Auteur Topic: Speeldag 17 : zaterdag 11/01/2025 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmechelen  (gelezen 8269 keer)

Online esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zaterdag 11/01/2025 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmechelen
« Reactie #80 Gepost op: januari 12, 2025, 01:46:27 pm »
Is dit weer het begin van een triestige periode? Deze ploeg heeft niets te zoeken in 1A. En dat tegen een ploegske van niks
Heb al eerder gezegd,, als je deze match niet kan winnen .....
Toont maar aan in welke mate dit een troll account is. Een beetje komen uitdagend posten en altijd negatief. Het is duidelijk aan het tijdstip in welke mate we hier spreken over een supporter van essevee

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 17 : zaterdag 11/01/2025 - 20.00u : Essevee - Patro Eisden Maasmechelen
« Reactie #81 Gepost op: januari 12, 2025, 01:53:08 pm »
Stijnen vs VDB
https://www.facebook.com/DAZNBelgium/videos/1744714382763085

Iemand die weet hoe dit zit eigenlijk? Beschuldigd, dus waarom zou hij niet willen betalen?

De club heeft alles vergoed, voor Mr Stijnen is dat niet voldoende en moet onze trainer dat uit eigen zak betalen. Slechte verliezer…

Betaald is betaald, wat maakt het uit wie betaald heeft? (kheb da lijk gemist)  :D

Online esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #82 Gepost op: januari 12, 2025, 01:56:12 pm »
La Louviere straks nog naar Beveren, geen makkelijke verplaatsing en zeker niet onder deze omstandigheden. Als ze punten verliezen gaan we direct terug een grote mentale boost hebben en perfect om te starten aan de terugronde.

Offline cb_simon

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: januari 12, 2025, 02:00:38 pm »
Stijnen vs VDB

Iemand die weet hoe dit zit eigenlijk? Beschuldigd, dus waarom zou hij niet willen betalen?

De club heeft alles vergoed, voor Mr Stijnen is dat niet voldoende en moet onze trainer dat uit eigen zak betalen. Slechte verliezer…

Betaald is betaald, wat maakt het uit wie betaald heeft? (kheb da lijk gemist)  :D
tis dadde het is zoals ik denk of het nu de club is of de persoon zelf die het betaald daarmee is het gepasseerd en Stijnen leeft teveel in het verleden

Online San Iker

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: januari 12, 2025, 02:18:39 pm »
Stijnen vs VDB

tis dadde het is zoals ik denk of het nu de club is of de persoon zelf die het betaald daarmee is het gepasseerd en Stijnen leeft teveel in het verleden

Hoh, ik denk dat de club dat in eerste instantie zal betaald hebben en gewoon van het loon van Sven VDB gehouden heeft.
Tis maar een denkpiste, maar lijkt mij het meest logische.

Stijnen had liever gezien dat het rechtstreeks van VDB zijn rekening kwam zeker.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: januari 12, 2025, 02:23:46 pm »
Ik vond onze keeper slecht uitkomen. Het was een koud kunstje om tussen zijn benen te scoren.
Iemand zegt hier dat Diop weer minder was tegen de betere ploegen. Dit mag geen eigen leven gaan leiden. Bedoel je misschien dat hij te traag is ? Kijk dan naar Vanaken, die is misschien nog trager, maar is wel DE man bij Club Brugge.

Wat jij allemaal zevert, tis niet te vatten!

Neen ik bedoel dat niet menneke!
Ga er alle matchen op na, buiten thuis tegen La Louviere
Op RWDM, Deinze, Patro (uit en thuis) en Lommel. Telkens mindere mach van Diop. Men zit er wat korter op, tegenstander is beter.
Diop zijn acties, vooral zijn passes, zijn zeer vaak getelefoneerd. Daarom zou het verstandig zijn van hem gewoon hier te blijven en kijken of ie niveau 1A wel aankan volgend jaar. Kan voor hem heel leerrijk zijn en goed voor zijn ontwikkeling.
Maar naar mijn mening heb je naast hem ook een energiekere speler nodig dan Rommens.

