Tevreden met winst, zeer zeker, maar het was toch weer minder e
En dat al 3 matchen na elkaar.
Echt tijd dat Erenbjerg eens naar de bank gaat, die jongen is al 2 maand uit vorm…
Wat Willen doet bij goal 2 is toch ook weer een raadsel.
Na vandaag denk ik wel dat je Challouk en vooral Nnadi kwijt bent.
Zal moeilijk zijn om die nog mee te krijgen in het verhaal
Ik volg u wel.
Challouk en Nnadi gaan we nog nodig hebben, en we hebben ze nu al nodig.
Barkason is verdedigend zwak. Hij is nu niet op zijn best, maar zelfs op zijn best is hij onze zwakste schakel.
Jeppe,Rommens zijn veel minder momenteel. Jeppe is al weken, al voor de winterstop dat hij minder is.
Dat hij Jeppe dan vervangt door Machado,dat begreep ik wel. Maar het wordt dan 3-2 en dan kan je vanalles doen tegen 9 man. Vossen eruit voor Challouk,Nnadi voor Rommens of Diop, de match was gespeeld,Eupen kon niks meer klaarmaken. Deed hij niet.
Het uitvallen van Tanghe is imo lastiger dan verwacht. Tanghe heeft wel een lange bal die aankomt, kuist beter op, is rustiger.
Sven moet veel meer zijn bank gebruiken, dat is in vergelijking met onze concurrenten onze grootste troef.
Dat zal naar het eind toe de beslissende factor zijn.
Opoku,Vossen,Rommens kon hij veel eerder vervangen om die spelers op de bank gemakkelijker mee te krijgen.
Nyssen was heel bepalend vandaag, die fantastische bal op Gavriel bij de eerste goal en dan zijn diepgang.
Eerste helft met een Challouk in de plaats van Jeppe zou waarschijnlijk al een ander resultaat hebben opgebracht. Vaak liepen de aanvallen stuk bij Jeppe.
9 wedstrijden zonder te verliezen, 24 op 27!, dat zijn cijfers die we zelfs met onze vice-kampioenen ploeg niet haalden(op een ander niveau natuurlijk). Maar ge voelt wel dat die nederlaag dichterbij komt, imo door te weinig vertrouwen in onze bank?
Nu naar La Louf voor een overwinning of een punt. Niet verliezen daar zou schitterend zijn.