Auteur Topic: Speeldag 26 : zaterdag 15/03/2025 - 16.00u : Francs Borains - Essevee  (gelezen 6191 keer)

Online San Iker

• Leden
Re: Speeldag 26 : zaterdag 15/03/2025 - 16.00u : Francs Borains - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: maart 15, 2025, 05:58:02 pm »
Je ziet wel dat er nog weinig vertrouwen is maar belangrijke winst
Interlandbreak komt op goeie moment!

Franc Borains en Lommel waren wat mij betreft toch echt wel heel zwakke ploegen

0 houden is toch o zo moeilijk.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: maart 15, 2025, 06:04:41 pm »
We hebben gedaan wat moest.  Maar nu moeten we hopen dat Opoku en Diop niet zwaar gekwetst zijn want Sven zou dus Barkason linksbuiten zetten en Diop vervangen door Van de Keymolen.
Challouk, Traoré,Nnadi BESTAAN niet voor Sven.  Daardoor is het nu te hopen dat Jeppe zijn vorm terug kan vinden en Diop,Vossen en Opoku terug fit zijn tegen de Futures.
Tweede helft was onder het niveau, daar moeten we niet blind voor zijn.
Nog 7 punten.  Voor mij zien we nu duidelijk de zwakheden van Sven en hij wil het niet zien, jammer.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: maart 15, 2025, 06:06:06 pm »
De beste stuurlui staan terug aan de wal.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #103 Gepost op: maart 15, 2025, 06:07:31 pm »
Dikke twee !

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #104 Gepost op: maart 15, 2025, 06:08:33 pm »
De manier van spelen, zoals in de tweede helft, dat is toch niet te begrijpen. De organisatie die gewoon wegvalt, slechte passes, bal weg stampen ipv kalm te blijven. Kwestie van fysiek denk ik dan. wat we moesten doen, hebben we gedaan tegen een zeer zwakke tegenstander. Het is gelukkig nog niet gedaan en kunnen nog geloven of hopen, wat toch het belangrijkste is. Jeppe is niet nonchalant, maar het is zijn manier van spelen.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #105 Gepost op: maart 15, 2025, 06:20:26 pm »
Dikke twee !

Dat is dan altijd de eerste reactie.
Maar je mag toch zeggen wat je denkt?

Ik zou graag eens jullie mening weten ober die situatie omtrent de wissels en Nnadi, Challouk,…
Ipv altijd gewoon zo ne zever te verkondigen

Offline mogul

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: maart 15, 2025, 06:29:48 pm »

En nu terug een kans gemist.  Is veel te weinig.   Jeppe is ook een ramp.  En we zijn onze gevaarlijkste man kwijt(Opoku) en dan nog zet hij Traoré niet in.
We zijn niet geconcentreerd meer, we zijn aan het slapen,we denken dat het al binnen is.

Jeppe een ramp , niet echt akkoord. Soms slordig en te gemakzuchtig maar heeft het wel in hem om een match open te breken met een actie (goal, actie langs de achterlijn etc...). Zeker in matchen waar ze met 10 achter de bal kruipen heb je iemand nodig die iets onvoorspelbaars kan doen.
Tot dan was hij een ramp.  Daarna 2 goeie acties waarvan een goal.  Het was geleden van November dat hij nog een assist gaf, het was geleden van tegen en in Jong Genk dat hij nog een goal maakte.  Op zijn positie veel te lang.
 Jeppe had een serieuze dip, daar kan niemand omheen.  We hebben andere spelers die in die periode perfect hem konden vervangen. 
Daarnaast kan hij 60,70 minuten volle bak gaan, daarna is de kous af.
Als coach moet je imo eerlijk zijn tov je groep.  Sven is dat duidelijk niet tov iedereen.  En hij beseft het niet of hij beseft het wel maar wil er niks aan doen.
Ik had Sven hoog zitten, zeker omdat hij na Euvrard resultaten haalde door realistisch voetbal.  Onze thuisreputatie kwam er, ook duidelijke afspraken bij balverlies,wie wat moet doen.  Zolang er geen gekwetsten waren en geen spelers in mindere vorm waren was het geen probleem.  Maar, een kern bestaat niet uit 11,12 spelers.
Hij managde zijn kern verkeerd, Tanghe,Vossen speelden ten vroeg uit blessure,de druk op steeds dezelfde 11 spelers,half fit,uit vorm,maar toch opstellen is een grove fout.    Ik hoop dat we ermee wegkomen.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #107 Gepost op: maart 15, 2025, 06:34:50 pm »
Kan er iemand zeggen hoe we vorig seizoen stonden in het klassement 4 wedstrijden voor het einde, in vergelijking met vandaag ?

Offline ManU

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: maart 15, 2025, 06:34:57 pm »
Wel veel negativiteit na een overwinning, toch !? 7 op 12 en we zijn over…

Online San Iker

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: maart 15, 2025, 06:39:44 pm »
Velen binnen de spelerskern willen dit als kampioen
Ik ga niet zeggen dat ze een 2de plaats als mislukking beschouwen, maar doel is toch nr.1

Offline mogul

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: maart 15, 2025, 06:47:57 pm »
Dikke twee !

Ik zou graag eens jullie mening weten ober die situatie omtrent de wissels en Nnadi, Challouk,…
En ook eens eerlijk durven zijn en de pijnpunten benoemen.  Het is ook nog niet binnen é.  Als we kampioen spelen of 2 de eindigen, dat je dat dan zegt'de beste stuurlui staan aan wal' dan ja, maar is ook zo zwak om daar geen argumenten aan toe te voegen.  Maar nu
nog niet!   Futures,Seraing,Lokeren, best winnen. Te beginnen met Futures en hopen op de juiste 11 fitte en in vorm zijnde spelers want de rest telt niet .

