Auteur Topic: Speeldag 27 : zaterdag 29/03/2025 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures  (gelezen 3752 keer)

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : zaterdag 29/03/2025 - 20.00u : Essevee - RSCA Futures
« Reactie #60 Gepost op: maart 30, 2025, 06:42:39 pm »
Ik vraag mij eigenlijk ook af wie er gisteren niet 100% was
Naar het einde van de opwarming toe kwam Sven naar buiten (doet dat nooit)
Nnadi moest plots intensiever opwarmen.

Als de match 5min bezig was moest hij weer gaan opwarmen

Dus toch weer duidelijk iemand niet 100%
Diop gaat het niet geweest zijn. Dan moet het gaan over Rommens of Erenberg. Aangezien Rommens altijd lijkt te moeten spelen zou ik op hem gokken.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: maart 31, 2025, 01:38:11 am »
Zit altijd met een dubbel gevoel. Je wil dat ze promoveren, maar anderzijds weet je ook dat het niveau te laag is voor 1A op dit moment. De snelheid waarmee gespeeld wordt in 1A ligt veel hoger dan in 1A. Vandaar dat ik mij afvraag of we geen 2de Beerschot gaan worden bij promotie naar 1A.
Dit zeg ik met alle respect voor de andere clubs maar denk wel dat we onze voet kunnen zetten tegen de helft van de ploegen in 1A.
We gaan ook anders kunnen spelen. Nu zijn wij de topploeg die het spel moeten maken. In 1A kunnen we ervoor ook kiezen om muurtje te zetten en te hopen op die 1 counter. Vraag zal zijn hoe we ons versterken en wie vertrekt over hoe we gaan spelen.
Ik denk dat de bekermatch tegen OHL allles zegt. Er is een immense kloof tussen 1A en 1B

Offline varadero

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: maart 31, 2025, 09:08:16 am »
Zit altijd met een dubbel gevoel. Je wil dat ze promoveren, maar anderzijds weet je ook dat het niveau te laag is voor 1A op dit moment. De snelheid waarmee gespeeld wordt in 1A ligt veel hoger dan in 1A. Vandaar dat ik mij afvraag of we geen 2de Beerschot gaan worden bij promotie naar 1A.
Dit zeg ik met alle respect voor de andere clubs maar denk wel dat we onze voet kunnen zetten tegen de helft van de ploegen in 1A.
We gaan ook anders kunnen spelen. Nu zijn wij de topploeg die het spel moeten maken. In 1A kunnen we ervoor ook kiezen om muurtje te zetten en te hopen op die 1 counter. Vraag zal zijn hoe we ons versterken en wie vertrekt over hoe we gaan spelen.
Ik denk dat de bekermatch tegen OHL allles zegt. Er is een immense kloof tussen 1A en 1B
Misschien wel, maar in oktober werd toch gewonnen tegen 1A-ploeg Dender voor dezelfde Croky Cup

Offline essevee;)

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: maart 31, 2025, 10:27:00 am »
Misschien wel, maar in oktober werd toch gewonnen tegen 1A-ploeg Dender voor dezelfde Croky Cup

Tegen een Dender dat als ik het mij goed herinner 10 basisspelers rust gunde.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: maart 31, 2025, 10:27:26 am »

Tegen een Dender dat als ik het mij goed herinner 10 basisspelers rust gunde.

Tegen leuven waren we ook niet op sterkte..

Offline JcbDlb

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: maart 31, 2025, 11:01:26 am »
Nu al voorafnames maken op volgend seizoen heeft toch geen enkele zin mannen? Wie weet hoe hard gaat onze ploeg veranderen... Al zullen er altijd mensen zijn die zich interessant willen maken op die manier zeker? Ik ben er van overtuigd dat het bestuur echt wel beseft dat we her en der gaan moeten versterken hoor.

Nu terug over de match, ik vind dat we dat slim hebben aangepakt. Heel de match gecontroleerd behalve de 10 minuten rond de tegengoal en dan rond het einde dat ze wat kwamen opzetten. Gewoon domineren en de bal hebben en dan toeslaan wanneer het kan. Is wat mij betreft way to go!

Offline Woutertje

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: maart 31, 2025, 11:17:17 am »
Klopt het dat we volgende week al zeker zijn van rechtstreekse promotie als RAAL punten laat liggen en wij winnen?

Offline Djelo

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: maart 31, 2025, 11:23:24 am »
Klopt want stel dat La Louviere gelijk speelt of verliest halen ze nog max 3 of 4 punten dit seizoen. Als wij zondag winnen staan we op hun 4 of 5 punten voor. Bij gelijke stand staan wij boven hun door meer overwinningen

Klopt het dat we volgende week al zeker zijn van rechtstreekse promotie als RAAL punten laat liggen en wij winnen?

Offline Porky

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: maart 31, 2025, 11:43:00 am »

Klopt.
Dan staan we 5ptn voor en la Lou maar 1 match meer te spelen..

Iemand die weet of er groot scherm zoals tegen la lou wordt voorzien volgende 2 uitmatchzn?

Online Costermans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: maart 31, 2025, 12:08:16 pm »
niet zeer realitisch dat La Louviere thuis punten zal laten liggen, zal op Lokeren moeten gebeuren, maar we gaan het wel al weten want we spelen weer laatst, net zoals de laatste weken, ik hoop wel dat Patro punten pakt tegen RWDM, maar voor promotie minder belangrijk, dat is voor de titel

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #70 Gepost op: maart 31, 2025, 01:13:28 pm »
Positief spannend toch allemaal?

Het is jaaaaaaren geleden dat we nog eens een positieve spanning mogen voelen bij ons ESSEVEE.
Het moet geleden zijn van onze laatste deelnamen aan Play-off 1 (seizoen '16-'17).. Anders was het altijd maar kommer en kwel en veel negatieve druk (degradatiestrijd).

Nog 3 spannende en hopelijk leuke weken tegemoet.   8)

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: maart 31, 2025, 01:21:50 pm »
Positief spannend toch allemaal?

Het is jaaaaaaren geleden dat we nog eens een positieve spanning mogen voelen bij ons ESSEVEE.
Het moet geleden zijn van onze laatste deelnamen aan Play-off 1 (seizoen '16-'17).. Anders was het altijd maar kommer en kwel en veel negatieve druk (degradatiestrijd).

Nog 3 spannende en hopelijk leuke weken tegemoet.   8)

Ik had toch liever iets meer 'marge' gehad.
 ;)