Auteur Topic: Speeldag 23 : vrijdag 21/02/2025 - 20.00u : Essevee - Jong Genk  (gelezen 6108 keer)

Offline San Iker

• Leden
Re: Speeldag 23 : vrijdag 21/02/2025 - 20.00u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #40 Gepost op: februari 22, 2025, 07:49:16 am »
Over de invalbeurt van Traore en Simons kan je toch niet oordelen. Traore deed 1 goeie actie en Simons had 3 op de 4 balverlies.

Challouk idd goed in beginfase. Bijna Alle gevaarlijke momenten in de 1ste helft kwamen via hem.
Hedl scoort ja, mede door fout van doelman, maar voor de rest vond ik da gene vette. En al zeker duidelijk geen flankspeler zoals iemand hier opperde.
Verkeerde beslissingen, onstuimig, verkeerde looplijnen(wel begrijpelijk)

Diop was ook meer in zijn element toen Nnadi erin kwam.

Aanvallend liep het stroever. Ik lees ook een mindere Gavriel. Maar dat is gewoon Gavriel. Dat is een man van momenten in de match. 3-4 goeie acties voor de rest is dat altijd een 5 in de gazet. Nooit een buis, nooit uitzonderlijk.

Verdedigend wel goed, Lemoine is daar de echte leider. Continu coachend en overleggend met Sven.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #41 Gepost op: februari 22, 2025, 09:05:55 am »
Makkelijke overwinning waarbij we zelf niet op ons best moesten zijn.
Het niveau is iets minder

Ik vond onze 4 aanvallende spelers niet zo goed. Challouk heel veel balverlies en naeen goed openingskwartier toch volledig weggezakt. Hedl die liep overal en nergens. Ik vond het ook wel een fout van de keeper, al was het wel eenhard en snel schot.
Gavriel is idd een momentenvoetballer.
Opuku is de beste van allemaal. Hoeveel sprints die trekt, da’s redelijk indrukwekkend. Als die nog iets meer koelbloedigheid heeft in het laatste deel van het veld, gaat die ons een mooi bedrag opleveren.

Onze verdediging staat als een huis met het beest Lemoine als voorbeeld. Nyssen blijft zo onderscha, echt een zeer goeie Rb.

Op naar Beveren! Spijtig dat het combi is…
En met een beetje geluk valt het resultaat tss La Lou en Patro mee!

Online thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #42 Gepost op: februari 22, 2025, 09:27:38 am »
Het was niet onze beste match,maar als we dit slecht vonden,dan zijn we echt wel verwend.
Hedl vond ik niet mis voor een eersteling en hij kan ook wel een bal bijhouden,lijkt me,zodat we kunnen opschuiven.Lemoine en Willen gaven niets weg achterin en wat ben ik blij dat Diop niet ernstig geblesseerd was vorige week.

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #43 Gepost op: februari 22, 2025, 09:40:50 am »
Het was niet onze beste match,maar als we dit slecht vonden,dan zijn we echt wel verwend.
Hedl vond ik niet mis voor een eersteling en hij kan ook wel een bal bijhouden,lijkt me,zodat we kunnen opschuiven.Lemoine en Willen gaven niets weg achterin en wat ben ik blij dat Diop niet ernstig geblesseerd was vorige week.

Ik volg mbt Hedl. Beweeglijk, betere targetman dan Vossen lijkt me. Ik zou hem graag eens paar matchen zien blijven staan... Hoelang is Vossen out?

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #44 Gepost op: februari 22, 2025, 09:43:12 am »
Over de invalbeurt van Traore en Simons kan je toch niet oordelen. Traore deed 1 goeie actie en Simons had 3 op de 4 balverlies.

Challouk idd goed in beginfase. Bijna Alle gevaarlijke momenten in de 1ste helft kwamen via hem.
Hedl scoort ja, mede door fout van doelman, maar voor de rest vond ik da gene vette. En al zeker duidelijk geen flankspeler zoals iemand hier opperde.

