https://www.hln.be/kortrijk/ongenoegen-bij-kvk-fans-neemt-toe-120-jaar-voetbal-is-nu-vetbal-op-spoorbrug~a4fd538f/?fbclid=IwAR3J5BknaFqs1Y5JfLv2GsheZRS8dBsUj0BHKEuaDWrof-WFJP0QHXSPteo Kluchtje van langs onze kant?
Neemt Burnley dan toch KV Kortrijk over? Ploeg van Vincent Kompany voert gesprekken met rode lantaarnhttps://www.hln.be/belgisch-voetbal/neemt-burnley-dan-toch-kv-kortrijk-over-ploeg-van-vincent-kompany-voert-gesprekken-met-rode-lantaarn~ae123a37/
Heeft iemand van de veekaa supporters wat meer info over de overname?Lijkt me daar ook weer stil over te worden.
Burnley houdt alleszinds transfers tegen die in geregeld waren. Dus zal niet lang meer duren denk ik.Ze zouden Bastien ook meteen uitlenen aan Kvk.
Citaat van: Pringless op augustus 31, 2023, 11:23:51 amBurnley houdt alleszinds transfers tegen die in geregeld waren. Dus zal niet lang meer duren denk ik.Ze zouden Bastien ook meteen uitlenen aan Kvk.Een paar dagen geleden ergens gelezen dat hij de Belgische clubs (waaronder KVK) links laat liggen en onderhandelt met 2 Turkse tweedeklassers.Maar bij een overname van KVK zal hij misschien "moeten" komen...
Overname door Burnley zal ook niet meer gebeuren zeker?Hun plan was toch om spelers bij Kortrijk te zetten en aangezien de transferperiode voorbij is ...
Citaat van: esssevee4life op september 06, 2023, 11:48:08 pmOvername door Burnley zal ook niet meer gebeuren zeker?Hun plan was toch om spelers bij Kortrijk te zetten en aangezien de transferperiode voorbij is ...Ik las op KVK forum dat het pas met nieuwjaar zou gefinaliseerd worden.Bron onbekend.
Citaat van: Frederik op september 06, 2023, 11:52:29 pmCitaat van: esssevee4life op september 06, 2023, 11:48:08 pmOvername door Burnley zal ook niet meer gebeuren zeker?Hun plan was toch om spelers bij Kortrijk te zetten en aangezien de transferperiode voorbij is ...Ik las op KVK forum dat het pas met nieuwjaar zou gefinaliseerd worden.Bron onbekend.Dan is al 2/3 van de competitie afgelopen.Vindt dit erg voor hun supporters.Zou niet mogen verlopen op deze manier, ook al was dit te verwachten wanneer de boel verkocht werd aan een zotte Maleisier.
Staat wel een grote fout in het artikel, Kortrijk de mooiste voetbalclub van België 🤪
Kan ook zijn om meer te kunnen gaan vragen. Stel dat er geen nieuwe overeenkomst komt, waar zouden de nekken nog kunnen gaan spelen.Is roeselare dan hun enige optie?