Auteur Topic: Speeldag 19 : zaterdag 25/01/2025 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen  (gelezen 6118 keer)

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : zaterdag 25/01/2025 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #20 Gepost op: januari 25, 2025, 08:59:25 pm »
Hoe is het toch mogelijk. Nochtans spelen we goed. Maar het verdedigen blijft wel een pijnpunt Ik zie het niet meer goedkomen omdat Eupen nu met zijn allen een muur gaan opzetten voor eigen doel, waar we niet gaan door geraken. We konden het de eerste helft al niet. Het is wel al eens goed gekomen na een 0-2, maar dat lukt gen twee keer. Barkasson zeer slecht.

Online Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #21 Gepost op: januari 25, 2025, 09:56:05 pm »
Hoe is het toch mogelijk. Nochtans spelen we goed. Maar het verdedigen blijft wel een pijnpunt Ik zie het niet meer goedkomen omdat Eupen nu met zijn allen een muur gaan opzetten voor eigen doel, waar we niet gaan door geraken. We konden het de eerste helft al niet. Het is wel al eens goed gekomen na een 0-2, maar dat lukt gen twee keer. Barkasson zeer slecht.

Zij ma rappe stille 🤫

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: januari 25, 2025, 10:00:10 pm »
Het kan inderdaad spoken in de Elindusarena, zoals de commentator zei. En zo geschiede. Maar goed ook.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: januari 25, 2025, 10:14:27 pm »
Kwestie van het spannend te houden, ze kennen er iets van.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: januari 25, 2025, 10:30:51 pm »
Tevreden met winst, zeer zeker, maar het was toch weer minder e
En dat al 3 matchen na elkaar.
Echt tijd dat Erenbjerg eens naar de bank gaat, die jongen is al 2 maand uit vorm…
Wat Willen doet bij goal 2 is toch ook weer een raadsel.

Na vandaag denk ik wel dat je Challouk en vooral Nnadi kwijt bent.
Zal moeilijk zijn om die nog mee te krijgen in het verhaal

Online Porky

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: januari 25, 2025, 10:55:18 pm »
Niet te begrijpen dat Rommens met veel niet werd vervangen ..

Willen idd weer vreemd bij 2e goal..
Maar anders wel ok .

Gavriel en nyssen spelers vd match

Online d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #26 Gepost op: januari 25, 2025, 10:57:10 pm »
Doet altijd deugd om tegen FC Al-Thani te winnen

Online Porky

• Leden
« Reactie #27 Gepost op: januari 25, 2025, 10:59:51 pm »
Echt tijd dat Erenbjerg eens naar de bank gaat, die jongen is al 2 maand uit vorm…

Geen nnadi en challouk zeker bij de viering na de match?

Online San Iker

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: januari 25, 2025, 11:05:04 pm »

Geen nnadi en challouk zeker bij de viering na de match?

Waten beiden direct naar binnen en wilden na de invalbeurt van Traore eigenlijk niet meer opwarmen

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #29 Gepost op: januari 25, 2025, 11:08:07 pm »
We moeten dit niet dramatiseren.
In de eerste helft konden wij ook paar keer gescoord hebben, maar het geluk zat niet mee.
Ik zou Cappelle laten staan, diene IJslander is te traag.
6 2 was een juistere uitslag geweest
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2025, 11:12:28 pm door Fats Domino »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: januari 25, 2025, 11:21:23 pm »

