Citaat van: bojaaan op november 20, 2012, 06:52:16 pmCitaat van: 13 april 1951 op november 20, 2012, 05:20:14 pmCitaat van: forzasvzw op november 20, 2012, 05:17:19 pmzou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)En als nu gwn iedereen één mes meepakt? En als ze er staan zeggen we: "als ge ons aanvalt, steken we"Ze zullen nie te vele doen dan. Ik vraag mij meer en meer oprecht af hoe oud jij bent... Door dergelijk individuen zakt het niveau hier in iedere topic keer op keer, kan daar echt niks aan gedaan worden?!
Citaat van: 13 april 1951 op november 20, 2012, 05:20:14 pmCitaat van: forzasvzw op november 20, 2012, 05:17:19 pmzou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)En als nu gwn iedereen één mes meepakt? En als ze er staan zeggen we: "als ge ons aanvalt, steken we"Ze zullen nie te vele doen dan.
Citaat van: forzasvzw op november 20, 2012, 05:17:19 pmzou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)
zou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit
Citaat van: Justinho op november 20, 2012, 07:05:00 pmCitaat van: bojaaan op november 20, 2012, 06:52:16 pmCitaat van: 13 april 1951 op november 20, 2012, 05:20:14 pmCitaat van: forzasvzw op november 20, 2012, 05:17:19 pmzou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)En als nu gwn iedereen één mes meepakt? En als ze er staan zeggen we: "als ge ons aanvalt, steken we"Ze zullen nie te vele doen dan. Ik vraag mij meer en meer oprecht af hoe oud jij bent... Door dergelijk individuen zakt het niveau hier in iedere topic keer op keer, kan daar echt niks aan gedaan worden?!Ook kinderen en de minder intelligente medemens is hier welkom. Je kan hem gewoon negeren als hij niet voldoet aan uw intellectuele standaarden. Ik doe dat ook.
mja is toch pure zelfverdediging?
Citaat van: bojaaan op november 21, 2012, 02:24:32 pmmja is toch pure zelfverdediging?Of verboden wapendracht, afhankelijk van hoe je het bekijkt.
en gij zijt toevallig advocaat van opleiding?
Citaat van: JSPR_G op november 21, 2012, 02:43:05 pmCitaat van: bojaaan op november 21, 2012, 02:24:32 pmmja is toch pure zelfverdediging?Of verboden wapendracht, afhankelijk van hoe je het bekijkt.Een degelijke advocaat kan u zo vrij pleiten
Citaat van: frigo op november 21, 2012, 06:55:02 pmen gij zijt toevallig advocaat van opleiding?Helaas.
Alleen zal de finale gelijk hoe tegen een top ploeg zijn
Citaat van: deltas op november 29, 2012, 06:20:44 pmAlleen zal de finale gelijk hoe tegen een top ploeg zijn Ach, waarom dat pessimisme. Het zou toch ook tegen Zulte-Waregem kunnen zijn ?
en heren, de match komt er stilaan weer aan, wat is jullie pronostiek? ik ga voor een zuinige 1-0 :-)