Auteur Topic: Speeldag 25 : zaterdag 08/02/2025 - 20.00u : Essevee - Lommel SK  (gelezen 6175 keer)

Offline Porky

• Leden
Re: Speeldag 25 : zaterdag 08/02/2025 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #80 Gepost op: maart 08, 2025, 11:19:20 pm »
Die Hedl is een complete ramp. Die bal moest ook gewoon binnen hé, op 2m van doel!!

Penalty voor Lommel was wel echt geen penalty, daar treft Willen geen schuld, Tanghe ja door het slecht terugkoppen, maar dan nog is het geen penalty.

Onze coach is echt zijn bankzitters volledig kwijt. Die gasten moeten toch compleet gedemotiveerd zijn? Een Nnadi, Challouk… Ok Challouk vond ik niet geweldig spelen de voorbije matchen, maar nu moet je hem toch altijd inbrengen voor Erenbjerg, nu ben je hem ook kwijt.

Zelfs een Traoré die wel eens een gevaarlijke actie in huis heeft krijgt geen kansen meer…

VDB moet echt ook eens in de spiegel gaan kijken want hij kent maar 13 spelers en de rest doet er voor hem niet toe.

Was penalty hoor .. dom van willen

Offline mogul

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: maart 08, 2025, 11:22:36 pm »
Eerlijk,het was slecht en dan druk ik mij nog zacht uit maar die scheidsrechter wat was dat,maar als we eerlijk zijn kunnen we met die ploeg niets doen in eerste, één troost we hebben misschien weer een Vlasico volgend seizoen
Ook dat kan nog veranderen.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #82 Gepost op: maart 08, 2025, 11:58:39 pm »
we gaan het dus niet halen hé. 3de worden en dan barages spelen en verliezen. Zo zal het zijn.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #83 Gepost op: maart 09, 2025, 12:05:04 am »
Wat doet dit voor de tweede opeenvolgende week pijn.
Ik versta langs geen kanten waarom een Nnadi,Challouk en JA ook Traoré er niet in mochten.
1 troost ,het is nog niet voorbij,maar coach  doe er iets aan en hoewel we veel beter voetbal spelen dan vorig seizoen,zorg dat we niet opnieuw zo'n domper te verwerken krijgen.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #84 Gepost op: maart 09, 2025, 12:18:59 am »
Misschien hebben we het kampioen spelen vandaag wel door de handen vingers laten glippen ... maar de promotie kan wel nog steeds.

Zullen wel uit ander hout pijlen moeten maken.
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2025, 12:41:47 am door Frederik »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: maart 09, 2025, 12:25:45 am »
Volledig 2025 is niet al te goed. Als je trainer dan ook nog eens dom begint te doen…
Een jongen op de 10 brengen terwijl die nog 0 minuten gespeeld heeft. Je hebt Challouk lopen, kan Simons daar zetten of Diop met Nnadi achter hem.
Die spits, er zijn er hier die dan nog durven zeggen ie scoort 2x in 2 matchen, ja santé….

Het 3-tal Gavriel, Erenbjerg en Hedl moest in de rust al lang in de kleedkamer gebleven zijn.

Nnadi en Challouk mocht zelf niet opwarmen, duidelijk dat die die 2 niet wil.

Svenneke
0/6, schrijf ze maar op uwe conto!
Als ie volgende week niet wint mag er bovenaf eens nagedacht worden.
Absoluut!  Zijn onwil om bepaalde spelers niet te willen gebruiken is niet normaal. 
Stel dat Challouk niet fit was(geloof ik niet) dan heb je nog altijd Nnadi en Traoré lopen!
Hedl zijn kwaliteit zou dus in de 16 zijn en afmaken.  Zijn afwerking was heel slecht.  Daarnaast liep hij niet zoveel en zijn looplijnen zijn een ramp.  Ok, kan gebeuren, vervangen aub. 
'Het stond goed' kan hij nu niet gebruiken want zette een Van Keymolen ipv Challouk,Nnadi of Traoré.
En hij blijft dit koppig doen,leert er niet van.
En ja Challouk speelde de laatste 2 wedstrijden minder dan toen hij hier aankwam maar dan nog had hij die juiste passen of juiste beslissingen. 
Jeppe draait en keert en verknalt daardoor vaak de kans.  Met de ruimte die we hadden in tweede helft had Challouk wel die pas gegeven, net zoals tegen Beveren, 2x zelfs .