Ik volg u wel.
Challouk en Nnadi gaan we nog nodig hebben, en we hebben ze nu al nodig. 
Barkason is verdedigend zwak.  Hij is nu niet op zijn best, maar zelfs op zijn best is hij onze zwakste schakel.
Jeppe,Rommens zijn veel minder momenteel.  Jeppe is al weken, al voor de winterstop dat hij minder is.
Dat hij Jeppe dan vervangt door Machado,dat begreep ik wel.  Maar het wordt dan 3-2 en dan kan je vanalles doen tegen 9 man.  Vossen eruit voor Challouk,Nnadi voor Rommens of Diop, de match was gespeeld,Eupen kon niks meer klaarmaken.  Deed hij niet.
Het uitvallen van Tanghe is imo lastiger dan verwacht.  Tanghe heeft wel een lange bal die aankomt, kuist beter op, is rustiger. 
Sven moet veel meer zijn bank gebruiken, dat is in vergelijking met onze concurrenten onze grootste troef.
Dat zal naar het eind toe de beslissende factor zijn. 
Opoku,Vossen,Rommens kon hij veel eerder vervangen om die spelers op de bank gemakkelijker mee te krijgen. 
Nyssen was heel bepalend vandaag, die fantastische bal op Gavriel bij de eerste goal en dan zijn diepgang. 
Eerste helft met een Challouk in de plaats van Jeppe zou waarschijnlijk al een ander resultaat hebben opgebracht.  Vaak liepen de aanvallen stuk bij Jeppe.
9 wedstrijden zonder te verliezen, 24 op 27!, dat zijn cijfers die we zelfs met onze vice-kampioenen ploeg niet haalden(op een ander niveau natuurlijk).  Maar ge voelt wel dat die nederlaag dichterbij komt, imo door te weinig vertrouwen in onze bank?
Nu naar La Louf voor een overwinning of een punt.  Niet verliezen daar zou schitterend zijn.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #31 Gepost op: januari 25, 2025, 11:24:18 pm »
mja
ik onthou pas verschil kunnen maken tegen 9 man
dervoor heel veel problemn met Eupen
dat slim speelde
op 2 fases na…

wen ne goeien bank
hopelijk beseft coach datie voor iedereen zorg ga moeten dragen…

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #32 Gepost op: januari 25, 2025, 11:24:51 pm »
Juist, Capelle hoeft niet onder te doen voor iemand anders.Jammer dat Challouk en Nnadi niet meer kansen krijgen. Was vroeger niet zo wild van Machado, maar is nu toch wel een meerwaarde, zeker als spits in de box en niet vanop de rechterflank.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: januari 26, 2025, 12:11:42 am »
mja
ik onthou pas verschil kunnen maken tegen 9 man
dervoor heel veel problemn met Eupen
dat slim speelde
op 2 fases na…

wen ne goeien bank
hopelijk beseft coach datie voor iedereen zorg ga moeten dragen…
Ben ik nu mis, maar viel de 2-2 niet juist voor die tweede rode kaart?  Zelfs met 11 tegen 11 gingen we winnen denkt ik.  Eupen had 2 kansen en goals die we kinderlijk  toestaan.  Eupen was imo niet slim door hun idioot gedrag van minuut 1.  Tijd winnen door kwetsuren te veinzen, puur anti-voetbal door ballen weg te trappen.  Die 1ste fase met rood, hoe dom kan je zijn?  Schoten zichzelf in de voet.
Hoeveel voozetten hadden we in de eerste helft?  Hoeveel 'juist niet' fase hadden we in de eerste helft?  Imo misten Jeppe en Vossen wat scherpte in de 16 of waren die voorzetten niet goed? Ik herinner mij een goeie voorzet in de 16 waarbij zowel Vossen en Jeppe niet die inspanning doen om in de 16 te zijn.
Als ge zoveel aanvallen en kansen hebt(ook 11 tegen 11) dan verdien je altijd om te winnen.  Maar zowat iedereen zegt hetzelfde,'coach gebruik uw bank'.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #34 Gepost op: januari 26, 2025, 12:33:16 am »

Ik volg u wel.
Challouk en Nnadi gaan we nog nodig hebben, en we hebben ze nu al nodig. 
Barkason is verdedigend zwak.  Hij is nu niet op zijn best, maar zelfs op zijn best is hij onze zwakste schakel.
Jeppe,Rommens zijn veel minder momenteel.  Jeppe is al weken, al voor de winterstop dat hij minder is.
Dat hij Jeppe dan vervangt door Machado,dat begreep ik wel.  Maar het wordt dan 3-2 en dan kan je vanalles doen tegen 9 man.  Vossen eruit voor Challouk,Nnadi voor Rommens of Diop, de match was gespeeld,Eupen kon niks meer klaarmaken.  Deed hij niet.
Het uitvallen van Tanghe is imo lastiger dan verwacht.  Tanghe heeft wel een lange bal die aankomt, kuist beter op, is rustiger. 
Sven moet veel meer zijn bank gebruiken, dat is in vergelijking met onze concurrenten onze grootste troef.
Dat zal naar het eind toe de beslissende factor zijn. 
Opoku,Vossen,Rommens kon hij veel eerder vervangen om die spelers op de bank gemakkelijker mee te krijgen. 
Nyssen was heel bepalend vandaag, die fantastische bal op Gavriel bij de eerste goal en dan zijn diepgang. 
Eerste helft met een Challouk in de plaats van Jeppe zou waarschijnlijk al een ander resultaat hebben opgebracht.  Vaak liepen de aanvallen stuk bij Jeppe.
9 wedstrijden zonder te verliezen, 24 op 27!, dat zijn cijfers die we zelfs met onze vice-kampioenen ploeg niet haalden(op een ander niveau natuurlijk).  Maar ge voelt wel dat die nederlaag dichterbij komt, imo door te weinig vertrouwen in onze bank?
Nu naar La Louf voor een overwinning of een punt.  Niet verliezen daar zou schitterend zijn.
25 op 27 zelfs...  :D