Aanvallend liep het stroever. Ik lees ook een mindere Gavriel. Maar dat is gewoon Gavriel. Dat is een man van momenten in de match. 3-4 goeie acties voor de rest is dat altijd een 5 in de gazet. Nooit een buis, nooit uitzonderlijk.

Verdedigend wel goed, Lemoine is daar de echte leider. Continu coachend en overleggend met Sven.
Ik weet ook niet wie gezegd heeft dat Hedl een flankspeler is maar het is volgens mij 100% correct. Hoeveel keer ik mij heb afgevraagd waarom zijn positie teveel op de flank was. En moeten afvragen waarom hij niet in de 16 stond. Is geen aanvaller om diep in de spits te zetten. Wel rond een andere spits maar niet alleen.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #45 Gepost op: februari 22, 2025, 10:01:28 am »
nog 3 keer winnen en de promotie is binnen.

Offline giba

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: februari 22, 2025, 10:16:57 am »
Vossen en Tanghe drie , Erenbjerg twee weken out.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #47 Gepost op: februari 22, 2025, 11:03:47 am »

Ik weet ook niet wie gezegd heeft dat Hedl een flankspeler is maar het is volgens mij 100% correct. Hoeveel keer ik mij heb afgevraagd waarom zijn positie teveel op de flank was. En moeten afvragen waarom hij niet in de 16 stond. Is geen aanvaller om diep in de spits te zetten. Wel rond een andere spits maar niet alleen.

Correct, en dat is Vossen eigenlijk ook niet. Tis ook genen voor alleen te zetten.
Daarom zei ik al van in het begin dat het aantrekken van Hedl verkeerd was. We hadden daar een ander type spits nodig. Los van de kwaliteiten van Hedl.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: februari 22, 2025, 11:21:19 am »
Net ook tegengekomen via X: fase op Challouk is ook altijd strafschop in de 2e helft.

Offline trollie

• Leden
« Reactie #49 Gepost op: februari 22, 2025, 11:25:46 am »
Challouk vond ik nu echt wel geen hoogvlieger hoor gisteren,integendeel...

Over die Heidl wil ik wel nog even discuteren....Ok,het was soms nog niet wat het moest zijn,maar die belangrijke 2de goal dat hij maakt(tussen de benen en de bedoeling was ook dat de bal in die hoek zou komen), daar bespeur ik toch een zekere klasse in van een goalgetter...

Maar onze keeper terug zeg :(,ik heb daar echt weinig vertrouwen in...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: februari 22, 2025, 12:48:42 pm »

Over die Heidl wil ik wel nog even discuteren....Ok,het was soms nog niet wat het moest zijn,maar die belangrijke 2de goal dat hij maakt(tussen de benen en de bedoeling was ook dat de bal in die hoek zou komen), daar bespeur ik toch een zekere klasse in van een goalgetter...

Hoh, kijk eens naar onze eerste 4 gevaarlijke fases in de 1ste helft, allemaal via de voet van Challouk
Wat mij trouwens ook verwonderde. 1 slechte bal en het publiek zat al op zijn kap. Als Vossen, Erenbjerg, Rommens of Diop dat doen, dan hoor je niemand.

Challouk is voor een medespeler anders wel een droom om mee te spelen. Vraag het maar eens aan de verdedigers. Was ALTIJD aanspeelbaar.
Dat ze dan op zijn kap gaan zitten nadat die jongen al weken niet speelt…
Het was weer het grote verstand van sommige essevee supporters

Er zijn er zelf die zitten te hopen dat ie iets verkeerd doet. ‘Zie je wel, kzei het e’

Challouk moet meer kansen krijge , het is een gamechanger! Er zijn er hier weinigen gepasseerd die altijd aanspeelbaar zijn tussen de linies (Berrier, Kaya, Roelands, bewust geen Hazard, want die was anders, die kwam de bal zelf halen)

Een speler zonder vertrouwen kan niet top presteren.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #51 Gepost op: februari 22, 2025, 01:59:15 pm »
Ikzelf en ook veel andere supporters vroegen zich al weken af waarom een VDB niet snel wisselt. Wel gisteren hebben we gezien dat de vervangers van Erenbjerg en Vossen ondermaats waren. Challouk is misschien wel aanspeelbaar maar had toch enorm veel balverlies, hij ziet wel wat hij moet doen maar de uitvoering is meestal te traag en niet zuiver.

