Auteur Topic: Speeldag 24 : vrijdag 28/02/2025 - 20.00u : SK Beveren - Essevee  (gelezen 4392 keer)

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
Speeldag 24 : vrijdag 28/02/2025 - 20.00u : SK Beveren - Essevee
« Gepost op: februari 18, 2025, 11:37:45 am »
Ondanks de afwezigheden van Vossen en Erenbjerg wisten we de 3 punten thuis te houden tegen Jong Genk. De eerste helft verliep stroef door een gebrek aan automatismen en andere type spelers, desondanks begonnen ze elkaar te vinden in de tweede helft en resulteerde dit zelfs in de eerste treffer van Hedl.

Aanstaande vrijdag staat misschien wel de moeilijkste opdracht op de agenda op het veld van SK Beveren. Met hun wintertransfers zijn ze momenteel bezig aan een stevige opmars in het klassement en blijkt het heel moeilijk om tegen hen te scoren...
Slagen we erin om alsnog minstens 1 doelpunt meer te scoren dan hen om zo de 3 punten mee naar huis te nemen en RWDM ineens op 5 punten te zetten?

Wat moet Sven veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?
« Laatst bewerkt op: februari 24, 2025, 12:10:43 pm door svennay »

Offline mogul

• Leden
Re: Speeldag 24 : vrijdag 28/02/2025 - 20.00u : SK Beveren - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 24, 2025, 07:14:37 pm »
              Ennio
Nyssen Lemoine Willen Capelle
         Nnadi.    Rommens
              Diop. 
                      Challouk
Gavriel.                          Opoku

Beveren speelt nu met een veel beter middenveld met Dewaele, Brüls of Van Hecke en De Scrijver,Abrahams en
 Limbombe  op de flanken.   Met een manneke meer op het middenveld ze overpoweren,Diop en Challouk om bal circulatie en infiltratie in de 16.  Hedl is te weinig voetballer denk ik en met Limbombe en Abrahams denk ik dat het beter is met 4 in de verdediging. Dus diepe spits valt weg, dat moet geen probleem zijn.
Maar ik denk dat Sven het classic zal houden.
                         Ennio
          Rommens.  Diop
Gavriel.    Challouk.     Opoku
                 Hedl

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #2 Gepost op: februari 24, 2025, 07:35:22 pm »
              Ennio
         Nnadi.    Rommens
              Diop. 
                      Challouk
Gavriel.                          Opoku

Beveren speelt nu met een veel beter middenveld met Dewaele, Brüls of Van Hecke en De Scrijver,Abrahams en
 Limbombe  op de flanken.   Met een manneke meer op het middenveld ze overpoweren,Diop en Challouk om bal circulatie en infiltratie in de 16.  Hedl is te weinig voetballer denk ik en met Limbombe en Abrahams denk ik dat het beter is met 4 in de verdediging. Dus diepe spits valt weg, dat moet geen probleem zijn.
Maar ik denk dat Sven het classic zal houden.
                         Ennio
          Rommens.  Diop
Gavriel.    Challouk.     Opoku
                 Hedl

Het ergste vind ik dan nog dat VDB in de krant vandaag zegt dat Rommens en Diop met last speelden
Dat snap je toch niet als je een Nnadi hebt

Offline cb_simon

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: februari 24, 2025, 08:34:24 pm »
                        Ennio

Nyssen    Lemoine   Willen   Cappelle

Rommens        Diop

Gavriel                                                    Opoku

Hedl           Challouk

« Laatst bewerkt op: februari 24, 2025, 08:36:13 pm door cb_simon »

Offline Porky

• Leden
« Reactie #4 Gepost op: februari 24, 2025, 08:49:53 pm »
Kzou met 3 middenvelders spelen.
Nnadi, diop en rommens

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #5 Gepost op: februari 24, 2025, 10:13:11 pm »
Kzou met 3 middenvelders spelen.
Nnadi, diop en rommens
Idd. Diop voor Nnadi en Rommens

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #6 Gepost op: februari 25, 2025, 02:31:27 am »
                      Bostyn

