Kortzichtig ?? Lange termijn kvk over and out ??
Bepaalde glazen bollen stellen dat enigzins anders !
Binnen 5 jaar : deal ! En misschien is het handig dat we tegen dan een mondje Chinees klappen ?!!
En laat die gazettepraat over dat gokgedoe achterwege ! Zelfs een kieken van een Europarlementslid heeft zich daar recent ook nog belachelijk om gemaakt daar dat te berde te brengen.
Bepaalden hier gaan nu verhalen die slecht afliepen gaan opdiepen en dromen dan al dat het in Kortrijk ook wel zo zal aflopen. Wishful thinking heet dat. Al de stories van opgekochte ploegen door de rijken der aarde die wel een mooi sportief verloop kennen incl nieuw modern stadion zijn ze plots vergeten.
Ik hoop ook dat we straks geen ploeg aan de acherdeur krijgen waar we niet meer tegen op zullen kunnen (of zelf die toer op te moeten gaan om te overleven), maar sta me toe om met vrees, bibber en daver naar de toekomst te kijken ; hoe ons landje verder onder de voet gelopen wordt......
Ik weet niet goed wat te denken van het hele KVK-verhaal. 't Is momenteel koffiedik kijken wat de bedoelingen zijn van de nobele Maleisi?r daar.
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven. Mocht die man hele hoge ogen gooien met zijn andere clubs, zou ik het ook zeggen. Maar ik heb de indruk dat dat toch niet zo 't geval is. Cardiff zit terug in 2de, "maar dat is de schuld van verkeerde mensen te vertrouwen" verklaarde Tan.
Volgend seizoen zal er meer duidelijk worden imo: nieuw stadion, verloop bij zijn andere clubs, Sarajevo haalt Europees als ik me niet vergis (maar is dat wel moeilijk in Bosni?-Herzegovina?), en vooral Cardiff, waar het afwachten wordt als de club terug meedoet voor promotie.
H?t grote verschil met Cardiff lijkt me dat daar het voetbal echt l??ft, i.t.t. tot in Kortrijk.
De investeringen die hij daar deed om Cardiff te doen promoveren, waren veeleer een goedmakertje voor de fans, die in opstand kwamen & hun club de rug toekeerden i.v.m. die clubkleuren-historie.
En d?n pas zou hij een 'probleem' gehad hebben: imago + de club die niet meer rendabel draait.
Dat lijkt me zijn grootste prioriteit; clubs
gewoon in zijn bezit hebben, maar er verder niet al te veel geld in steken, break-even draaien is in orde.
Dat is mijn indruk, al kan die verkeerde zijn, want met zo'n pipo's weet je nooit natuurlijk