Onze spits Hedl vond ik echt dramatisch dan is Vossen 100 keer beter, is dit te wijten aan matchritme? Buiten zijn doelpunt heeft hij toch niks goed gedaan? Of het is keer een balletje breed leggen en 1 keer een dieptebal op de flank, buiten dat heeft hij echt niks goed gedaan.

Nnadi moet van mij wel altijd starten, maar zoals we weten heeft VDB zijn favorietje Rommens..

Traoré en Simons vond ik moeilijk te oordelen.

Buiten dit een zakelijke overwinning zonder sprankel, vond het een saaie match.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: februari 22, 2025, 02:12:16 pm »
Ikzelf en ook veel andere supporters vroegen zich al weken af waarom een VDB niet snel wisselt. Wel gisteren hebben we gezien dat de vervangers van Erenbjerg en Vossen ondermaats waren. Challouk is misschien wel aanspeelbaar maar had toch enorm veel balverlies, hij ziet wel wat hij moet doen maar de uitvoering is meestal te traag en niet zuiver.

Onze spits Hedl vond ik echt dramatisch dan is Vossen 100 keer beter, is dit te wijten aan matchritme? Buiten zijn doelpunt heeft hij toch niks goed gedaan? Of het is keer een balletje breed leggen en 1 keer een dieptebal op de flank, buiten dat heeft hij echt niks goed gedaan.

Nnadi moet van mij wel altijd starten, maar zoals we weten heeft VDB zijn favorietje Rommens..

Stel de vraag eens omgekeerd

Wat zouden Vossen en Erenbjerg bijbrengen als ze weken niet spelen en plots moeten starten.
We gaan van beide nu toch plots geen wereldspelers maken zeker?
Vossen speelt anders ook met veel balverlies hoor, maar favoriet van het publiek, dus dat vindt men niet erg.
Staan we onderin, is Vossen slecht, staan we bovenin dan is die plots goed. Maar dat is gewoon dezelfde speler.

Zoals al gezegd, in deze kern is niemand onmisbaar. Vossen niet, Diop niet, Tanghe niet, keeper niet.
(Ik zeg wel niet allemaal op hetzelfde moment)

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #53 Gepost op: februari 22, 2025, 03:55:56 pm »
K hoop dat Hedl scoort tegen Beveren en Lommel

Offline mogul

• Leden
« Reactie #54 Gepost op: februari 22, 2025, 04:53:54 pm »

Hoh, kijk eens naar onze eerste 4 gevaarlijke fases in de 1ste helft, allemaal via de voet van Challouk
Wat mij trouwens ook verwonderde. 1 slechte bal en het publiek zat al op zijn kap. Als Vossen, Erenbjerg, Rommens of Diop dat doen, dan hoor je niemand.

Challouk is voor een medespeler anders wel een droom om mee te spelen. Vraag het maar eens aan de verdedigers. Was ALTIJD aanspeelbaar.
Dat ze dan op zijn kap gaan zitten nadat die jongen al weken niet speelt…
Het was weer het grote verstand van sommige essevee supporters

Er zijn er zelf die zitten te hopen dat ie iets verkeerd doet. ‘Zie je wel, kzei het e’

Challouk moet meer kansen krijge , het is een gamechanger! Er zijn er hier weinigen gepasseerd die altijd aanspeelbaar zijn tussen de linies (Berrier, Kaya, Roelands, bewust geen Hazard, want die was anders, die kwam de bal zelf halen)

Een speler zonder vertrouwen kan niet top presteren.
Volledig mee eens! 

