Klassement van 2010-2011 en 2011-2012 eens bekijken, moesten we dit seizoen weer voor Zulte-quoi eindigen zal dat dan 3 op 5 zijn
[/center]
Gemiddeld klassement eens bekijken over de afgelopen 8 jaar. De 20 europese matchen.... De bekerwinst en finale, de accommodatie, het aantal fans/abbo's, gouden schoen, het gebeuren rond het voetbal (in kortrijk een grote ramp voor commerce of bedrijven). En nemen we de 30 jaar ervoor nog eens bij dan komt KVK nog veel meer in de schaduw van Essevee.
Geniet ervan. Het is straf wat Vanderhaeghen doet met een kern waarvan ik dacht dat ze onderaan gingen bengelen en ook de coach Yves had ik niet hoog ingeschat. Alhoewel een Peeters en De Boeck ook een eendagsvlieg waren en we er daarna niets meer van hoorden of ze niets meer klaar kregen.
Jullie staan nu 2e en er is nog een winterstop en nog 12 matchen en playoffs. Ook 2es staan met 7 of 8 nederlagen na 18 matchen is zo straf dan weer niet. Iedereen verliest gewoon van iedereen dit seizoen. Ik denk dat ons essevee 2 jaar geleden slechts 6 of 5 nederlagen had na 30 speeldagen en vorig seizoen 7 of 8 na 30 speeldagen. En het voetbal was ook iets straffer. Desondanks blijft het straf als je denkt dat er velen jullie zagen als degradatiekandidaat dit jaar. Als jullie de ploeg kunnen samenhouden in de winterstrop dan is po1 mogelijk. Maar ik vrees ervoor. Standard is terug aan het opkomen en Duchatelet kan niet anders dan serieuze versterkingen te halen deze winter. Het staat allemaal op een zakdoek. Volgend jaar msh ergens in Antwerpen te bezichtigen dus.