Het is juist omgekeerd... Zulte Waregem heeft het aangeboden aan kvk, maar die hebben geweigerd
Waarom gaan ze gewoon niet naar Brugge zoals wij deden?
Brugge speelt zo goed als zeker Europees. Wat bij ons niet het geval was
Brugge speelt zeker Europees daar de ze beker gewonnen hebben
beetje flauwtjes om nu hele tijd te lullen over de bezoekersaantallen omdat er over de rest niet veel kan gezegd worden. je kan toch niet anders dan toegeven dat we een beter seizoen hebben? van eens wat positief te zeggen gaat men echt niet dood.
Een beter seizoen? Pure chance dat Kortrijk een paar plaatsjes hoger ge?indigd is. Volgens mij ligt het niveau dit seizoen ook gewoon hoger in PO2 dan in PO1.
Beter wel, maar een goed seizoen? 6e wieltje aan de wagen spelen in PO1, niets meer niets minder.
Zou het absoluut nie geestig vinden moest de vk europees spelen, maar als ze dat doen moeten ze:1) Naar een ander stadion verhuizen, wat een pak geld kost2) Waarschijnlijk verre verplaatsingen doen, midden in hun voorbereidingEn dat is een erg ongunstige situatie... Natuurlijk kies ik er nog altijd voor dat krotrijk geen enkele Europese wedstrijd op hun palmares heeft staan.
Volgens mij ligt het niveau dit seizoen ook gewoon hoger in PO2 dan in PO1.
lol De meeste analisten zijn het erover eens dat het voetbal nog nooit zo goed geweest is in PO1