Auteur Topic: Speeldag 26 : zaterdag 15/03/2025 - 16.00u : Francs Borains - Essevee  (gelezen 6227 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Speeldag 26 : zaterdag 15/03/2025 - 16.00u : Francs Borains - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: maart 15, 2025, 09:21:52 pm »
Challouk en Nnadi en zeker Traoré zijn we kwijt voor de rest van het seizoen.Traoré deed een wegwerpgebaar als hij toch niet mocht inkomen.Hopelijk hebben we ze niet nodig want Sven gaat ze toch niet gebruiken.Ik vind het heel goed dat hij ons weer voetbal laat zien,maar wat is er toch gebeurd dat hij deze 3 spelers niet moet?
2.  Ik vraag het mij ook af.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #121 Gepost op: maart 15, 2025, 09:44:26 pm »
Wij zien enkel wedstrijden. Niet in de week. Hoe is de mentaliteit?  Er moet iets zijn want een trainer stelt die anders wel op. Te gemakkelijk om alleen op de trainer te schieten. Na zo een match ook te veel negativiteit hier. Als we overgaan zullen we volgend seizoen  nooit een wedstrijd met dit overwicht hebben.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #122 Gepost op: maart 16, 2025, 08:57:34 am »
Eerste helft was gewoon dik ok.
Veel kansen, goals. Fb kwam er niet aan te pas.

2e helft was duidelijk minder. Na de 1-3 toch nog wat paniekvoetbal.

Op naar de volgende matchen! Tegen Futures en Seraing. 6/6 een must en dat zal vermoedelijk wel volstaan.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #123 Gepost op: maart 16, 2025, 09:24:01 am »
Ik wil zeker niet negatief overkomen en ik vind dat Sven het uitstekend gedaan heeft.
Maar ik zou toch graag eens weten waarom hij zijn bank,die zeker de sterkste bank van deze reeks is ,niet gebruikt.
Hij is zo al zeker enkele spelers kwijtgespeeld.

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #124 Gepost op: maart 16, 2025, 09:25:33 am »

Op naar de volgende matchen! Tegen Futures en Seraing. 6/6 een must en dat zal vermoedelijk wel volstaan.
Aanpak in de 2e helft was blijkbaar op vraag van Sven...
Jammer want was eigenlijk het moment om eens stevig uit te halen en zo het moraal enorm op te krikken.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #125 Gepost op: maart 16, 2025, 09:40:36 am »

La Louviere haalt misschien wel 9 op 9 en dan volstaan 6 punten niet

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #126 Gepost op: maart 16, 2025, 09:46:29 am »
Voor zij die tegen Ehrenberg zijn : 6 goals en 5 assists op 23 matchen is voor een middenvelder nog zo slecht niet.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #127 Gepost op: maart 16, 2025, 09:54:35 am »
Dat klopt maar als je nu 6 punten haalt op de volgende 2 wedstrijden kan het eigenlijk niet meer misgaan. La Lou moet dan al 9 op 9 halen wat allemaal zo makkelijk nog niet is, ze faalden vrijdag al bijna en dan nog 1 punt halen tegen Lokeren dat sinds gisteren gered is of rwdm dat aan 2 thuisoverwinningen genoeg zal hebben om over te gaan. Het zal dan toch al serieus moeten mislopen.

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #128 Gepost op: maart 16, 2025, 09:58:54 am »
Mission accomplished. Niet alleen een een leuke overwinning maar ook een zéér goeie eerste helft!

Ik denk dat we op de laatste speeldag op en over RWDM gaan.
Zolang we ze binnen 3 punten houden, heb ik er goede hoop in.

De laatste speeldag, in een vol huis, nummer 1 tegen nummer 2 met als inzet: Het kampioenschap.
12.500 man en een bestorming van het veld, voor minder moeten we niet gaan!!  8)

#dreaming

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: maart 16, 2025, 10:00:35 am »
De 2e plaats moet een feit zijn vooraleer we tegen Molenbeek moeten. Stel je voor …
Sven is in mijn ogen een goede trainer maar het valt idd op dat hij weinig en laat wisselt. Ik zou het ook anders doen maar wij weten niet alles.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #130 Gepost op: maart 16, 2025, 10:03:01 am »
Mission accomplished. Niet alleen een een leuke overwinning maar ook een zéér goeie eerste helft!

