Auteur Topic: Speeldag 25 : zaterdag 08/02/2025 - 20.00u : Essevee - Lommel SK  (gelezen 6215 keer)

Online San Iker

• Leden
Re: Speeldag 25 : zaterdag 08/02/2025 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #100 Gepost op: maart 09, 2025, 11:18:44 am »
We hebben het  nog in eigen handen,nog 3 keer winnen
ik hoop da de club zo ni denkt

maar ik vrees van wel

die et ga wel lukken en komt allemaal goed
kweekt gemakzucht

et trekt op niks en het verslecht elke week
das de realiteit

en 3x winnen tegen wie, als ge zelfs van dit lommel
ni kunt winnen

Er is volgens mij echt nood aan een shockeffect.
Te veel spelers zeker van plaats. En te weinig gebruik maken van de kern
Het inbrengen van Van Keymolen is het grootste bewijs dat Sven de pedalen aan het verliezen is.

Ook het opstellen van geblesseerde spelers is niet goed
Tanghe, die was niet 100%, dat zag je al aan de eerste 2 ballen die ie moest geven, durfde niet voluit trappen.

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #101 Gepost op: maart 09, 2025, 11:49:10 am »

maar ik vrees van wel

kweekt gemakzucht

das de realiteit

ni kunt winnen

Het inbrengen van Van Keymolen is het grootste bewijs dat Sven de pedalen aan het verliezen is.

Tanghe, die was niet 100%, dat zag je al aan de eerste 2 ballen die ie moest geven, durfde niet voluit trappen.

Wil je nu zeggen dat we de trainer moeten ontslaan?? Welke club op de eerste plaats ontslaat nu zijn trainer?  ::)
We zitten in een dip, en missen enkele belangrijke spelers. Dit los je volgens mij niet op met de trainer te ontslaan é.
En wie neem je dan in de plaats?

Volgens mij moeten we nu ipv te panikeren, "deure doen" ...
Vooruit kijken en keihard werken.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #102 Gepost op: maart 09, 2025, 11:58:47 am »
Rwdm geeft dit niet meer af? Dat programma al eens bekeken? Er moet toch iets zijn met de mentaliteit van Challouk, Nnadi of Traore. Anders speelt dat toch? Het zal een dubbeltje op zijn kant worden. Niet gedacht dat we nig zouden moeten rekenen voor de eerste twee plaatsen. Jammer.

Ja, op den duur kan je die jongens mss wel verstaan
Erenbjerg mag weken uit vorm in de ploeg blijven staan, Challouk kreeg geen kans, zelf niet met invalbeurten. Plots moet ie dan starten omdzt Sven niet anders kan.

Nnadi was zijn vorige 2 basisplaatsen de beste van de ploeg. Maar week nadien weer op de bank voor en wisselvallige Rommens.

Traore moet je ook meer tijd geven
Speelt ie top? Nee, maar dat doen Gavriel en Held ook niet
Nnadi de beste v/d ploeg?Niet naar Beveren gekeken zeker ?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: maart 09, 2025, 12:17:57 pm »
Rwdm geeft dit niet meer af? Dat programma al eens bekeken? Er moet toch iets zijn met de mentaliteit van Challouk, Nnadi of Traore. Anders speelt dat toch? Het zal een dubbeltje op zijn kant worden. Niet gedacht dat we nig zouden moeten rekenen voor de eerste twee plaatsen. Jammer.

Ja, op den duur kan je die jongens mss wel verstaan
Erenbjerg mag weken uit vorm in de ploeg blijven staan, Challouk kreeg geen kans, zelf niet met invalbeurten. Plots moet ie dan starten omdzt Sven niet anders kan.

Nnadi was zijn vorige 2 basisplaatsen de beste van de ploeg. Maar week nadien weer op de bank voor en wisselvallige Rommens.

Traore moet je ook meer tijd geven
Speelt ie top? Nee, maar dat doen Gavriel en Held ook niet
Nnadi de beste v/d ploeg?Niet naar Beveren gekeken zeker ?
Tegen La Louvière was hij de beste speler.  Tegen Beveren was hij goed tot Challouk werd vervangen door Jeppe en hij mede door de wissels van Beveren en te hoog staan van Jeppe en Diop al die opkomende spelers niet allemaal kon opvangen.
Ik dacht echt dat Sven na Beveren en zijn mea culpa zijn lesje had geleerd.  Nee dus, integendeel.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: maart 09, 2025, 12:41:15 pm »

maar ik vrees van wel

kweekt gemakzucht

das de realiteit

ni kunt winnen

Wil je nu zeggen dat we de trainer moeten ontslaan?? Welke club op de eerste plaats ontslaat nu zijn trainer?  ::)
We zitten in een dip, en missen enkele belangrijke spelers. Dit los je volgens mij niet op met de trainer te ontslaan é.

