Auteur Topic: Crocky Cup: woensdag 4/12/2024 20u : OH Leuven - Essevee  (gelezen 8791 keer)

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
Re: Crocky Cup: woensdag 4/12/2024 20u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: december 04, 2024, 08:49:06 pm »
Beter nog een seizoentje in 1B blijven. Nog te zwak voor 1A of willen we een tweede Beerschot worden  ?

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #41 Gepost op: december 04, 2024, 08:49:30 pm »
En wereldgoal inderdaad

Online boerkens4ever

• Leden
« Reactie #42 Gepost op: december 04, 2024, 08:50:36 pm »
Overdrijf keer niet. Er doen een aantal basispionnen niet mee. We hebben nog 2 transferperiodes om de ploeg verder te versterken. Moet zeker mogelijk zijn om mee te draaien in 1A dan. Eerst er maar eens geraken.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #43 Gepost op: december 04, 2024, 08:51:08 pm »
1-0 was offside leek me.
Daarna vloog zowat alles binnen. degelijke periode tusss min 20 en 35.

Lemoine de beste momenteel.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #44 Gepost op: december 04, 2024, 09:05:53 pm »
We spelen tegen een ploeg met een nieuwe coach waar Anderlecht 1 kans had.  5 pionnen er niet in, en er zijn er hier die al zeggen'beter nog een jaar in 1B zitten', echt?.
Zotter moet het niet.  Indien we overgaan komen er versterkingen. 
Tegen Beveren is duizend keer belangrijker dan vandaag.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #45 Gepost op: december 04, 2024, 09:10:21 pm »
4/0

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: december 04, 2024, 09:15:54 pm »
Beter nog een seizoentje in 1B blijven. Nog te zwak voor 1A of willen we een tweede Beerschot worden  ?

Eye opener voor bestuur dat bij promotie de kern versterkt moet worden. Voor 1b meer dan OK. Punt, lijkt me.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #47 Gepost op: december 04, 2024, 09:17:43 pm »
De vraag is, wat zouden wij gaan doen in 1A?
Iedereen had dit gezegd over USG toch

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: december 04, 2024, 09:18:13 pm »
vijve nul, broekske vul…
die grote zwarten met zijn onuitspreekbare naam

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #49 Gepost op: december 04, 2024, 09:42:27 pm »
Als je elke match moet bibberen tot het eind, als je de nul nooit kan houden, als je zit met 2 zwakke keepers, als je aanval te weinig voorstelt, als je twee doelpunten incasseert tegen een tienerploegje uit Genk, als de beste spelers niet altijd opgesteld worden, als je weet dat je volgend seizoen niet meer kan rekenen op Vossen, als ....
Dan kan je niets doen in 1A. Ik zie elk weekend voetbal in de Jupiler League en weet daardoor al lang dat het verschil heel,heel groot is met 1B.
Zouden we beter spelen dan Beerschot ? Ik dacht het niet. Dan kan je voorspellen wat er gebeurt bij promotie.
De grootste verschillen zitten in snelheid, kansen benutten, overzicht.
Ik ben in Geel geweest en schrok van de traagheid van spelen en de twee tegengoals die we slikten tegen de laatste in de rangschikking.
Heb een dubbel gevoel : je wil dat ze promoveren en tegelijkertijd besef je dat je in 1A niets kan doen.
Jammer, maar dat is voor mij de realiteit.

