We hebben het nog in eigen handen,nog 3 keer winnen
ik hoop da de club zo ni denkt
maar ik vrees van wel
die et ga wel lukken en komt allemaal goed
kweekt gemakzucht
et trekt op niks en het verslecht elke week
das de realiteit
en 3x winnen tegen wie, als ge zelfs van dit lommel
ni kunt winnen
Er is volgens mij echt nood aan een shockeffect.
Te veel spelers zeker van plaats. En te weinig gebruik maken van de kern
Het inbrengen van Van Keymolen is het grootste bewijs dat Sven de pedalen aan het verliezen is.
Ook het opstellen van geblesseerde spelers is niet goed
Tanghe, die was niet 100%, dat zag je al aan de eerste 2 ballen die ie moest geven, durfde niet voluit trappen.
Wil je nu zeggen dat we de trainer moeten ontslaan?? Welke club op de eerste plaats ontslaat nu zijn trainer? 
We zitten in een dip, en missen enkele belangrijke spelers. Dit los je volgens mij niet op met de trainer te ontslaan é.
En wie neem je dan in de plaats?
Volgens mij moeten we nu ipv te panikeren, "deure doen" ...
Vooruit kijken en keihard werken.
We staan na vandaag misschien niet meer 1ste.
We hadden genoeg kansen om riant voor te staan. Die kopbal van Hendl in de tweede helft, tja,zelfs niet op de goal.
Jeppe had vaak met 1 simpele doorsteekbal die hij nooit gaf de sleutel in handen. Challouk gaf zowel tegen Jong Genk enorm veel doorsteekballen waarbij er een kans ontstond maar ook werd verprutst. Dat balleke op Gavriel in Beveren waar het altijd 0-2 moest zijn,zou Jeppe nooit geven. Challouk mist wedstrijdritme en vertrouwen van Sven, maar dan nog is Challouk gevaarlijker en directer dan Jeppe .
Voor Sven bestaan Challouk,Nnadi en Traoré niet! Sven is geen 'eerlijke' coach. Hij laat zich door angst en koppigheid leiden.
Ook tegen Francs Borains gaat hij nu plots geen andere beslissingen nemen.
Als je de laatste wedstrijden objectief analyseert dan hebben we tegen La Louvière,Lierse,Beveren en Lommel meer dan genoeg kansen gehad om 12 op 12 te halen. We misten in die matchen teveel grote kansen en in het laatst half uur van die matchen geen juiste beslissingen van de coach. Sven vergaat van de angst wanneer er een favoriet uitvalt en heeft/geeft NUL vertrouwen aan Challouk,Nnadi, Traoré, is duidelijk persoonlijk tov die spelers.
Dit is al heel het seizoen het geval, maar het is nog erger geworden. Spelers die niet echt fit zijn,Tanghe,Vossen,Lemoine,Jeppe,Rommens moesten kost voor kost toch spelen met gekende gevolgen.
Tanghe langer out,Vossen langer uit, bankspelers zoals Nnadi,Challouk en Traoré voelen en weten dat ook.
Bij die coach krijgen ze geen eerlijke kans.
Al van de match in Tubeke tegen Futures was het al duidelijk dat Sven zijn bank niet wilde gebruiken en dit een probleem zou zijn. We zijn al enkele weken zover, en nu zelfs met 2 verliespartijen. Om dit nu om te draaien met diezelfde coach,pfff, ik geloof daar niet in.
Met Euvrard had je ook hetzelfde voor om thuis defensiever te spelen, dat deed hij .... wanneer het al te laat was.
Bestuur moet vandaag nog tegen Sven zeggen dat hij wel moet geloven in Challouk,Nnadi en Traoré en ze meer kansen moeten krijgen.
Als we daarna verliezen tegen Francs Borains en hij weigerde terug om die spelers, indien nodig( zal nodig zijn!), niet te gebruiken mag hij van mij vertrekken.
Na Francs Borains hebben we dan nog Futures,Seraing, Lokeren en RWDM om het nog recht te trekken.
Trainers genoeg met kwaliteiten.