Ja Frederik, we we kennen u ingesteldheid al.
Dat zie je wel vaker dat ze een trainer ontslaan hoor.
Je moet trouwens niet kijken naar die leidersplaats, maar naar die 9/21, ik denk niet dat je het beseft maar je geeft het uit handen.
Moet het nu? Mss niet, maar win je niet op Franc Borains dan moet het wel gebeuren, maar is het misschien te laat, want dan zit de ploeg er compleet onderdoor!
Ben trouwens nooit aan Sven geweest ik en al zeker niet sinds het voorval met Vossen. Daaraan zie je dat Sven te veel wil dat het over zichzelf gaat. Gij moet in de belangstelling staan.
Zoals vorige week nog eens in het clubinterview. ‘Alles is al altijd verlopen zoals ik voorspeld had’
Of zijn post op instagram na Patro-Essevee.
Heeft zijn eigen hoog zitten.

@koekenaas, kijk wat er staat! Bij zijn  laatste  2 BASISplaatsen!(La Louviere en Seraing)
Maar pak zijn thuismatch tegen La Louviere er ook maar bij!

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #105 Gepost op: maart 09, 2025, 12:41:35 pm »
Niet panikeren, als je het rationeel bekijkt hebben we een uitstekende match gespeeld. Alleen konden we niet scoren.

Volgende wedstrijd zullen er wel wat wissels zijn zeker na een 0/6.
Rommens vervangen door Nnadi
Hedl vervangen door Traore (wegens geen diepe spits beschikbaar)
En hopen dat onze geblesseerde spelers die nu reeds gestart zijn toch wat meer speelklaar zijn.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: maart 09, 2025, 12:54:35 pm »
Niet panikeren, als je het rationeel bekijkt hebben we een uitstekende match gespeeld. Alleen konden we niet scoren.

Volgende wedstrijd zullen er wel wat wissels zijn zeker na een 0/6.
Rommens vervangen door Nnadi
Hedl vervangen door Traore (wegens geen diepe spits beschikbaar)
En hopen dat onze geblesseerde spelers die nu reeds gestart zijn toch wat meer speelklaar zijn.

Ik panikeer niet. En ik ga ook niet ontkennen dat Sven tot nieuwjaar goed werk leverde. Maar na nieuwjaar is het om de prijzen te doen. Kan hij die stressvolle situatie wel aan? Kan hij het managen?
Mij lijkt van niet.

Een goeie match zou ik dat gisteren ook niet noemen.
Je hebt 2 kansen in de eerste 5min, maar nadien moet die keeper van Lommel niets meer doen buiten die penalty.
Het tempo lag te laag en bepaalde spelers ferm teleurstellend.

Waarom in een thuismatch die je moet winnen plots een Van Keymolen zetten (niets tegen hem e)
Maar waarom de voorbije keren, als het kon, geen Labie ipv niet fitte Tanghe?

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #107 Gepost op: maart 09, 2025, 12:57:32 pm »

maar ik vrees van wel

kweekt gemakzucht

das de realiteit

ni kunt winnen

Ja Frederik, we we kennen u ingesteldheid al.
Dat zie je wel vaker dat ze een trainer ontslaan hoor.
Je moet trouwens niet kijken naar die leidersplaats, maar naar die 9/21, ik denk niet dat je het beseft maar je geeft het uit handen.
Moet het nu? Mss niet, maar win je niet op Franc Borains dan moet het wel gebeuren, maar is het misschien te laat, want dan zit de ploeg er compleet onderdoor!
Ben trouwens nooit aan Sven geweest ik en al zeker niet sinds het voorval met Vossen. Daaraan zie je dat Sven te veel wil dat het over zichzelf gaat. Gij moet in de belangstelling staan.
Zoals vorige week nog eens in het clubinterview. ‘Alles is al altijd verlopen zoals ik voorspeld had’
Of zijn post op instagram na Patro-Essevee.
Heeft zijn eigen hoog zitten.

@koekenaas, kijk wat er staat! Bij zijn  laatste  2 BASISplaatsen!(La Louviere en Seraing)
Maar pak zijn thuismatch tegen La Louviere er ook maar bij!
Ik ben ook fan van Nnadi hoor,heb zelfs niet gedacht dat we hem gingen kunnen houden na vorig seizoen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: maart 09, 2025, 01:04:08 pm »

