er kan toch geen discussie zijn dat Lemoine 10 keer beter is dan Willem.
Willem is traag , vooral niet wendbaar(precies of zijn bovenlichaam vast staat) , geen spronkracht.
hoeveel keer heeft die Mirosola van genk niet vrij kunnen naar doel koppen(was nog bijna 3-3) omdat Willem altijd veel te laat reageerd maw geen reactiesnelheid.
Fraser geen kans gekregen, tis simpel , die jongen kan gewoon niet mee ( gehoord van iemand binnen de club) .
zal ieder jaar uitgeleend worden aan engelse 2de of 3 de klasser.
zelfde met de 2 keepers , we hebben 2 keepers en dat is het.
Maar een goede keeper hebben we niet.
Marktwaardes transfermarkt
Lemoine 250K
Willen 800K
Juist ter info
Puur leeftijd
Maar ge moet niet veel van voetbal kennen om te zien dat de vergelijking niet opgaat. Ik heb int verleden al wat zitten bashen op onze Willen, maar twordt wel.iedere week bevestigd. T is tijd voor Lemoine in de plek te zetten.
Lemoine speelde nog niet heel veel. Speelde ook de voorbije seizoenen niet bij ons.
Willen begon goed bij ons. Maar onze cv's verzopen door de infatile tactische keuzes van vooral Leye en Euvrard. Ook onder Dury was dit vaak zo. Zelfs Deschacht had er moeite mee.
Nu is er gelukkig veel meer aandacht voor de verdediging, zijn we veel meer een compact blok aan het worden, zit er meer verstand in de ploeg en meer evenwicht.
Hoe zou Lemoine eruit zien moest die vorig jaar in onze ploeg zitten? Mee verzopen? Rode kaarten?
Tanghe doet het dit jaar ook veel beter dan vorig jaar. Willen is 21 jaar, de 2 andere 25 jaar!
Ik vind Willen dit seizoen beter dan vorig jaar. Vorig jaar veel blunders in de verdediging, nu toch veel minder. Onze keeper al enkele wel.
Ik zie niet in om te prutsen aan de ploeg wanneer je zo'n overtuigende cijfers kunt voorleggen. Vorig seizoen was dat anders.
Willen is technisch de beste verdediger maar doet soms domme dingen door paniek of concentratie die niet 90 minuten ok is. Tanghe heeft een schitterende lange bal en imo groeit die naar zijn beste niveau. En Lemoine zit er een heel deftige verdediger uit die zijnen kop ervoor legt maar soms te onstuimig is.
Imo zitten we daar goed met Tanghe,Willen,Lemoine en Labie.
Prioriteit: doelman, centrumspits.