Was duidelijk alles op de counter van Heintje.Met 10 is da te verstaan da ge met 2 rijen van 4 verdedigdmaar dervoor mocht er toch meer gevoetbald worden.Anderlecht was enorm zwak.Iakovenko en Reynaldo vorig jaar uitgeleend, niks getoonden dan plots meedoen.... raar.
weer de typische reacties van de supporters achter het doel in het plasieken sporen stadion : scoort kortrijk , de helft van de tribune springt recht en juicht , scoort anderlecht , de helft van de tribune springt recht en juicht . dat dat daar altijd toegelaten wordt precies ...
past het als we niet pro Krotrijk zijn?moetet anders zeggen en passendirect ons forum aan e
Terechte penalty, enkel was de fout wel van Tamb?. Mbokani krijgt een duw en gaat, misschien wel gemakkelijk, neer maar bon terecht op de stip. Die rode kaart voor Van Hout is dus wel idioot aangezien die de fout niet lijkt te maken, maja bon
En wat zijn weer objectief...Gelukkig dat aantal ook nog wat deftigs kunnen zeggen want afgunst (stupiditeit?) druipt er bij nogal wat posts af
Citaat van: smurf op juli 29, 2012, 12:35:08 pmEn wat zijn weer objectief...Gelukkig dat aantal ook nog wat deftigs kunnen zeggen want afgunst (stupiditeit?) druipt er bij nogal wat posts afafgunst op wat ? afgunst op kv kortrijk ? waarom zouden we DAT moeten hebben ? tell me ...
wat een grap, gans dat vak achter doel springt recht bij goal Anderlecht. ik begrijp niet dat zoiets in jullie stadion wordt toegelaten ...
Citaat van: Goesse op juli 29, 2012, 03:34:21 pmwat een grap, gans dat vak achter doel springt recht bij goal Anderlecht. ik begrijp niet dat zoiets in jullie stadion wordt toegelaten ...Als er een paar honderd Anderlecht supporters uit Oost- en West-Vlaanderen, zonder attributen, tickets voor die tribune kopen, kan je dat op geen enkele manier vermijden.
Citaat van: svzw81 op juli 29, 2012, 11:59:48 pmCitaat van: smurf op juli 29, 2012, 12:35:08 pmEn wat zijn weer objectief...Gelukkig dat aantal ook nog wat deftigs kunnen zeggen want afgunst (stupiditeit?) druipt er bij nogal wat posts afafgunst op wat ? afgunst op kv kortrijk ? waarom zouden we DAT moeten hebben ? tell me ...Ja ja Smurf... ge zou zo de rol van Markse Vertonghen kunnen spelen. De vuilkarre is een blijft een voetnoot in de vaderlandse voetbalgeschiedenis, een realiteit die hard is om te willen beseffen. Enne, na 2mindere seizoenen (we zijn t? verwend geweest), essevee is BACK