Offline mogul

• Leden
« Reactie #55 Gepost op: februari 22, 2025, 05:03:53 pm »

Stel de vraag eens omgekeerd

Wat zouden Vossen en Erenbjerg bijbrengen als ze weken niet spelen en plots moeten starten.
We gaan van beide nu toch plots geen wereldspelers maken zeker?
Vossen speelt anders ook met veel balverlies hoor, maar favoriet van het publiek, dus dat vindt men niet erg.
Staan we onderin, is Vossen slecht, staan we bovenin dan is die plots goed. Maar dat is gewoon dezelfde speler.

Zoals al gezegd, in deze kern is niemand onmisbaar. Vossen niet, Diop niet, Tanghe niet, keeper niet.
(Ik zeg wel niet allemaal op hetzelfde moment)
Ik denk wel dat Vossen met zijn looplijnen het spel beter zou opentrekken en meer aanspeelbaar zou zijn, maar imo is dit ook normaal,meer ervaring .
Maar goed,het gemis aan matchritme wordt hier onderschat.  Zelfs Sven zei dat hij tevreden was omdat hij besefte dat de vervangers al weken niet speelden.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #56 Gepost op: februari 23, 2025, 07:52:35 am »
Dan moet je u afvragen als je spelers zonder matchritme zitten en het staat 0-0, moet je die dan inbrengen? Want beter gaat het niet worden. Je kan ze wel inbrengen als je 2 doelpunten voorstaat.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: februari 23, 2025, 08:22:20 am »
Dan moet je u afvragen als je spelers zonder matchritme zitten en het staat 0-0, moet je die dan inbrengen? Want beter gaat het niet worden. Je kan ze wel inbrengen als je 2 doelpunten voorstaat.

Dat zijn dingen die je niet kan vergelijken.
Dat is altijd een ander gevoel.
Machado bvb was nen invaller, als basisspeler bij ons presteerde die nooit top.

Ik herinner mij heel vroeger Wouter Vandendriessche, als basisspeler was da eigenlijk een ramp, maar als invaller fenomenaal.

Maar om terug te komen op je stelling. Ja, je moet ze brengen, want ze hebben iets extra.
Waarom eens geen Traore bij een 0-0? Ok, zal zich 10x vastlopen op de 12, maar zet hem links en Opoku eens rechts (wat ik trouwens wel eens wil zien, ligt hem volgens mij nog beter) en de vermoeide tegenstander zal moeite hebben met die snelheid.

Je kan je stelling ook omdraaien. Mss moet Sven ze meer minuten geven zodat ze wel ritme hebben

Die Paugain nu ook bvb
Bij 3-0 moet je die direct brengen. Minuten laten maken.
Stel dat Nyssen plots zwaar geblesseerd is of geschorst…

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #58 Gepost op: februari 23, 2025, 10:10:32 am »
Niet dat hij me al overtuigd heeft, maar Simons van Jong PSV is toch ook niet gekomen om op de bank te zitten?
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2025, 10:55:34 am door svennay »

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #59 Gepost op: februari 23, 2025, 11:57:36 am »

Dat zijn dingen die je niet kan vergelijken.
Dat is altijd een ander gevoel.
Machado bvb was nen invaller, als basisspeler bij ons presteerde die nooit top.

Ik herinner mij heel vroeger Wouter Vandendriessche, als basisspeler was da eigenlijk een ramp, maar als invaller fenomenaal.

Maar om terug te komen op je stelling. Ja, je moet ze brengen, want ze hebben iets extra.
Waarom eens geen Traore bij een 0-0? Ok, zal zich 10x vastlopen op de 12, maar zet hem links en Opoku eens rechts (wat ik trouwens wel eens wil zien, ligt hem volgens mij nog beter) en de vermoeide tegenstander zal moeite hebben met die snelheid.

Je kan je stelling ook omdraaien. Mss moet Sven ze meer minuten geven zodat ze wel ritme hebben

Die Paugain nu ook bvb
Bij 3-0 moet je die direct brengen. Minuten laten maken.
Stel dat Nyssen plots zwaar geblesseerd is of geschorst…

Traore verdedigt niet, dat is zijn grootste probleem