Online thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #35 Gepost op: januari 26, 2025, 08:46:50 am »
Sven laat ons voor het eerst in jaren weer voetbal zien aan onze Gaverbeek,MAAR wat zijn we me een sterke bank als bepaalde spelers even uit vorm of minder zijn?
We gaan niet altijd het roer kunnen  omdraaien en 3 goals maken in de 2de helft.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #36 Gepost op: januari 26, 2025, 09:09:57 am »
Sven laat ons voor het eerst in jaren weer voetbal zien aan onze Gaverbeek,MAAR wat zijn we me een sterke bank als bepaalde spelers even uit vorm of minder zijn?
We gaan niet altijd het roer kunnen  omdraaien en 3 goals maken in de 2de helft.

Dat is heel correct.
Er staat duidelijk een team, en dat is lang geleden. Maar je moet zien dat ze allemaal blijven volgen.
Spelers ip de bank horen en zien ook wel dat bepaalden uit vorm zijn

Het valt maar te hopen dat een Nnadi geen transferverzoek wil indienen. Je bent er in 1A meer mee dan met Rommens.
Rommens gisteren trouwens 2x terug zien spurten, het doet pijn aan de ogen. Tegenstander liep hem er gewoon af met bal aan de voet.

Was ik Euvrard, ik haalde Nnadi naar Dender.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #37 Gepost op: januari 26, 2025, 09:12:22 am »

Dat is heel correct.
Er staat duidelijk een team, en dat is lang geleden. Maar je moet zien dat ze allemaal blijven volgen.

Het valt maar te hopen dat een Nnadi geen transferverzoek wil indienen. Je bent er in 1A meer mee dan met Rommens.
Rommens gisteren trouwens 2x terug zien spurten, het doet pijn aan de ogen. Tegenstander liep hem er gewoon af met bal aan de voet.

Rommens was voetballend gisteren ook ondermaats. Zeker eerste helft.
Enige nadeel voor Nnadi, de wedstrijdomstandigheden waren er niet om die te laten invallen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #38 Gepost op: januari 26, 2025, 10:34:48 am »

Dat is heel correct.

Rommens was voetballend gisteren ook ondermaats. Zeker eerste helft.
Enige nadeel voor Nnadi, de wedstrijdomstandigheden waren er niet om die te laten invallen.
Waarom waren die er niet?  Na de 3-2 was de match gespeeld tegen 8 veldspelers was er geen enkel risico om Nnadi en Challouk te laten invallen. 
Bij de eerste goal waren Opoku,Barkason,Lemoine maar ook Rommens niet bij de les.  Bij de tweede goal was het dan weer Barkason,Opoku,Willen en Jeppe die niet bij de les zijn. 
Start tweede helft kon hij met recht en rede Jeppe,Barkason en Rommens vervangen.   De wedstrijd omstandigheden waren er imo juist wel.
Geen vertrouwen in specifiek Challouk en Nnadi van Sven?  Op basis van de trainingen dan veronderstel ik.
Het is goed dat we een type- elftal hebben,maar Sven moet beseffen dat een Challouk of Nnadi totaal niet moeten onderdoen voor Jeppe en Rommens, integendeel zelfs op dit moment.
Sven benadrukte dat de invallers belangrijk zijn en voor de ommekeer zorgden,daarom denk en hoop ik dat hij in de toekomst eerder zal wisselen.

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #39 Gepost op: januari 26, 2025, 11:01:45 am »

Zij ma rappe stille 🤫

Don't feed the trolls:D