Rustig blijven. Hebben veel kansen gecreëerd. Echt pech dat er daar geen 1 of 2 van binnen ging. De trainer kan ze moeilijk zelf binnen shotten. We hebben zelf nog alles in handen.
Moeten ook wel zeggen dat de keeper geen wereldreddingen heeft moeten doen.
Dus héél veel kansen echt zeer slecht afgewerkt.
Inderdaad,maar ook tegen Lommel,Lierse,La Louvière,Beveren en de gewonnen matchen missen we enorme kansen en veel kansen. Met of zonder Vossen.
Moesten we nu nog maar 2 punten nodig hebben, ik zou er zeker in geloven,we geven bitter weinig weg. Maar wanneer je al maanden zo inefficiënt met de kansen omgaat gaat dat niet meer veranderen.
Traoré,Nnadi waren niet goed,Vossen ook niet. Maar dat is niet onlogisch na blessure en na nul vertrouwen van de coach.
Challouk, Demuynck,Labie,Nnadi, Traoré zijn zwak of gekwetst of zijn hun vertrouwen kwijt door Sven.
Jeppe,Diop,maar vooral Jeppe zakt onder het niveau dat je nog altijd moet hebben. De bankzitters kregen geen eerlijke kans.
Imo is het nu te laat om nog heel veel te verwachten van die spelers, door het pestgedrag van Sven tov die spelers.
Maar dan nog zou je spelers onder het niveau moeten wisselen. Sven probeert niks!
'zie je wel dat die spelers niks bijbrengen' is juist gecreëerd door onze coach.
Volgende week pakt Opoku zijn 5 de, wat dan?
Is de enige met een actie.
Nyssen kon je ook hoger zetten, er kwamen veel te weinig ballen van de flanken. Ondertussen kent iedereen onze spelwijze en altijd dezelfde spelers,dat zie je al een tijdje.
De hoop ligt dus op dezelfde 11,dankzij Sven. En met al die gemiste kansen,al maanden,door dezelfde spelers, moeten ze die ene overwinning halen. Ik hoop erop,maar veel vertrouwen heb ik niet.