Offline LommelseSK

• Leden
  • Lommel Till I Die
    • Lommel Forum
« Reactie #86 Gepost op: maart 09, 2025, 12:53:57 am »
Zo, dat was even onverwacht in ons schema. Enorm belangrijke punten in onze strijd om het behoud.

In de voorbije 10 wedstrijden viel er van die kansen altijd wel eentje binnen, waardoor het hier ook gewoon 2-0 of 3-0 kon zijn. Met een Vossen hadden we altijd prijs gehad gok ik?

Het viel wel op waarom jullie onze belachelijk slechte linksachter niet uit speelden? Continu te pakken in de rug en amper snelheid. Daar lag toch duidelijk de opening.

Penalty ook wel zeer slecht getrapt.

Aan de commentaren te zien hier, hebben jullie hetzelfde aan de hand als ons vorig seizoen met een terugval in de laatste weken waardoor het mogelijk gaat landen op eindronde? Toch een loterij..

Online San Iker

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: maart 09, 2025, 07:05:56 am »
Bij Lommel zaten ze met 3 langs de lijn te springen zodra ze wisten dat Rommens de penalty ging trappen. Alle 3 wijzend naar de juiste hoek.

Soit, 9/21, je had een riante bonus, die is compleet weg. Volgende week zwarte beest Franc Borains. Ze zullen vooraf weer klagen over het slechte veld.

Er zijn geen excuses, alleen dat het niveau sinds nieuwjaar serieus gedaald is.

Ik zeg, grijp in voor het te laat is! Shockeffect is het enige wat hier nog kan lukken vrees ik.
Win je de overige 6 matchen, dan ben je kampioen, maar ik vrees dat het met deze koppige trainer niet zal lukken.

Frappant ook voor mij: De eerste 25min was Sven constant Hedl en Jeppe aan het sturen hoe ze druk moesten zetten, en het lukte nog niet!
Twee mogelijkheden: 1. Ze verstaan het niet en dan moet je ze wisselen
2. Men is daar deze week te weinig mee bezig geweest.
In beide gevallen gaat trainer in de fout

Lommel was de slechtste ploeg die hier dit seizoen gespeeld heeft. Met voorsprong!!

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #88 Gepost op: maart 09, 2025, 07:51:34 am »
Het zal hier dan straks bij sommige mensen weer zijn van RWDM en La Louviere hebben geluk en zijn niet beter en si en la, maar ze blijven telkens maar winnen. Ik ben benieuwd de komende weken, het zal toch via plaats 1 of 2 moeten gebeuren, een eindronde tegen een eerste klasser hebben we momenteel niks tegen te beginnen…

Offline ManU

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: maart 09, 2025, 07:58:24 am »
Bij Lommel zaten ze met 3 langs de lijn te springen zodra ze wisten dat Rommens de penalty ging trappen. Alle 3 wijzend naar de juiste hoek.

Soit, 9/21, je had een riante bonus, die is compleet weg. Volgende week zwarte beest Franc Borains. Ze zullen vooraf weer klagen over het slechte veld.

Er zijn geen excuses, alleen dat het niveau sinds nieuwjaar serieus gedaald is.

Ik zeg, grijp in voor het te laat is! Shockeffect is het enige wat hier nog kan lukken vrees ik.
Win je de overige 6 matchen, dan ben je kampioen, maar ik vrees dat het met deze koppige trainer niet zal lukken.

Frappant ook voor mij: De eerste 25min was Sven constant Hedl en Jeppe aan het sturen hoe ze druk moesten zetten, en het lukte nog niet!
Twee mogelijkheden: 1. Ze verstaan het niet en dan moet je ze wisselen
2. Men is daar deze week te weinig mee bezig geweest.
In beide gevallen gaat trainer in de fout

Lommel was de slechtste ploeg die hier dit seizoen gespeeld heeft. Met voorsprong!!
9 op 21 waarvan dan nog die 2 zeges tegen Patro en Eupen die ze eigenlijk ook konden verloren hebben… nee, sedert nieuwjaar zeker niet meer de beste van de reeks… beetje het beeld van vorig jaar…

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #90 Gepost op: maart 09, 2025, 08:19:01 am »

Ongelofelijk, dat was niet normaal.. en niemand van onze ploeg die dit opmerkte…

7’ extra tijd was ook aan de magere kant en bij de penalty duurde het zeker 3min voor die getrapt kon worden door het irritante gedrag van Lommel. Meneer de ref fluit wel af aan min 97..
SV TILL I DIE

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: maart 09, 2025, 09:28:53 am »
Ik supporter voor Luik vandaag…

Online kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: maart 09, 2025, 09:29:43 am »
We hebben het  nog in eigen handen,nog 3 keer winnen

Offline mogul

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: maart 09, 2025, 09:47:29 am »
Eerst de uitslagen bekijken van de concurrentie vandaag.

