Ik was en ben de eerste geweest de laatste jaren om kritiek te geven over de sportieve malaise bij ons clubje...En terecht...Door slechte beslissingen in het bestuur zijn we afgezakt naar de situatie waar we nu zitten...
MAAR...We moeten toch ook durven toegeven dat er dit seizoen een heel andere wind waait...
Alles is beter,positiever....We staan op een plaats waar we het niet meer mogen afgeven....(wat volgens mij ook niet meer zal gebeuren...)
Toch is er hier nu weer "gezeik" op onze trainer en zijn staf over zijn sportieve beslissingen...
Als we ook maar iets kunnen vinden he
Mss heeft onze trainer een fout gemaakt op Beveren,wat hij zelf vertelde naar afloop...dat klopt...
Was het zijn fout dat we niet scoren tegen Lommel en onterecht verliezen?Ik dacht het niet
Wat mij vooral stoort is het gezaag over Hedl,Challouk,Traoré en Nnadi...
Hedl staat da laatste wedstrijden in de ploeg als spits om goals te maken...Doet hij dat?Ik denk toch van wel,niet?
Challouk heeft mij nog nooit echt kunnen overtuigen in de tijd dat hij zijn kansen kreeg...
Traoré,precies of het is een topspeler,terwijl iedereen hier enkele maanden geleden hem zag als een kieken zonder kop...
Over Nnadi kan ik niets verkeerd vertellen qua inzet,maar soit de beslissingen die gemaakt worden door de trainer en zijn staf moeten we mss aanvaarden zonder dat we echt op de hoogte zijn van de situatie waarom....
We zijn teveel aan het zagen,da is mijn punt...Memmers