Citaat van: Freve op mei 29, 2013, 08:53:00 pmschaalvergroting zeker mss kreeg PDC jullie klantenbestand al in handenals eerst deel van de deal Tzal nie vet zijn ulder klantenbestand .
schaalvergroting zeker mss kreeg PDC jullie klantenbestand al in handenals eerst deel van de deal
Dus als BMW reclame stuurt naar iemand die met een Renault rijdt, dan is BMW wanhopig? Rare logica bij de mannen van de Veekaa.
Groensel boer wordt ronsel boer Het is idd nog geen goe weer geweest vr te oogsten dus, he moet ulders met iets bezig houden ?, k'verstaat.
Citaat van: pierre op mei 29, 2013, 08:57:04 pmDus als BMW reclame stuurt naar iemand die met een Renault rijdt, dan is BMW wanhopig? Rare logica bij de mannen van de Veekaa.Triestige vergelijking
Citaat van: boerio op mei 30, 2013, 12:21:19 pmGroensel boer wordt ronsel boer Het is idd nog geen goe weer geweest vr te oogsten dus, he moet ulders met iets bezig houden ?, k'verstaat.Denk je nu werkelijk dat ze doelbewust 'KVK-supporters' opgezocht hebben (hoe je dat dan zou doen, is nog een andere vraag...)?!Ik dacht dat jullie 'hondstrouwe' fans hadden, vanwaar die schrik/irritatie dan... Ons BOERENjaar en jullie GRIJS seizoen zitten daar toch voor niks tussen zeker??
Mag ik er op aandringen dat er in het vervolg enkel Nederlands gebruikt wordt? In Kortrijk zijn ze daar namelijk heel gevoelig aan ...
Citaat van: boerio op mei 30, 2013, 12:19:05 pmCitaat van: pierre op mei 29, 2013, 08:57:04 pmDus als BMW reclame stuurt naar iemand die met een Renault rijdt, dan is BMW wanhopig? Rare logica bij de mannen van de Veekaa.Triestige vergelijking ik denk niet dat er 1 zulte waregemsupporter is die wilt dat er een v??kaa supporter naast hem gaat zitten een gans seizoen (en vice versa ook me dunkt ...) trouwens hoe raken wij aan jullie adressen ? iemand van jullie secretariaat omgekocht of zo ?
Citaat van: Thomas op mei 29, 2013, 09:12:20 pmCitaat van: Freve op mei 29, 2013, 08:53:00 pmschaalvergroting zeker mss kreeg PDC jullie klantenbestand al in handenals eerst deel van de deal Tzal nie vet zijn ulder klantenbestand .Dan moet je er niet achter zitten ook h? achterlijken
Citaat van: boerio op mei 30, 2013, 12:17:27 pmCitaat van: Thomas op mei 29, 2013, 09:12:20 pmCitaat van: Freve op mei 29, 2013, 08:53:00 pmschaalvergroting zeker mss kreeg PDC jullie klantenbestand al in handenals eerst deel van de deal Tzal nie vet zijn ulder klantenbestand .Dan moet je er niet achter zitten ook h? achterlijkenHij noemt mij nen achterlijken , op wie zijn forum zit je denk je ? Niet op jullie nekkeforum eh achterlijken.
Citaat van: Thomas op mei 30, 2013, 06:05:54 pmCitaat van: boerio op mei 30, 2013, 12:17:27 pmCitaat van: Thomas op mei 29, 2013, 09:12:20 pmCitaat van: Freve op mei 29, 2013, 08:53:00 pmschaalvergroting zeker mss kreeg PDC jullie klantenbestand al in handenals eerst deel van de deal Tzal nie vet zijn ulder klantenbestand .Dan moet je er niet achter zitten ook h? achterlijkenHij noemt mij nen achterlijken , op wie zijn forum zit je denk je ? Niet op jullie nekkeforum eh achterlijken.Hoe meer 'Boerio' post, hoe meer duidelijk wordt dat hij (verstandelijk toch zeker) nog niet echt volwassen is! Vergeef het hem...
Citaat van: Justinho op mei 30, 2013, 06:14:47 pmCitaat van: Thomas op mei 30, 2013, 06:05:54 pmCitaat van: boerio op mei 30, 2013, 12:17:27 pmCitaat van: Thomas op mei 29, 2013, 09:12:20 pmCitaat van: Freve op mei 29, 2013, 08:53:00 pmschaalvergroting zeker mss kreeg PDC jullie klantenbestand al in handenals eerst deel van de deal Tzal nie vet zijn ulder klantenbestand .Dan moet je er niet achter zitten ook h? achterlijkenHij noemt mij nen achterlijken , op wie zijn forum zit je denk je ? Niet op jullie nekkeforum eh achterlijken.Hoe meer 'Boerio' post, hoe meer duidelijk wordt dat hij (verstandelijk toch zeker) nog niet echt volwassen is! Vergeef het hem...Ik pas mij aan
ik raad iedereen aan naar WTV te kijkenhet stukje van KVKhet antwoord van een supdingske op de vraagwat is de ambitie van KVK