Ik denk dat we op de laatste speeldag op en over RWDM gaan.
Zolang we ze binnen 3 punten houden, heb ik er goede hoop in.

De laatste speeldag, in een vol huis, nummer 1 tegen nummer 2 met als inzet: Het kampioenschap.
12.500 man en een bestorming van het veld, voor minder moeten we niet gaan!!  8)

#dreaming

1 correctie: bestorming graag maar wel nadat de spelers een ereronde gelopen hebben.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #131 Gepost op: maart 16, 2025, 10:08:01 am »
Voor zij die tegen Ehrenberg zijn : 6 goals en 5 assists op 23 matchen is voor een middenvelder nog zo slecht niet.
We zijn niet tegen Jeppe, absoluut niet.  Maar als we toch de statistieken erbij halen, het was van november geleden dat hij nog een assist,een pré - assist of een goal maakte.  Op zijn positie hebben we ook bankzitters die hem wanneer hij niet fit is of uit vorm kunnen vervangen.Ook in
 het spel was hij minder.   Gisteren ook.  Jeppe twijfelt te vaak en daardoor neemt hij de juiste beslissing niet.  In zijn betere periode had hij dat veel minder.    Dan had hij gisteren 2 goeie acties,waaronder een mooie goal.  Ik denk en hoop dat dat hem weer vertrouwen geeft. 

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #132 Gepost op: maart 16, 2025, 10:37:56 am »
We zijn niet tegen Jeppe, absoluut niet.  Maar als we toch de statistieken erbij halen, het was van november geleden dat hij nog een assist,een pré - assist of een goal maakte.  Op zijn positie hebben we ook bankzitters die hem wanneer hij niet fit is of uit vorm kunnen vervangen.Ook in
 het spel was hij minder.   Gisteren ook.  Jeppe twijfelt te vaak en daardoor neemt hij de juiste beslissing niet.  In zijn betere periode had hij dat veel minder.    Dan had hij gisteren 2 goeie acties,waaronder een mooie goal.  Ik denk en hoop dat dat hem weer vertrouwen geeft.
Jeppe is aan de bal onvoorspelbaar,zelfs voor zijn maats.Dat is dan ook zijn sterkte.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #133 Gepost op: maart 16, 2025, 10:51:09 am »
Jeppe is aan de bal onvoorspelbaar,zelfs voor zijn maats.Dat is dan ook zijn sterkte.

Maar in 1A is dat veel te weinig, net als Gavriel.
Daar moeten we mss ook al durven naar kijken.

Nu, we zitten in 2de en daar is dat voldoende.
—-
Kijkend naar komend programma
De thuismatch tegen de futures moet je gewoon winnen, al ligt die ploeg ons ook niet echt
We hebben het er al altijd heel moeilijk tegen gehad.

De verplaatsing naar Lokeren is mss nog een “cadeau”. Die mannen zijn al gered.
Op Seraing wordt ook nog link. Leye zal het ons niet willen geven.
En dan thuis tegen RWDM
Een vol stadion zou idd de max zijn
En op en over springen. Dat moet een heksenketel zijn.

Offline Costermans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #134 Gepost op: maart 16, 2025, 10:56:50 am »
Grote oef, FB was wel veel beter in Waregem, toch redelijk verzwakt blijkbaar in 2de ronde, slechts 2 x gewonnen thuis dit seizoen
Gaat nu niet meer fout lopen, programma vrij makkelijk, alleen Lokeren kan nog lastig worden, hopen op een misstap van rwdm op Patro om kampioen te spelen
Sven zorgt er wel voor dat de marktwaarde van de 3 spelers nog nul komma nul is als je dat beter managed kan je hen nog verkopen voor een redelijke prijs. Als bestuur kan je daar niet vrolijk van worden
Hoe dan ook we gaan terug naar eerste , met overgangs jaar met maar 1 daler krijgt de club 2 jaar om deftige middenmotor te worden met nu en een uitschieters thuis, dat zou al zeer goed zijn

