Op wtv gisteren dat de hoofdsponser afhaakt - quasi 1miljoen euro op budget van 8 miljoen foetsie. Tijd tot mei voor vervanger te vinden. Quicky zal wel weer iets foefelen zeker...
Kortrijk wist al 2 jaar dat het contract niet zou verlengd worden. Zou erg zijn moesten ze nu nog maar beginnen met zoeken ...
ze hebben toch meer leuk (even) voorgestaan tegen een po1-ploeg . toen werd het toch nog 2-2 , alweer een volledig anoniem seizoen voor krotrijk, geen hoogtepunten, wij bekerfinale en po1 , kvk : no past , no present, no future ...
Er zullen er mss wel wat zijn met wat leedvermaak bij onze buren .... maar misschien moeten ze over enkele jaren wel opkijken naar 2 ploegen uit de regio!!!http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140323_022
Iemand dat beeld gezien van de Kortrijk supporterS .... zag er heel leuk uitNu zijn toch ook 2 seconden in beeld geweest....
diene mens verdient een standbeeld
Hahahaha die zit in mijn klas hahaha :p
pesten mag ni op school e
Voor die ene keer ..
Uw antwoord komt niet geloofwaardig over.... "die zit bij mij op school"Volgens mij is dat een contradictio in terminis...
Uit welingelichte bron vernam ik dat er zaterdag op de tribunes in Kortrijk gejuich was toen omgeroepen werd dat wij de 2-1 gemaakt hadden. Een regelrechte schande vind ik dit, als we nu ergens g??n gejuich mogen krijgen, dan is het daar wel! Die gastjes kennen alvast hun cultuur niet!