Bij een confrontatie komt hij dus sneller in de buurt van allerlei gevoelige lichaamsdelen. Een fase met een uitkomende keeper ziet er dus altijd gevaarlijk uit, veelal gevaarlijker dan ze is. Maar een veldspeler moet er ook rekening mee houden dat een keeper in de lucht niet zomaar kan remmen. Net zoals een veldspeler beter springt als een collega een tackle uitvoert, ook al is de tackle zijn fout niet.
Een fase met een uitkomende keeper ziet er gevaarlijker uit, maar mag niet gevaarlijker zij... Die gasten moeten ook naar de bal gaan, dus ge zijt hier quatsch aan 't verkopen. In zijn rechthoek is de keeper baas, maar daar buiten is hij gewoon een veldspeler met handschoenen en een verkeerd truitje... Met uw handen/hoofd/borstkas kan je een bal op 2 meter hoogte intercepteren buiten je rechthoek, niet met uw voet. Dat doet geen enkel zinnig mens en uw argumentatie is ook niet bepaald afkomstig van een zinnig mens heb ik de indruk?
Waar het er mij om gaat is dat hier beweerd wordt dat de Glenn een rode kaart verdient, niets anders. En dat is complete onzin. Hij vliegt er inderdaad onbesuisd in, maar raakt niemand gevaarlijk, en heeft ook geen intentie iemand te raken. Hij plooit ook zijn been op tijd, waardoor hij niet, zoals je zegt, met zijn voet vooruit langs de neus van de tegenstander suist.
Ik zeg letterlijk dat hij geen rode kaart verdient... En bekijk de beelden gerust, als spits zie je daar plots een 'peetse' door de lucht suizen, moet ik geen tekening bij maken...
Als het over voetbaldiscussies gaat, moet je correct blijven : geen rode kaart voor Glenn. Geen schuld voor Kortrijk bij het afgelasten van Kortrijk ? Lokeren, Nfor minstens even gevaarlijk als onze keeper, Hein v??l gematigder in zijn uitspraken dan 2 jaar geleden, ?
Dus...
- zoals ik zei: geen rood voor VBN (ga mezelf nu niet verbeteren, houd het op VBN...)
- als het elders lukt, moet het bij jullie ook lukken... Waarom zou dat jullie (club of stad) schuld niet zijn?
- Nfor is gehypet in de media...
- Hein blijft een bleiter en heeft bij Genk gelukkig geleerd om zijn mond af en toe dicht te houden
Het gaat er mij eigenlijk om dat ik graag duidelijkheid krijg of dit een serieus voetbaltopic is of niet.
Tuurlijk, mijn reactie hier toont toch dat er discussie kan gevoerd worden? Sommige mensen slagen er niet in om zich te gedragen, maar dat weet je in Kortrijk maar al te goed zeker als je een golfbal ziet vliegen richting speelveld?
Als het er gewoon om gaat alles wat KVK betreft in het belachelijke te trekken, als een soort mentale masturbatie, knock yourself out.
Voor mentale masturbatie kijk ik naar ons voetbal, dat iets weg heeft van Barcelona!