Bon ik zeg het nu:Je verliest deze match door de totale verkeerde wissels te doen. Erenbjerg, gaf je uw middenveld op. En Traore daar moeten we geen woorden meer aan vuil maken. Coach, deze is er eentje op jou conto. Druk neem toe, kwestie van hoofd koel te houden nu.
Citaat van: Zigzag op februari 28, 2025, 09:58:53 pmBon ik zeg het nu:Je verliest deze match door de totale verkeerde wissels te doen. Erenbjerg, gaf je uw middenveld op. En Traore daar moeten we geen woorden meer aan vuil maken. Coach, deze is er eentje op jou conto. Druk neem toe, kwestie van hoofd koel te houden nu.Moest de ref zijn werk gedaan hebben dan hadden we ook een andere match maar dat zijn helaas vijgen na pasen...
Citaat van: Zigzag op februari 28, 2025, 09:58:53 pmBon ik zeg het nu:Je verliest deze match door de totale verkeerde wissels te doen. Erenbjerg, gaf je uw middenveld op. En Traore daar moeten we geen woorden meer aan vuil maken. Coach, deze is er eentje op jou conto. Druk neem toe, kwestie van hoofd koel te houden nu.Inderdaad, druk neemt toe. La Louvière wint wel...
Citaat van: svennay op februari 28, 2025, 10:01:15 pmCitaat van: Zigzag op februari 28, 2025, 09:58:53 pmBon ik zeg het nu:Je verliest deze match door de totale verkeerde wissels te doen. Erenbjerg, gaf je uw middenveld op. En Traore daar moeten we geen woorden meer aan vuil maken. Coach, deze is er eentje op jou conto. Druk neem toe, kwestie van hoofd koel te houden nu.Moest de ref zijn werk gedaan hebben dan hadden we ook een andere match maar dat zijn helaas vijgen na pasen...Ja ma dat heb je niet in eigen handen. Je wissels wel.
Citaat van: Zigzag op februari 28, 2025, 10:01:51 pmCitaat van: svennay op februari 28, 2025, 10:01:15 pmCitaat van: Zigzag op februari 28, 2025, 09:58:53 pmBon ik zeg het nu:Je verliest deze match door de totale verkeerde wissels te doen. Erenbjerg, gaf je uw middenveld op. En Traore daar moeten we geen woorden meer aan vuil maken. Coach, deze is er eentje op jou conto. Druk neem toe, kwestie van hoofd koel te houden nu.Moest de ref zijn werk gedaan hebben dan hadden we ook een andere match maar dat zijn helaas vijgen na pasen...Ja ma dat heb je niet in eigen handen. Je wissels wel.Klopt...Erenbjerg is megableek ingevallen en met de verkeerde mentaliteit...Nyssen zat er op een gegeven moment ook door dus die mocht ook wel door Sven gewisseld zijn.
12/18 volstaat ook nog. La lou moeg 4 punten inhalenop 5 matchen. Lemoine einde seizoen vrees ik. Dat leek me sleutelbeen.