momenteel zijn ze iets beter dan ons tjah, daarvoor dient ook een voorlopig klassement .
maar je moet dat altijd in een groter perspectief zijn , pakweg de laatste 10 jaar, dan weten we al gauw wie op langere termijn de beste ploeg is, het grootste palmares heeft .
en dat zijn wij , en niet dat fusieploegje in kutrijk 
Allee, begrijp mij nu niet verkeerd hé. Maar je kan dat toch niet vergelijken? En in een groter perspectief.. Laat mij niet lachen, Lierse was een dikke tien jaar geleden nog Belgisch kampioen, draagt dit nu bij aan hun huidige vorm? Denk het niet, totaal niet zelf.
En palmares, ok ja, jullie hebben 1x de Beker gewonnen met supercup en Europees kunnen spelen als de huidige fusieploeg. So what, noem je dat echt een palmares dat zó veel beter is dan dat van ons? Wij hebben niets, behalve een paar keer kampioen in lagere divisies. Ga eens tegen Lierse en Mechelen gaan zeggen dat jullie een palmares hebben (het zijn vergelijkbare ploegen) en ze lachen u vierkant uit.
Tegen het eind van het seizoen zullen we wel eens praten wie er het best was dit seizoen (totaalklassement), en ik zal zeker toegeven als Kortrijk onder Zulte Waregem staat dat jullie algemeen beter waren. En @smurf: denk toch dat we ons wat hoger mogen schatten dan een 12/13de plaats hoor. 6-10 mag echt wel dé doelstelling zijn..
Op alle vlak is essevee een grotere ploeg dan kortrijkje. Ik zie in kortrijk geen concurent op geen enkel gebied, het is gewoon een buur en dat maakt de rivaliteit, that's it! Lag kvk in limburg ging er geen haan naar kraaien. AA gent is een team waar essevee de concurentie mee aangaat en op later vlak msh brugge en een genk??? Budget is pakken groter in waregem, straks nieuw stadion, de structuur en accomodatie is pakken beter, omkadering enz.... Sportief is he palmares veel mooier dan het ongeschreven blad van kortrijkje. En iedere nuchtere (volwassenen supporter van kvk is het daar mee eens). Sterk dat kvk met zo beperkte middelen bovenaan staat, maar het is op het einde van de rit dat je daar nog moet staan �. Met hein stonden jullie eens lang 7de,6des en plots hadden jullie op het einde van de rit slechts 1 punt meer dan de degradant.
Dus 2 clubs op slechts 20 km van elkaar geeft geen concurrentie aan elkaar. What the fuck zeg ik hier tegen mijn beste. Je kan zeggen wat je wilt, maar als dit geen concurrentie op gebied van sponsoring etc is, dan weet ik het niet meer. Akkoord, de omkadering (alhoewel), infrastructuur (qua jeugd vooral) is inderdaad beter dan in Kortrijk. Over dat palmares heb ik al gehad.
SV Zulte Waregem, sinds 2001, heeft geen "veel mooier'' palmares als dat van
KV Kortrijk (huidige telling sinds 1971), gewoon een iets groter. Jullie zijn geen topclub en zullen dit ook niet direct zijn, alsook wij niet en andere gevestigde waarden in 1ste klasse niet. Ik geloof nooit dat iedere nuchtere volwassen mens (ook ik ben dit) dit zal eens zijn met u. Budget stukken groter dan dat van Kortrijk? Wat is het huidige budget dan nu? 20-30 miljoen? Dacht het niet.
Je kunt drijven, maar overdrijven...