De manager van Chavaria is gezien in Waregem
Citaat van: meulie op maart 22, 2013, 08:19:44 pmDe manager van Chavaria is gezien in WaregemWaregem wilde hem begin dit seizoen al maar Chavarria wilde niet inleveren
Chavarria weigert Zulte Waregem vrijdag 31 augustus 2012 Om 3u00 Zulte Waregem deed bij Anderlecht een bod van om en bij de 200.000euro om Pablo Chavarria te kopen. RSCA was bereid om de overbodige Argentijnse spits voor die prijs te verkopen, maar Chavarria weigerde om in te leveren en naar de Gaverbeek te trekken.
allez vooruit, zulte waregem speelt een, toegegeven, zeer goed seizoen en een speler gelijk chavarria is hoogstens invaller. niet teveel beginnen zweven he bij de kwaliteiten van uw ploeg
Citaat van: smurf op maart 26, 2013, 10:38:41 amallez vooruit, zulte waregem speelt een, toegegeven, zeer goed seizoen en een speler gelijk chavarria is hoogstens invaller. niet teveel beginnen zweven he bij de kwaliteiten van uw ploegZegt gij mij dan ne keer in wiens plaats hij dan zou spelen bij ons.Rechts op de flank? Da's dan momenteel in Berrier zijn plaats?!Not, dus!Mutske van den Essevee over zijn oorkes, skoon sjaargeke op zijn knietjes en dicht ineengekrompen tussen Nielske Vandenbroucke en Bruzzese op den bank, ja.
Citaat van: die hard essevee?r op maart 26, 2013, 11:06:45 amCitaat van: smurf op maart 26, 2013, 10:38:41 amallez vooruit, zulte waregem speelt een, toegegeven, zeer goed seizoen en een speler gelijk chavarria is hoogstens invaller. niet teveel beginnen zweven he bij de kwaliteiten van uw ploegZegt gij mij dan ne keer in wiens plaats hij dan zou spelen bij ons.Rechts op de flank? Da's dan momenteel in Berrier zijn plaats?!Not, dus!Mutske van den Essevee over zijn oorkes, skoon sjaargeke op zijn knietjes en dicht ineengekrompen tussen Nielske Vandenbroucke en Bruzzese op den bank, ja.In de ploeg van dit jaar geef ik u volledig gelijk, indien er enkelen zouden vertrekken vind ik Chavarria dan weer wel een goede optie...
Ik moet dat nog allemaal zien...Als we effectief Europees halen -en die kans is zeer re?el-, dan denk ik dat de meesten alsnog met plezier zullen blijven / bijtekenen.( Met uitzondering misschien van Hazard, want die heeft het uiteindelijk niet zelf in de hand. )
20 bussen van de veekaa in Cercle.