Winnen is nu het enige dat telt,maar een goeie match van ons was dit niet.
We beginnen veel te mak en te tam. Tot minuut 30 bijna geen gevaar.
Wij hadden in totaal een 5 tal penalty fases. De eerste was een zuivere penalty op Opoku! Natuurlijk niet gegeven. Dan 2 keer afgevlagd voor buitenspel die er in de verste verte niet was.
Hendl was zwak,voetballend,bal bijhouden,kans afwerken( goal Diop,niet klaar zijn op subliem balletje Jeppe)pas
geven (op Jeppe) die te ver was.
Verdedigend hadden Tanghe en Willen het moeilijk met de diepe ballen die er te gemakkelijk kwamen( door te weinig druk van Jeppe en Hendl) waren we in duels niet scherp en agressief genoeg. Diop en Rommens op de goal en die kans van Futures bij 2-1 stand deden het heel slecht. Willen bij de goal kon op buitenspel spelen,maar was niet alert genoeg.
Die kans van Diop in de tweede helft moet erin. Ennio zijn uittrappen en zijn dribbel, levensgevaarlijk!
Bij Anderlecht terug een zwak elftal gezien met een heel zwakke Kano gezien. De enige deftige speler is die De Cat.
Vossen en Nnadi mochten er eerder in vond ik.
Maar voornaamste NU is winnen, hoe is van minder belang en met de terugkeer van Vossen zijn we sterker dan met de zwakke voetballer Hendl. We hadden 26 schoten op goal,waarvan 7 in kader en 3 goals. 62 procent balbezit,5 penalty- gevallen. We verdienden dus meer dan terecht de overwinning. Wel raar dat slap begin.
Volgende week vrijdag eerst Patro - RWDM, ik gok op een gelijkspel, daarna La Louf-Borains(ik gok winst La Louf) dan beginnen we onze match met de kans om terug op 1 te komen. Verder kijk ik niet.