Nyssen    Lemoine    Willen   Cappelle

Nnadi          Rommens

Gavriel             Diop             Opoku

Hedl

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: februari 25, 2025, 09:49:12 am »
Ik volg geen trainingen en ken de interne keuken niet. Daar ligt de reden waar Nnadi op de bank zit. Ik weet wel dat onze trainer een expert is in het analyseren vooraf van de tegenstanders. Eerst ergerde ik mij ook aan het feit dat we de eerste helft tegen Genk geen druk zetten op hun defensie, bij momenten. Maar Genk vond dit heel raar en wist niet meteen wat te doen. Dat was duidelijk vooraf opgelegd. Ook Beveren zal hij wel prima analyseren. Daar ben ik van overtuigd. Brüls zal hypergemotiveerd zijn. Is logisch, maar laten we vooral ervan uitgaan dat we hem goed genoeg kennen om hem te weten te neutraliseren. Beveren is inderdaad in mijn ogen veruit de moeilijkste die we nog gaan treffen, op weg naar promotie (al vind ik Francs Borains away ook wel een "vieze wedstrijd"). Maar goed, is nog eens een topper met veel sfeer (naast de kop van Beveren, altijd plezant) aan beide kanten. Beveren laat ook voetbal toe, en dat ligt ons wel.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: februari 25, 2025, 10:16:47 am »
Is Dury terug misschien? Diop op de 10 zetten om zo per se met Rommens, Diop én Nnadi te kunnen spelen, aub zeg...  ::)
Diop is een zuivere box-to-box die met zijn loopcapaciteiten de hele match het hele centrale middenveld kan belopen, zowel verdedigend als aanvallend. Laten we hem aub zo blijven gebruiken.

Laat gewoon Challouk (op de 10) en Hedl (spits) eens 2 matchen op rij starten en laat hen zo eens wat vertrouwen op doen. Hun prestaties zullen sowieso verbeteren.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #9 Gepost op: februari 25, 2025, 01:04:06 pm »
Is Dury terug misschien? Diop op de 10 zetten om zo per se met Rommens, Diop én Nnadi te kunnen spelen, aub zeg...  ::)
Diop is een zuivere box-to-box die met zijn loopcapaciteiten de hele match het hele centrale middenveld kan belopen, zowel verdedigend als aanvallend. Laten we hem aub zo blijven gebruiken.

Laat gewoon Challouk (op de 10) en Hedl (spits) eens 2 matchen op rij starten en laat hen zo eens wat vertrouwen op doen. Hun prestaties zullen sowieso verbeteren.
Ik zou Nnadi,Rommens,Diop en Challouk zetten om een manneke meer te hebben op het middenveld, zuiver tactisch.  En Challouk op de 10,2 zessen en Diop zoals gewoonlijk.  Ik zie liever Nnadi tegenover een hyper gemotiveerde Brüls dan Rommens die minder beweeglijk is.   Maar het is maar een gedacht é,Sven zal wel spelen met Hedl,Diop,Rommens en Challouk.  Beide teams spelen dan in dezelfde formatie. 
Ik verwacht een sterk Beveren met veel zelfvertrouwen en ze moeten absoluut winnen om in die 6 te geraken.  Laat zij maar iets meer de bal. 

Offline Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #10 Gepost op: februari 25, 2025, 01:17:01 pm »
Ik zou Nnadi,Rommens,Diop en Challouk zetten om een manneke meer te hebben op het middenveld, zuiver tactisch.  En Challouk op de 10,2 zessen en Diop zoals gewoonlijk.  Ik zie liever Nnadi tegenover een hyper gemotiveerde Brüls dan Rommens die minder beweeglijk is.   Maar het is maar een gedacht é,Sven zal wel spelen met Hedl,Diop,Rommens en Challouk.  Beide teams spelen dan in dezelfde formatie. 
Ik verwacht een sterk Beveren met veel zelfvertrouwen en ze moeten absoluut winnen om in die 6 te geraken.  Laat zij maar iets meer de bal.

Beveren heeft die top 6 al zeker vast hoor, Club NXT mag niet promoveren en de kloof naar FC Luik is al negen punten en een match.

