Momenteel zoeken ze in Kortrijk geen overnemer, in tegendeel, de samenwerking met Cardiff is sterker gemaakt, er zijn al 2 flankspelers geland en er komt er nog eentje aan!
Malinov, Sissako (merci trouwens), Ambrose zijn ook geland, 2 verdedigers uit 1A op komst.
verder kijken we nog uit naar een extra diepe spits en 2e doelman.
Kadri mag niet vertrekken (behalve bij een niet te weigeren bod).
Inkomsten deze zomer: Watanabe (3,5mio), Selemani (1,5 mio), Marko Ilic (1,5mio) en voor De Bruyn, Badamosi, Sissoko, Ocansey en Hermann werd alles samen nog ongeveer een 800K verzameld.
Voor Moffi kregen we begin juli ook nog 4mio binnen, dus daarmee zitten we toch op een kleine 10 miljoen inkomsten...En ik maar lachen met die jaarrekeningen die ik hierboven zag passeren

Ivm het financiële, Kortrijk is ontsnapt aan een ramp met die Kaminsky zever, en zit momenteel wél met een goedgevulde portefeuille, gelukkig want we zullen de dollars nodig hebben dit seizoen.
Ik mis jullie in 1A, de derbies, maar enige redelijkheid mag wel...
En dat is simpelweg dat wij er(financieel) goed voor staan, en jullie...ja, totaal niet. Of denk je dat kapitaalsverhogingen van Beeuwsaert alles rechttrekken...think again