85 procent zou  puur veekaa supporters
zijn laat staan volle pot betaald hebben

Je wilt duidelijk je punt halen, wel, tis goed, ge hebt gewonnen :)

Maar om toch te reageren, behalve een of andere actie voor scholen e.d. zijn (los van de sponsors in de eretribune) de meeste tickets, betalend. En o ja, we zitten momenteel op 2500 abo's met nog een maand te gaan, bedankt voor de verregaande interesse.

Ik ben wel fan van jullie stadion eigenlijk, enkel de sfeertribune is in mijn ogen geen meerwaarde (jullie zaten beter achter het andere doel zoals enkele jaren geleden!

Offline belli

• Leden
« Reactie #7690 Gepost op: juli 11, 2024, 12:34:07 pm »
Qua infrastructuur staan wij heel wat verder, maar de vk zit daar goed.
Ze pakken extra punten door hun ouderwets stadion.
Er is altijd meer sfeer geweest dan bij ons en dat zal altijd zo zijn.
Zouden zot zijn moesten ze daar weg gaan.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #7691 Gepost op: juli 11, 2024, 02:37:43 pm »
Qua infrastructuur staan wij heel wat verder, maar de vk zit daar goed.
Ze pakken extra punten door hun ouderwets stadion.
Er is altijd meer sfeer geweest dan bij ons en dat zal altijd zo zijn.
Zouden zot zijn moesten ze daar weg gaan.
Dit klopt niet, ik vind dat het bij ons meer kan kolken dan bij de veekaa.
SV TILL I DIE

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7692 Gepost op: augustus 16, 2024, 09:42:31 pm »
Even tussendoor:Brecht Dejaegere naar kvk

Offline ManU

• Leden
« Reactie #7693 Gepost op: augustus 16, 2024, 09:48:12 pm »
Even tussendoor:Brecht Dejaegere naar kvk
Speler op retour… seen that been there…

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #7694 Gepost op: augustus 17, 2024, 08:48:28 am »
Goeie transfer, speelde toch veel in de MLS.. En is ex speler van kvk, die zal niet komen uitbollen.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #7695 Gepost op: augustus 17, 2024, 02:05:15 pm »
Zulke transfers zijn altijd koffiedik kijken.

Hoe gemotiveerd is hij nog?
Hoe zit het ermee conditioneel?
Knieën kapot al dan niet?

Genoeg zulke spelers hier gehad, ben er niet jaloers op.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7696 Gepost op: augustus 17, 2024, 04:04:03 pm »
denk niet dat dit de transfer is die ze nodig hebben
maar is een clubspeler die de kleedkamer wakker zal houden

lag toch vaak in lappenmand
met serieuze kwetsuren
tis een risico voor opt veld
ni voor kleedkamer

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7697 Gepost op: december 14, 2024, 11:31:35 pm »
Zullen wel weer van trainer veranderen, ook dit jaar weer een remonte?

Online San Iker

• Leden
« Reactie #7698 Gepost op: december 15, 2024, 07:46:06 am »

Beerschot volgens mij al zeker van degradatie PO’s
Kortrijk zal er ook wel bij zitten samen met Cercle

4de plaats zal gaan tussen Stvv, Charleroi, Leuven en Dender denk ik
« Laatst bewerkt op: december 15, 2024, 09:58:41 am door svennay »

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #7699 Gepost op: december 15, 2024, 10:55:18 am »

Beerschot volgens mij al zeker van degradatie PO’s
Kortrijk zal er ook wel bij zitten samen met Cercle

4de plaats zal gaan tussen Stvv, Charleroi, Leuven en Dender denk ik

Je kan niet blijven geluk hebben, dat hebben wij inmiddels ook ondervonden.
Herinner mij nog dat artikel van Cordier & Leterme waar gezegd werd, het is wij of zij ... maar ooit komt het er wel eens van.