Maar vat het hier ook niet te verkeerd op, Diop is de man van het seizoen samen met Vossen en Opoku eigenlijk. Het is jammer dat die vorig jaar een verloren jaar gehad heeft, of hij stond nu al verder

Dat jij daar nu ‘te traag’ en Hans Vanaken wil aan linken, il faut le faire…
Ik volg u ivm Diop.  Zowel dat hij samen met Opoku de man is van het seizoen en dat hij beter werd met de inbreng van Nnadi.  Zijn actie bij de derde goal was heel goed met Machado en met wat geluk en ongeluk :) .
Diop is ook fenomenaal qua uithouding en verzwakt niet naar het einde.   Volgens mij zit er nog veel progressie in. Van Jeppe kan je ook zeggen dat hij minder is tegen de topclubs.  Jeppe is volgens mij de laatste wedstrijden wat minder.   
Maar wat een verschil met vorig seizoen.  21 op 21, zot.

Ik ga toch wat woorden vuilmaken aan Stijnen.  Hij is toch een fantastisch profiel voor onderzoeken ivm het psyhe.
Zijn cv qua 'raar' gedrag is al goed vol.  Zijn forumgedrag bij Club Brugge,zijn gedrag langs de lijn met zelfs een paar kletsen tegen zijn broer, zijn behandelingen van ploegen die op bezoek komen, enz.  En totaal geen zelfreflectie.  Zijn broer slaan was' normaal' dat forumgedrag was' zijn broer' die 'verwarmingtoestanden' konden niet waar zijn.
En dan heb je dan onze trainer die de pedalen kwijt was in Patro, dat ook toegaf en alles werd betaald.
Dan is het enorm hilarisch dat juist zo'n Stijnen dat niet kan loslaten en als gewoonlijk liegt.
Qua entertainment is die kerel geld waard.  Maar die gast zou beter zijn eigen eens onder  handen nemen.  Met een sessie of 4 bij de psycholoog.  Dit meen ik.
Sven is duidelijk ook een 'karakterke', en dat vind ik ook wel leuk zolang dat het een beetje normaal blijft.  Zijn doorzettingsvermogen om een hand te willen schudden van Stijn vond ik hilarisch.   Hij doet daar niks verkeerd maar hij weet goed genoeg dat dit Stijnen ga irriteren.  Dat de staf van Patro zo hun best doet om dit te verhinderen is ook hilarisch.
En Stijnen graaft ondertussen verder aan zijn eigen graf en hij beseft het zelf nog altijd niet.
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2025, 03:18:30 pm door svennay »

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: januari 12, 2025, 03:05:51 pm »
Voor mij springt de invalbeurt van Machado er weer uit. 2de match op rij dat het spelbeeld verandert doordat er meer druk ontstaat op de verdediging. Rustig laten komen na zijn blessure en de rest van het seizoen gebruiken als invaller. Grote troef die we erbij hebben voor de eindstrijd.
.

Kvind dat Machado een beetje te persoonlijk is. Denkt alleen maar aan zijn doelpuntje maken.

Offline anotherboerke

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: januari 12, 2025, 03:28:24 pm »
Amai, dat verslag op Patro hun FB. Zegt toch genoeg hoe heel die club in elkaar zit... Lachwekkend

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #88 Gepost op: januari 12, 2025, 03:56:18 pm »
Voor mij springt de invalbeurt van Machado er weer uit. 2de match op rij dat het spelbeeld verandert doordat er meer druk ontstaat op de verdediging. Rustig laten komen na zijn blessure en de rest van het seizoen gebruiken als invaller. Grote troef die we erbij hebben voor de eindstrijd.
.

Kvind dat Machado een beetje te persoonlijk is. Denkt alleen maar aan zijn doelpuntje maken.
Legt wel de bal goed breed voor Diop bij het derde doelpunt

Online Porky

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: januari 12, 2025, 04:10:24 pm »
Amai, dat verslag op Patro hun FB. Zegt toch genoeg hoe heel die club in elkaar zit... Lachwekkend

Wss geschreven door hem zelf..

Alle reacties gewist door hun moderator..
In opdracht van..

Online Porky

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: januari 12, 2025, 04:37:48 pm »
Zat Traore op den bank?
Toch weeral 2 matchen niet ingevallen..

Offline mogul

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: januari 12, 2025, 04:40:40 pm »
:D

Wss geschreven door hem zelf..

Alle reacties gewist door hun moderator..
In opdracht van..
Toch ook eens gekeken, tja, is volledig gekleurd en imo mag dit op hun pagina.  Ik zou daar niet op reageren, maar langs de andere kant is het dan wel heel grappig dat er daar heel zure, gemene reacties van hoogbejaarde
Patro-fans zijn die vergeten dat ze zelf een fusie-ploeg zijn
 :D .    Misschien de schoonouders van Stijnen.

