sebiet blozen haha
enfin, voetbal mag dan zogezegd oorlog zijn, ik kan het redelijk goed relativeren :-)
paar goeie vrienden zijn die hard waregem supporter (sinds meer dan 25 jaar) en ik ga het echt niet laten om mij ermee te amuseren omwille van de "rivaliteit" tussen kortrijk en svzw.
ik ben nog mee geweest met bussen van waregem supporters naar lens - atletico madrid en frankrijk - belgi?, er waren er genoeg die wisten dat ik kvk-supporter was en ik heb met niemand miserie gehad. bij de 5-1 afstraffing paar jaar geleden zat ik tussen de harde kern van vroeger. bepaalden die mij herkenden vonden het wel zo fantastisch niet maar uiteindelijk met niemand last gehad (het helpt natuurlijk als ze weten dat je bevriend bent met aantal "zware" of "bekende" mannen)
ik ben dit jaar op mijn eentje gaan kijken naar svzw - kvk in een waregem vak met een bon uit het laatste nieuws. awel, buiten het spelniveau van de vk heb ik mij daar goed geamuseerd waarmee ik nu niet wil zeggen dat het op waregem leuker is dan op kortrijk

ik weet ook wel dat er genoeg krapuul naar voetbalmatchen komt en het kan altijd fout lopen maar bon, beetje openminded zijn helpt toch al een pak