Nu, dat neemt niet weg dat ze wel voor drie punten zullen gaan: sinds de heenmatch 18 op 24 en niet meer verloren. Mertens erbij is voor hun echt een gamechanger geweest, alle profielen die achter hem staan komen nu veel meer uit de verf. Kan een van de kwalitatiefste matchen van de reeks worden.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #11 Gepost op: februari 25, 2025, 02:13:48 pm »

Beveren heeft die top 6 al zeker vast hoor, Club NXT mag niet promoveren en de kloof naar FC Luik is al negen punten en een match.

Nu, dat neemt niet weg dat ze wel voor drie punten zullen gaan: sinds de heenmatch 18 op 24 en niet meer verloren. Mertens erbij is voor hun echt een gamechanger geweest, alle profielen die achter hem staan komen nu veel meer uit de verf. Kan een van de kwalitatiefste matchen van de reeks worden.

Altijd interessant om de mening van Ervee te lezen.
Er is wel 1 zekerheid : essevee is de beste ploeg van de reeks!

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #12 Gepost op: februari 25, 2025, 02:27:02 pm »
We moeten spelen als altijd, maar opletten dat we niet in de rug gepakt worden.
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2025, 05:21:16 pm door svennay »

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #13 Gepost op: februari 25, 2025, 02:55:36 pm »

Juiste analyse en merci voor de inzichten!

Wat Nnadi, Rommens,… betreft zal dit inderdaad interne keuken zijn. Vanaf we zeker zijn van eerste klasse ben ik benieuwd naar die eerstvolgende matchen.

Ik loop even vooruit. Als we zeker zijn van 1e klasse hebben we nog nood aan:
1) moderne keeper met allure die heerst in de lucht 
2) een échte leider centraal in de verdediging mét snelheid
3) een type Diop/Delaplace
4) een moderne targetman

De as moeten we echt versterken om in 1e klasse verder te kunnen bouwen op de héél goede huidige fundamenten.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #14 Gepost op: februari 25, 2025, 09:23:48 pm »
Merci Ervee om duidelijk te stellen dat de belofteteams ook niet mogen meedoen aan die play-offs.  Logisch uiteraard,want ze mogen niet promoveren.
Dan zijn ze inderdaad zo goed als zeker bij de top 6.  Lierse op 5 punten met een match minder en moesten die alsnog over Beveren geraken dan zit Beveren nog in die top6.   
Maar goed, dan nog zou ik Beveren meer de bal laten, ze spelen thuis,wij kunnen dan misschien meer profiteren van de ruimte.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #15 Gepost op: februari 28, 2025, 10:50:11 am »
Al 12 wedstrijden ongeslagen. Statistich gezien komt een nederlaag korter bij. Ik hoop van niet , maar denk dat het vandaag prijs zal zijn. Mede ook door al die gekwetsten.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #16 Gepost op: februari 28, 2025, 11:35:59 am »
Nnadi of Chalouk, wat zouden jullie doen?

Rommens en Diop staan er sowieso in, maar een bijter op het middenveld zou niet misstaan tegen Beveren denk ik.

Offline WAREGEM_ACAB

• Leden
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
« Reactie #17 Gepost op: februari 28, 2025, 12:34:32 pm »
Nnadi of Chalouk, wat zouden jullie doen?

Rommens en Diop staan er sowieso in, maar een bijter op het middenveld zou niet misstaan tegen Beveren denk ik.
Eerst Challouk & dan wissel Nnadi

Online japarov

• Leden
« Reactie #18 Gepost op: februari 28, 2025, 01:29:02 pm »
Nnadi zetten om de lijnen naar Bruls toe te gooien . Bovendien heeft Bruls niet graag een beuker tegen zich .

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #19 Gepost op: februari 28, 2025, 02:26:14 pm »
Nnadi zetten om de lijnen naar Bruls toe te gooien . Bovendien heeft Bruls niet graag een beuker tegen zich .
Ik zou ook Nnadi aan Bruls plakken om die volledig uit het spel te houden zodat Beveren van de wijs raakt en andere oplossingen moet zoeken waardoor ze uit hun element zijn...