Offline mogul

• Leden
« Reactie #135 Gepost op: maart 16, 2025, 11:06:31 am »
Nog eens die penalty fase bekeken met dat hens.  Ik snap niet zo goed dat de scheidsrechter dat niet zag vanwaar hij stond heeft hij het zeker gezien.  De speler van Borains deed met zijn arm zelfs een beweging naar de bal.
Hedl zat er goed tussen bij die verkeerde bal, dat was scherp,moest dan in feite direct schieten, deed het niet maar deed het daarna wel goed in die actie door die juiste pas te geven.  Maar heel raar dat de scheidsrechter van zijn positie deed alsof zijn neus bloede.

Online Djelo

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: maart 16, 2025, 11:16:58 am »
Lokeren zit voorlopig nog in de running voor die playoffs (7e plaats)
Gisteren die match bekeken en vooral Nainggolan niet teveel zijn ding laten doen

Maar in 1A is dat veel te weinig, net als Gavriel.
Daar moeten we mss ook al durven naar kijken.

Nu, we zitten in 2de en daar is dat voldoende.
—-
Kijkend naar komend programma
De thuismatch tegen de futures moet je gewoon winnen, al ligt die ploeg ons ook niet echt
We hebben het er al altijd heel moeilijk tegen gehad.

De verplaatsing naar Lokeren is mss nog een “cadeau”. Die mannen zijn al gered.
Op Seraing wordt ook nog link. Leye zal het ons niet willen geven.
En dan thuis tegen RWDM
Een vol stadion zou idd de max zijn
En op en over springen. Dat moet een heksenketel zijn.

Offline belli

• Leden
« Reactie #137 Gepost op: maart 16, 2025, 11:18:20 am »
Snap dat ook niet.
Is gewoon bewust handspel, punt uit. Je ziet hem gewoon de beweging maken. Niks aangeschoten. Scheids heeft het gewoon niet gezien.
We mogen niet te vlug juichen.
Spijtig dat we tegen Lommel geen punt pakten want dan volstonden 2 zeges. Onbegrijpelijk dat Hedl niet scoort in die strafschopfases bij gemiste penalty Rommens.
La Lou zie ik wel 9/9 halen. Makkelijk programma en heel geslepen ploeg.
Over RWDM, we mogen niet vergeten dat ze na hun sterke start met enkele blessures hadden te maken van goeie, belangrijke spelers.
Deze zijn al tijdje terug en ze hebben zich in de winterstop ook nog versterkt.
Op anderen moeten we eigenlijk niet rekenen, we moeten het zelf doen en dit begint met de volgende thuismatch tegen RCSA futures.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #138 Gepost op: maart 16, 2025, 11:20:24 am »
Snap dat ook niet.
Is gewoon bewust handspel, punt uit. Je ziet hem gewoon de beweging maken. Niks aangeschoten. Scheids heeft het gewoon niet gezien.
We mogen niet te vlug juichen.
Spijtig dat we tegen Lommel geen punt pakten want dan volstonden 2 zeges. Onbegrijpelijk dat Hedl niet scoort in die strafschopfases bij gemiste penalty Rommens.
La Lou zie ik wel 9/9 halen. Makkelijk programma en heel geslepen ploeg.
Over RWDM, we mogen niet vergeten dat ze na hun sterke start met enkele blessures hadden te maken van goeie, belangrijke spelers.
Deze zijn al tijdje terug en ze hebben zich in de winterstop ook nog versterkt.
Op anderen moeten we eigenlijk niet rekenen, we moeten het zelf doen en dit begint met de volgende thuismatch tegen RCSA futures.
2.

Offline Kind_squi

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #139 Gepost op: maart 16, 2025, 11:22:04 am »
Hedl beste match voor ons. Geen perfecte spits en maakt nog altijd wat foutjes (een simpele pass en die vierde zat er gewoon in). Maar 3 goals… hij heeft toch wel bewezen dat hij een goeie vervanger voor Vossen kan zijn