Ik doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken 
Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen
.
.. dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters 
Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk
Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer
)
De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren
. Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent
.
Breng je boodschap maar eens over bij die minderheid randdebielen van jullie die het anders opvatten....
Geef hier mijn mening en weet dat die bij een kleine minderheid van de KVK-supporters anders en soms radicaler is.
Zelf ben ik tegen hooliganisme of supportersgeweld in gelijk welke vorm.
Van mij mag SVZW zeker in eerste klasse blijven, is toch veel plezanter als er veel West-Vlaamse ploegen in eerste klasse voetballen want dan kunnen er veel derby's gespeeld worden.
Ook voor u, SVZW-supporter, geldt de uitnodiging, na de wedstrijd KV Kortrijk-SV Zulte-Waregem wil ik u met plezier op een drankje trakteren

, want ben nog altijd van mening dat er tussen beide ploegen kan verbroederd worden

.