Offline japarov

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: maart 15, 2025, 07:31:09 pm »
wonnen wij de tos en veranderde Rommens van kant???

ja

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #112 Gepost op: maart 15, 2025, 07:41:18 pm »
Dikke twee !

En ook eens eerlijk durven zijn en de pijnpunten benoemen.  Het is ook nog niet binnen é.  Als we kampioen spelen of 2 de eindigen, dat je dat dan zegt'de beste stuurlui staan aan wal' dan ja, maar is ook zo zwak om daar geen argumenten aan toe te voegen.  Maar nu
nog niet!   Futures,Seraing,Lokeren, best winnen. Te beginnen met Futures en hopen op de juiste 11 fitte en in vorm zijnde spelers want de rest telt niet .

Waarom zou je futures, seraing en Lokeren moeten winnen, als ge met 2x winnen en 1x draw mathematisch promoveert

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #113 Gepost op: maart 15, 2025, 07:45:22 pm »
Eindelijk de verdiende overwinning. Want verdienden op Beveren en tegen Lommel veel meer. Nu goede eerste helft waarbij we op alle vlakken beter waren, dat gaven de statistieken ook aan. 2e helft écht te weinig, heb me in de tweede helft geërgerd aan Gavriel en zijn vele malen eenvoudig balverlies en amper recupererend vermogen. Van tegenstander vooral yanis massolin opgevallen. Echte moderne 6 met een goed hoofd, altijd halen wat mij betreft. Wat vonden jullie?

Soit, nu 2 weken werken naar het laatste vierluik zodat we de promotie veilig kunnen stellen. Fijn weekend nog iedereen!

Online Woutertje

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #114 Gepost op: maart 15, 2025, 07:47:05 pm »
Kan er iemand zeggen hoe we vorig seizoen stonden in het klassement 4 wedstrijden voor het einde, in vergelijking met vandaag ?

Vorig seizoen stonden we op 4 speeldagen van het einde 6e met 43 punten.
Vorig seizoen hadden we na 30 speeldagen 51 punten, we hebben dus nu al 1 punt meer met nog 4 wedstrijden te gaan (en 2 niet gespeelde wedstrijden tegen deinze)

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #115 Gepost op: maart 15, 2025, 07:49:54 pm »
Velen binnen de spelerskern willen dit als kampioen
Ik ga niet zeggen dat ze een 2de plaats als mislukking beschouwen, maar doel is toch nr.1
Het zou er maar aan mankeren dat de spelers die ambitie niet zouden hebben. Voor hun moet het doel zijn elke match winnen, en dan wordt je kampioen. Het is aan de rest binnen de club om de ideale omstandigheden te creëren om dit mogelijk te maken.

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #116 Gepost op: maart 15, 2025, 07:54:23 pm »
Eindelijk de verdiende overwinning. Want verdienden op Beveren en tegen Lommel veel meer. Nu goede eerste helft waarbij we op alle vlakken beter waren, dat gaven de statistieken ook aan. 2e helft écht te weinig, heb me in de tweede helft geërgerd aan Gavriel en zijn vele malen eenvoudig balverlies en amper recupererend vermogen. Van tegenstander vooral yanis massolin opgevallen. Echte moderne 6 met een goed hoofd, altijd halen wat mij betreft. Wat vonden jullie?

Soit, nu 2 weken werken naar het laatste vierluik zodat we de promotie veilig kunnen stellen. Fijn weekend nog iedereen!

Die Yanis kon wel iets,veel rust aan de bal, deftige tecniek. Stond wel als een standbeeld, wanneer Jeppe er langs ging aan de achterlijn. Verstuurde ook enkele slordige bamlen naar het einde toe. Maar ik geef toe speler om te volgen, linkervoet 1m97.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: maart 15, 2025, 08:57:15 pm »
Dikke twee !

Waarom zou je futures, seraing en Lokeren moeten winnen, als ge met 2x winnen en 1x draw mathematisch promoveert
Omdat je nog kampioen wil spelen en in de beste omstandigheden qua punten aan de match tegen RWDM wil beginnen.  Maar ik zal blij zijn als een kind als we 2x winnen en een draw halen. 

Offline mogul

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: maart 15, 2025, 09:06:07 pm »

Die Yanis kon wel iets,veel rust aan de bal, deftige tecniek. Stond wel als een standbeeld, wanneer Jeppe er langs ging aan de achterlijn. Verstuurde ook enkele slordige bamlen naar het einde toe. Maar ik geef toe speler om te volgen, linkervoet 1m97.
Is nog veel beter wanneer hij,zoals vorig jaar, hoger staat.  Kan een bal bijhouden, is technisch een sterke speler en inzicht.  Staat nu lager waarschijnlijk omdat ze daar geen deftige speler hebben.   Was vorig jaar de kapstok van voor bij Borains.  Contract tot 2026 bij Borains,Fransman en 22jaar.  Is zo'n speler waarvan ik denk dat hij beter aankan bij een betere ploeg.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #119 Gepost op: maart 15, 2025, 09:19:02 pm »
Challouk en Nnadi en zeker Traoré zijn we kwijt voor de rest van het seizoen.Traoré deed een wegwerpgebaar als hij toch niet mocht inkomen.Hopelijk hebben we ze niet nodig want Sven gaat ze toch niet gebruiken.Ik vind het heel goed dat hij ons weer voetbal laat zien,maar wat is er toch gebeurd dat hij deze 3 spelers niet moet?