Offline Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: januari 12, 2025, 05:24:13 pm »
Toch het soort match die toont dat op dit moment, in deze competitie er niemand beter is dan Essevee, in de combinatie van drive, plan én breedte van de kern. Steriele eerste helft tegen een ploeg met een duidelijk idee, ingraven en scherp zijn op de counter. Dat krediet moet je de spelers van Patro geven, ze deden dat een uur zoals hun coach het had gevraagd en buitten de foutjes achterin bij ons keurig uit.

Vorig jaar mocht je na zo'n een uur je frak pakken en naar huis gaan bij 0-2 in zo'n match. Fini. Nu roept VDB ze samen, "ok, nu naar plan B" (bemerking: dat was al het plan voor de 0-2 viel, Willen stond al klaar) en merk je dat die groep daar ongelofelijk goed op reageert. VDB geeft een 'venijnig' kantje (op een gebalanceerde manier, itt de clown in de andere dugout) en ik denk ook een heel grote drive om te tonen dat hij het kan. Misschien zelfs een beetje frustratie dat men hem in eerste klasse nooit een kans gaf. Maar hij brengt die honger wel goed over naar het team: t is honger met een plan van aanpak. Het is zoals in iedere tak van het werkleven: je moet niet alleen een goede leidinggevende zijn, je moet passen bij de bouw en het doel van je groep. Met Euvrard was dat er minder (los van of ie een goede coach is, was hij niet de goede coach voor waar we toen stonden).

Vanaf 60' versmacht je ze gewoon, omdat je kwaliteit kan brengen van je bank maar ook omdat dat geloof daar is. Ik ga eerlijk zijn, als die 0-2 valt, dacht ik toch ook een paar minuten 'oei'. Maar deze kern zit gewoon goed in elkaar, mentaal en fysiek (Patro echt wel doodgeknepen). Dan kan een moeilijkere match of periode bij een individuele speler al eens. En, sommigen hadden niet hun beste match (een Ehrenbjerg die onze seizoensstart mede heeft gemaakt maar nu minder vrijheid krijgt, een Barkarson die qua timing wat foutjes maakte, een Diop die onze speler is die het verst zal raken maar gisteren wat slordig) maar dan blijft wel die werkkracht er om er op z'n minst individueel een '6je' van een match van te maken. Die dominante 3-4-3 blijft, als je beter bent, een machtig systeem met deze groep.

Opmerkelijk weinig Vossen comments vandaag, maar die opening goal, dit is een vossengoal dikke klas. Heerlijk.

We zijn nog maar net over halfweg en er zal focus nodig zijn tot het mathematisch binnen is: dat kan even goed zijn tot de slotmatch tegen RWDM. En ja, er kan altijd een wiel aflopen (blessures, ...). Maar de boost van dit soort zege bovenop de form, de groep, ... Dan hebben we toch alles in eigen handen om te promoveren. Ploegen als Eisden, Beveren, ... als die een zeer straffe 30/36 neerzetten, blijven we ervoor met 18/36. Als we blijven doordoen zoals voorheen is het enkel nog kijken naar La Louvière en RWDM.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #93 Gepost op: januari 12, 2025, 06:34:15 pm »
Ook Kiki op zijn insta 'tot nooit meer' manmanmam

Online Porky

• Leden
« Reactie #94 Gepost op: januari 12, 2025, 06:44:29 pm »

Club die daar zogezegde miljoenen voor geeft weet ook niet wat ze doen..

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: januari 12, 2025, 06:48:49 pm »
Die jongen stond niet vooraan als het verstand werd uitgedeeld… en als je dan onder zo’n trainer moet werken, problematisch.
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2025, 06:53:34 pm door svennay »

Online esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: januari 12, 2025, 07:10:24 pm »
Die jongen stond niet vooraan als het verstand werd uitgedeeld… en als je dan onder zo’n trainer moet werken, problematisch.
Zou een goede transfer zijn voor de buren om kadri te vervangen en wij zien een concurrent verzwakt.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: januari 12, 2025, 09:11:57 pm »
Zou een goede transfer zijn voor de buren om kadri te vervangen en wij zien een concurrent verzwakt.
La Louviere 0/0

Online esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: januari 12, 2025, 09:15:30 pm »
Citaat
La Louviere 0/0
6 punten voorsprong op de 2de plaats of 2 matchen speling. En 9 punten op de 3de plaats en voor promotie.
We hadden niet beter kunnen starten.
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2025, 07:29:38 am door svennay »

Online San Iker

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: januari 12, 2025, 09:52:52 pm »
Op zijn eigen instagram blijft Stijnen er ook maar over janken