Auteur Topic: Speeldag 20 : zondag 02/02/2025 - 16.00u : La Louvière - Essevee  (gelezen 3841 keer)

Dave en 1 gast bekijken dit topic.

Online anotherboerke

• Leden
Re: Speeldag 20 : zondag 02/02/2025 - 16.00u : La Louvière - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: februari 02, 2025, 06:01:21 pm »
Jammer dat we niet scoren id eerste helft. Het is mss een goedkoop excuus, maar op een deftig plein winnen we hier. Ze hebben écht wel geknokt, het is gewoon ons type spel niet. Vond Hedl ook niet zo overtuigend (ben ik te streng?)
Hedl zou een technisch begaafde speler zijn dus dan is dit veld de hel voor hem he...
Ok, mijn fout. Ken de speler te weinig.

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #41 Gepost op: februari 02, 2025, 06:04:58 pm »
Terechte  uitslag, maar tegen deze  ploeg moeten we altijd
winnen,die gaan niet promoveren.

Offline trollie

• Leden
« Reactie #42 Gepost op: februari 02, 2025, 06:13:52 pm »
Terechte uitslag op een veld profvoetbal onwaardig...Maar als we zouden promoveren,mag de eerste transfer een deftige doelman worden...Ik heb daar toch heel weinig vertrouwen in...

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #43 Gepost op: februari 02, 2025, 06:24:03 pm »
Heb juist het toekomstige programma van ons eens bekeken. Wie denkt dat we nu al met zekerheid gaan kampioen spelen,  denk dan eens goed na en bekijk de kalender die ons staat te wachten maar eens heel goed. Volgende week kunnen we ook al geen punten pakken. We moeten zelfs, volgens mij, nog het meest rekening houden et Patro Eisden.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #44 Gepost op: februari 02, 2025, 06:29:57 pm »
Heb juist het toekomstige programma van ons eens bekeken. Wie denkt dat we nu al met zekerheid gaan kampioen spelen,  denk dan eens goed na en bekijk de kalender die ons staat te wachten maar eens heel goed. Volgende week kunnen we ook al geen punten pakken. We moeten zelfs, volgens mij, nog het meest rekening houden et Patro Eisden.
Jazeker Isidoor  ::)

Offline ManU

• Leden
« Reactie #45 Gepost op: februari 02, 2025, 06:30:19 pm »
Wat vertel jij man ? We hebben al tegen Patro, La Louvière en Club Nxt gespeeld… volgende keer naar Lierse die net hun beste spits zagen vertrekken… panikeur…

Offline trollie

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: februari 02, 2025, 06:30:40 pm »
Het programma van Patro is toch ook geen makkie hoor ;) Tegen La Lou, Rwdm,Next,...

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #47 Gepost op: februari 02, 2025, 06:31:13 pm »
Die staan op 11 punten van ons,wij geven dat niet meer weg

Online Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: februari 02, 2025, 06:34:36 pm »

Zoude gij beter zelf ne keer geen programma volgen? Eentje hoe je gelukkig en positief kan zijn in het leven, ik zeg maar iets.

Online cb_simon

• Leden
« Reactie #49 Gepost op: februari 02, 2025, 06:46:28 pm »
denk jij misschien eens na voor jij iets post koop misschien eens een kalender over positiviteit want het is duidelijk dat jij nog veel moet leren daaromtrent want het is altijd negatief bij jou op een terrein die profvoetbal onwaardig is kan je niks of weinig doen qua techniek of looplijnen maar ja het is duidelijk dat het voor jou nooit goed of nooit goed genoeg is er is zelfs niemand die hem of haar zeker rekent buiten zoals jij wel denkt echt niemand het was na Luik ook zo bij jou negatief zijn wie zegt er dat patro, la louviere en rwdm al de punten pakt of ja jij hoopt er misschien stiekem op

Offline nick

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: februari 02, 2025, 06:46:45 pm »
Jammer dat we niet scoren id eerste helft. Het is mss een goedkoop excuus, maar op een deftig plein winnen we hier. Ze hebben écht wel geknokt, het is gewoon ons type spel niet. Vond Hedl ook niet zo overtuigend (ben ik te streng?)
Hedl zou een technisch begaafde speler zijn dus dan is dit veld de hel voor hem he...

Hedl is niet echt het type om in te brengen in dit soort wedstrijden,  een speler als Machado heb je dan veel meer aan eens er ruimte begint te komen en de tegenstander vermoeid is.

Vandaag miste ik toch onze backs ,Lemoine en vooral Capelle toch zwak . 

De eerste helft moesten we gescoord hebben,  hadden de kansen. Nu niet verliezen was de boodschap maar er zat toch meer in. 