maar ik vrees van wel

kweekt gemakzucht

das de realiteit

ni kunt winnen

We staan na vandaag misschien niet meer 1ste.
We hadden genoeg kansen om riant voor te staan.    Die kopbal van Hendl in de tweede helft, tja,zelfs niet op de goal.   
Jeppe had vaak met 1 simpele doorsteekbal die hij nooit gaf de sleutel in handen.   Challouk gaf zowel tegen Jong Genk enorm veel doorsteekballen waarbij er een kans ontstond maar ook werd verprutst.  Dat balleke op Gavriel in Beveren waar het altijd 0-2 moest zijn,zou Jeppe nooit geven.  Challouk mist wedstrijdritme en vertrouwen van Sven, maar dan nog is Challouk gevaarlijker en directer dan Jeppe .   
Voor Sven bestaan Challouk,Nnadi en Traoré niet!  Sven is geen 'eerlijke' coach.  Hij laat zich door angst en koppigheid  leiden. 
Ook tegen Francs Borains gaat hij nu plots geen andere beslissingen nemen.
Als je de laatste wedstrijden objectief analyseert dan hebben we tegen La Louvière,Lierse,Beveren en Lommel meer dan genoeg kansen gehad om 12 op 12 te halen.  We misten in die matchen teveel grote kansen en in het laatst half uur van die matchen geen juiste beslissingen van de coach.    Sven vergaat van de angst wanneer er een favoriet uitvalt en heeft/geeft NUL vertrouwen aan Challouk,Nnadi, Traoré, is duidelijk persoonlijk tov die spelers. 
Dit is al heel het seizoen het geval, maar het is nog erger geworden.  Spelers die niet echt fit zijn,Tanghe,Vossen,Lemoine,Jeppe,Rommens moesten kost voor kost toch spelen met gekende gevolgen.
Tanghe langer out,Vossen langer uit, bankspelers zoals Nnadi,Challouk en Traoré voelen en weten dat ook.
Bij die coach krijgen ze geen eerlijke kans.
Al van de match in Tubeke tegen Futures was het al duidelijk dat Sven zijn bank niet wilde gebruiken en dit een probleem zou zijn.  We zijn al enkele weken zover, en nu zelfs met 2 verliespartijen.  Om dit nu om te draaien met diezelfde coach,pfff, ik geloof daar niet in. 
Met Euvrard had je ook hetzelfde voor om thuis defensiever te spelen, dat deed hij ....  wanneer het al te laat was.
Bestuur moet vandaag nog tegen Sven zeggen dat hij wel moet geloven in Challouk,Nnadi en Traoré en ze meer kansen moeten krijgen. 
Als we daarna  verliezen tegen Francs Borains en hij weigerde terug om die spelers, indien nodig( zal nodig zijn!), niet te gebruiken mag hij van mij vertrekken.
Na Francs Borains hebben we dan nog Futures,Seraing, Lokeren en RWDM om het nog recht te trekken.
Trainers genoeg met kwaliteiten. 

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #109 Gepost op: maart 09, 2025, 01:23:47 pm »
Ik denk dat het vrij simpel is. We hebben teveel kansen nodig om te scoren. En wie promoveert? Zij die het meest efficiënt met de kansen om gaan. Dat zijn we dus op dit moment niet. Op dit moment hebben we geen killer. We hebben zelfs geen echte kopper. Met Gano in deze match waren we zeker gewonnen. We moeten hetzelfde soort spits gaan halen, die groot is en balvast. Als we niet door de muur van verdedigers geraken, kan dat een oplossing bieden.Die heidl heeft daarom voor mij niet het juiste profiel.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: maart 09, 2025, 01:40:37 pm »
Hedl werd gehaald als vervanger van Vossen, iemand die dodelijk is in de 16.  Is Hedl dodelijk in de 16?  Op basis van de minuten die hij kreeg als vervanger van Vossen zeg ik eerder niet of nu niet.  Kreeg in Beveren en tegen Lommel grote kansen.  Die kopbal in tweede helft was zelfs niet op goal. 
Hoe dan ook, een targetspits-profiel hebben we niet.  En ik bedoel daar een type Gano Niet mee.  Gano was niet balvast genoeg, was lui.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #111 Gepost op: maart 09, 2025, 01:54:25 pm »
Zojuist die keeper van Lommel even gegooglet. Opgeleid bij Genk, tja dan weet je dat die iets kan.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #112 Gepost op: maart 09, 2025, 01:55:49 pm »
Komaan Luik! 1-0 voor op la louviere

Online thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #113 Gepost op: maart 09, 2025, 02:20:34 pm »
1-1 in Luik net voor de rust.Het kon al 2 of 3-0 geweest zijn,maar een vrije trap en 1-1

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #114 Gepost op: maart 09, 2025, 03:29:50 pm »
We hebben nog steeds een overwinning én een match extra voorsprong op La Lou. Paniek hoeft dus niet. Realisme wel.

Online thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #115 Gepost op: maart 09, 2025, 03:36:43 pm »
10 op 15 moet mogelijk zijn en is genoeg.

Online Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #116 Gepost op: maart 09, 2025, 04:04:41 pm »
10 op 15 moet mogelijk zijn en is genoeg.

na een 9 op 21….
in francs borains (3x tegen gespeeld 1 op 9, thuis gelijkspel)
thuis futures
in Seraing
in Lokeren
thuis Molenbeek

ons enige voordeel is dat La louviere match minder heeft
mo als ge zelf ni presteert en punten pakt
is da ook geen voordeel meer

tis erg da ge op bepaald moment 10 voor staat
en nu moet hopen da uw concurrent punten laat liggen
das teken van eigen pure zwakte

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: maart 09, 2025, 05:39:03 pm »
Ter info: Vossen postte opStrava zijn looptraining van zaterdagochtend. Liep een halfuur aan een toch wel pittig tempo. Lazt ons zeggen dat hij op komst is. Hoe rapper, hoe liever. Met hem erbij, hadden we simpelweg nooit verloren.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #118 Gepost op: maart 09, 2025, 05:55:28 pm »
Patro- Beveren 1/2 . 2 goals + rode kaart Mertens….

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #119 Gepost op: maart 09, 2025, 06:01:00 pm »
Ook Stijnen rode kaart.