Geen ruzie maken onder mekaar h?, ge weet dak kik daar nie tegen kan
Nee, ik kijk ongeveer 2keer per dag vluchtig naar dit topic. De rest interesseert mij niet echt.Kwestie van te weten hoe de tegenstander over ons denkt enz... En af en toe een knuppeltje in het hoenderhok te gooien, ambi verzekerd
Citaat van: boerio op augustus 09, 2012, 07:19:05 amNee, ik kijk ongeveer 2keer per dag vluchtig naar dit topic. De rest interesseert mij niet echt.Kwestie van te weten hoe de tegenstander over ons denkt enz... En af en toe een knuppeltje in het hoenderhok te gooien, ambi verzekerd Zorg er dan voor dat uw knuppeltje niet landt op uw soortgenoten, want dat durft al eens uw probleem te zijn... Voor het overige: Elk zijn hobby!
Citaat van: Justinho op augustus 09, 2012, 10:39:03 amCitaat van: boerio op augustus 09, 2012, 07:19:05 amNee, ik kijk ongeveer 2keer per dag vluchtig naar dit topic. De rest interesseert mij niet echt.Kwestie van te weten hoe de tegenstander over ons denkt enz... En af en toe een knuppeltje in het hoenderhok te gooien, ambi verzekerd Zorg er dan voor dat uw knuppeltje niet landt op uw soortgenoten, want dat durft al eens uw probleem te zijn... Voor het overige: Elk zijn hobby!Die gast zit jullie te trollen en je loopt er nog in ook. Negeer het gewoon.
Citaat van: Pringless op augustus 09, 2012, 01:10:55 pmCitaat van: Justinho op augustus 09, 2012, 10:39:03 amCitaat van: boerio op augustus 09, 2012, 07:19:05 amNee, ik kijk ongeveer 2keer per dag vluchtig naar dit topic. De rest interesseert mij niet echt.Kwestie van te weten hoe de tegenstander over ons denkt enz... En af en toe een knuppeltje in het hoenderhok te gooien, ambi verzekerd Zorg er dan voor dat uw knuppeltje niet landt op uw soortgenoten, want dat durft al eens uw probleem te zijn... Voor het overige: Elk zijn hobby!Die gast zit jullie te trollen en je loopt er nog in ook. Negeer het gewoon.Maar alle? ik heb het beste voor met jullie allemaal!!!
ja en op kosten van het ocmw van kortrijk naar de matchen gaan kijken tss
Citaat van: svzw81 op augustus 09, 2012, 11:27:26 pmja en op kosten van het ocmw van kortrijk naar de matchen gaan kijken tss en gratis internet....
Citaat van: fan4ever op augustus 09, 2012, 11:32:38 pmCitaat van: svzw81 op augustus 09, 2012, 11:27:26 pmja en op kosten van het ocmw van kortrijk naar de matchen gaan kijken tss en gratis internet.... ja bij mij betaalt mijne baas mijn internet, in kortrijk het ocmw . ach ja
alle? ik hoop dat het jullie opgelucht heeft. Ik ben niet van Kortrijk zelf dus ik moet naar een ander OCMW, Leve het gratis internet.
A ja jullie mogen uit de lucht doen ? want jullie hebben een "palmares". En dan zijn wij de nekken!!t'Bovenste knopke van uldern ovrol kan waarschinlik nie mj? toe.
Citaat van: boerio op augustus 10, 2012, 10:12:56 pmA ja jullie mogen uit de lucht doen ? want jullie hebben een "palmares". En dan zijn wij de nekken!!t'Bovenste knopke van uldern ovrol kan waarschinlik nie mj? toe.niet alleen een "palmares", blijkbaar ook een veel leuker forum dan kvk..
Citaat van: JSPR_G op augustus 10, 2012, 11:02:46 pmCitaat van: boerio op augustus 10, 2012, 10:12:56 pmA ja jullie mogen uit de lucht doen ? want jullie hebben een "palmares". En dan zijn wij de nekken!!t'Bovenste knopke van uldern ovrol kan waarschinlik nie mj? toe.niet alleen een "palmares", blijkbaar ook een veel leuker forum dan kvk..Haha