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #51 Gepost op: februari 02, 2025, 06:54:26 pm »
We hebben Nyssen gemist

Offline belli

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: februari 02, 2025, 07:14:07 pm »
Toch slim van de coach om op dit schandalig veld Nnadi te zetten ipv lichtvoetige speler.
Hoewel Capelle in het begin onzeker was snap ik dat hij startte omdat hij meer snelheid heeft (net zoals Patro is La Lou nooit geïnteresseerd in balbezit maar gevaarlijk op de tegenaanval).
Voetballend, combinerend waren we de betere.
1ste helft moesten we eigenlijk gescoord hebben.
Nnadi was goed maar Rommens speelde terug een nuttige partij.
Komt voor 1 A te kort maar speelt dit seizoen zijn matchen.
Goeie collectieve prestatie vandaag!
Als we niet promoveren is het omdat we in elkaar stuiken en onszelf constant id voet schieten, waar ik niet van uit ga.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #53 Gepost op: februari 02, 2025, 07:17:03 pm »
Hoeveel volk was er in eigen stadion?

Offline Costermans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #54 Gepost op: februari 02, 2025, 08:01:24 pm »
Zeer goede eerste helft jammer genoeg scoren we niet uit nogthans zeer goede kansen, 2de helft stuk minder, vind het toch altijd raar dat de trainer de goede bank niet gebruikt, we zakten weg 2de helft
En onze keeper, fase laatste minuut is niet goed voor het hart, moet die bal gewoon pakken ipv opnieuw maar half boksen met één hand, daar kan je echt niet mee naar 1A

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #55 Gepost op: februari 02, 2025, 08:09:21 pm »
Hoeveel volk was er in eigen stadion?

2000

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #56 Gepost op: februari 02, 2025, 08:14:55 pm »
Nnadi veruit beste man.
Diop weer minder (wederom tegen top-5 ploeg) Maar heb ook het gevoel dat ie een klein dipke heeft.

Moeten het de eerste helft altijd afmaken. Vossen en Opoku, dat moet eigenlijk altijd binnen.

Onze doelman, mja, het blijft toch met de billen dicht  kijken als er een bal in de box gezwierd wordt.  Bij 2 hoge ballen zette hij er een veel te slap handje tegen met gevaarlijke situatie tot gevolg.

0-0 op dit patattenveld is uiteindelijk niet slecht, maar ik vond ons de eerste helft wel dominant, waardoor ik toch ietwat teleurgesteld ben.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: februari 02, 2025, 08:17:48 pm »
Voornaamste was niet verliezen!  Het begon gisteren al goed met het gelijkspel van RWDM.
Al 10 matchen niet verloren!  RWDM kan volgende week op 4 punten komen maar moet ook nog tegen fantoomploeg Deinze,waar wij dan ook kunnen van profiteren.  Door dit gelijkspel moet het al heel,heel slecht verlopen om La Louvière terug te laten komen.
Er zijn in feite nog 9 matchen voor de 3 eerste ploegen(we moeten nog alle 3 rusten tegen Deinze).
La Louvière en RWDM moeten nog alle 2 tegen Patro Eisden,La Louvière moet ook nog naar Luik, RWDM moet ook nog naar Club Next.
Ik zie La Louvière geen 9 punten ophalen in 9 matchen.
Wij waren de betere ploeg op een veld die meer in ons nadeel was.  Vossen moet altijd scoren,Opoku ook.
Sven en wissels, nee.  Zo'n bank en daar praktisch niks mee doen, raar,heel raar.  Is het door het veld dat hij spelers met die extra techniek niet durfde inbrengen(vind ik ook altijd een rare redenering,imo zijn die dan juist nog beter).  Maar goed, ik ben blij met dit gelijkspel.

Offline Kind_squi

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #58 Gepost op: februari 02, 2025, 08:56:51 pm »
Stavros had ook de kans om een simpele pass naar Vossen te geven. Maar we moeten er niet te veel over inzitten, goed resultaat

Online Roeselare

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #59 Gepost op: februari 02, 2025, 10:05:21 pm »
Nnadi veruit beste man.
Diop weer minder (wederom tegen top-5 ploeg) Maar heb ook het gevoel dat ie een klein dipke heeft.

Moeten het de eerste helft altijd afmaken. Vossen en Opoku, dat moet eigenlijk altijd binnen.

Onze doelman, mja, het blijft toch met de billen dicht  kijken als er een bal in de box gezwierd wordt.  Bij 2 hoge ballen zette hij er een veel te slap handje tegen met gevaarlijke situatie tot gevolg.

0-0 op dit patattenveld is uiteindelijk niet slecht, maar ik vond ons de eerste helft wel dominant, waardoor ik toch ietwat teleurgesteld ben.

Na deze match kan je als coach onmogelijk nog om Nnadi heen.