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #94 Gepost op: maart 09, 2025, 10:03:21 am »
Bon, alles laten bezinken, nuchter bekeken:

Je hebt 3 punten voorsprong op je rechtstreekse concurrent.
Je speelt nog tegen de C-ploeg van Genk, seraing, francs borains, Lokeren-Temse en RWDM, als je daar geen 10 op 15 tegen haalt, wat genoeg zal zijn, dan verdien je het niet om over te gaan naar 1ste… het zal dus volledig van onszelf afhangen, we hebben het in eigen handen… titel mag je volgens mij vergeten, RWDM geeft dit niet meer af
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2025, 10:09:48 am door Essevee boy »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: maart 09, 2025, 10:17:10 am »
Bon, alles laten bezinken, nuchter bekeken:

Je hebt 3 punten voorsprong op je rechtstreekse concurrent.
Je speelt nog tegen de C-ploeg van Genk, seraing, francs borains, Lokeren-Temse en RWDM, als je daar geen 10 op 15 tegen haalt, wat genoeg zal zijn, dan verdien je het niet om over te gaan naar 1ste… het zal dus volledig van onszelf afhangen, we hebben het in eigen handen… titel mag je volgens mij vergeten, RWDM geeft dit niet meer af
Dit is inderdaad bijna  nuchter bekeken,maar het zijn de Futures en niet de c ploeg van Genk.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: maart 09, 2025, 10:29:18 am »
Rwdm geeft dit niet meer af? Dat programma al eens bekeken? Er moet toch iets zijn met de mentaliteit van Challouk, Nnadi of Traore. Anders speelt dat toch? Het zal een dubbeltje op zijn kant worden. Niet gedacht dat we nig zouden moeten rekenen voor de eerste twee plaatsen. Jammer.

Offline Frank D

• Leden
« Reactie #97 Gepost op: maart 09, 2025, 10:31:03 am »
Onbegrijpelijk is het feit dat men met nog 15 à 20 minuten te spelen bij een 0-0 stand, tegen een sterk terugplooiende ploeg, loerend op dat ene moment (dat er dan ook gekomen is!), 2 spelers inbrengt met nul of quasi nul speelminuten op de teller, allebei rondlopend als kippen zonder kop, wetende dat er nog een Nadi, Traore en Challouk op de bank zit.
De trainer zou dat toch eens mogen uitleggen in het persmoment na de wedstrijd.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: maart 09, 2025, 11:07:17 am »
ik hoop da de club zo ni denkt

maar ik vrees van wel

die et ga wel lukken en komt allemaal goed
kweekt gemakzucht

et trekt op niks en het verslecht elke week
das de realiteit

en 3x winnen tegen wie, als ge zelfs van dit lommel
ni kunt winnen

Online San Iker

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: maart 09, 2025, 11:11:21 am »
Rwdm geeft dit niet meer af? Dat programma al eens bekeken? Er moet toch iets zijn met de mentaliteit van Challouk, Nnadi of Traore. Anders speelt dat toch? Het zal een dubbeltje op zijn kant worden. Niet gedacht dat we nig zouden moeten rekenen voor de eerste twee plaatsen. Jammer.

Ja, op den duur kan je die jongens mss wel verstaan
Erenbjerg mag weken uit vorm in de ploeg blijven staan, Challouk kreeg geen kans, zelf niet met invalbeurten. Plots moet ie dan starten omdzt Sven niet anders kan.

Nnadi was zijn vorige 2 basisplaatsen de beste van de ploeg. Maar week nadien weer op de bank voor en wisselvallige Rommens.

Traore moet je ook meer tijd geven
Speelt ie top? Nee, maar dat doen Gavriel en Held ook niet