« Laatst bewerkt op: december 04, 2024, 09:55:12 pm door isidoor »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: december 04, 2024, 10:09:46 pm »
Als je elke match moet bibberen tot het eind, als je de nul nooit kan houden, als je zit met 2 zwakke keepers, als je aanval te weinig voorstelt, als je twee doelpunten incasseert tegen een tienerploegje uit Genk, als de beste spelers niet altijd opgesteld worden, als je weet dat je volgend seizoen niet meer kan rekenen op Vossen, als ....
Dan kan je niets doen in 1A. Ik zie elk weekend voetbal in de Jupiler League en weet daardoor al lang dat het verschil heel,heel groot is met 1B.
Zouden we beter spelen dan Beerschot ? Ik dacht het niet. Dan kan je voorspellen wat er gebeurt bij promotie.
Ik ben in Geel geweest en schrok van de traagheid van spelen en de twee tegengoals die we slikten tegen de laatste in de rangschikking.
Heb een dubbel gevoel : je wil dat ze promoveren en tegelijkertijd besef je dat je in 1A niets kan doen.
We moeten wij niet iedere keer bibberen.  Ook tegen Jong Genk,1 van onze slechtste wedstrijden,moesten we in principe heel de match niet bibberen.  We moeten meestal bibberen doordat we momenteel een middelmatige keeper hebben, maar bibberen in het spel?  Neen.  Vorig jaar wel, iedere match!
Dit jaar hebben we een betere,jongere ploeg dan vorig seizoen.  Om in 1B kampioen te spelen kan het met deze ploeg, met een extra centrumspits en een betere doelman stijgen de kansen meer.
Indien we overgaan dan moet men inderdaad dan versterken, dat weet iedereen. 
Deze match met onze sterkste ploeg en volledige overtuiging aanvatten is niet hetzelfde als hoe we deze match speelden.  Daarbij,OHL kan in principe meedraaien met de top 6!!!
Wij gaan, indien we overgaan, moeten wedijveren met andere ploegen, dat weet men nu al. 
Maar zo dramatiseren, is echt totaal niet nodig!
Wat had jij dan verwacht?  Jij bent expert in 1A, wat had jij dan verwacht?  Dat wij,met een mindere ploeg,OHL gingen verslaan?  Match tegen Anderlecht niet gezien? Hun wedstrijd tegen oa Antwerp thuis?

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #51 Gepost op: december 04, 2024, 10:33:31 pm »
5-0 is wel een vernederde uitslag voor de leider in 1B. Moesten we verloren hebben met 2-0 of een 3-1, dan zou ik dat normaal vinden, niets verkeerd aan.

Offline Duive

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #52 Gepost op: december 04, 2024, 10:38:57 pm »
Euhm. We waren wel de enige ploeg uit 1b die hier nog zat en er zijn al wat 1a ploegen weg. Dus geen drama he. Of we verliezen met 3-0 of 5-0 maakt geen verschil.
Goed dat we nu veel gewisseld hebben, dan zal het niet lang blijven plakken.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #53 Gepost op: december 04, 2024, 10:41:42 pm »
We moeten wij niet iedere keer bibberen.  Ook tegen Jong Genk,1 van onze slechtste wedstrijden,moesten we in principe heel de match niet bibberen.  We moeten meestal bibberen doordat we momenteel een middelmatige keeper hebben, maar bibberen in het spel?  Neen.  Vorig jaar wel, iedere match!
Dit jaar hebben we een betere,jongere ploeg dan vorig seizoen.  Om in 1B kampioen te spelen kan het met deze ploeg, met een extra centrumspits en een betere doelman stijgen de kansen meer.
Deze match met onze sterkste ploeg en volledige overtuiging aanvatten is niet hetzelfde als hoe we deze match speelden.  Daarbij,OHL kan in principe meedraaien met de top 6!!!
Wij gaan, indien we overgaan, moeten wedijveren met andere ploegen, dat weet men nu al. 
Wat had jij dan verwacht?  Jij bent expert in 1A, wat had jij dan verwacht?  Dat wij,met een mindere ploeg,OHL gingen verslaan?  Match tegen Anderlecht niet gezien? Hun wedstrijd tegen oa Antwerp thuis?
Kijk op wie je reageert, dan moet je u niet opjagen  ;)
Als de troll geen reacties krijgt zal die wel stoppen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #54 Gepost op: december 04, 2024, 10:48:16 pm »
Kijk op wie je reageert, dan moet je u niet opjagen  ;)
Als de troll geen reacties krijgt zal die wel stoppen.
Ik jaag mij niet op, hetgeen hij schrijft, daar argumenteer ik op.  Ik ben er ook zeker van dat wanneer we met onze sterkste ploeg spelen en we toch 2 of 3-0 verliezen hij dan zou zeggen waarom de coach met zijn sterkste ploeg speelde.
Beveren zaterdag is belangrijk, daar moeten we thuis van winnen.  En zal zo evident niet zijn denk ik.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #55 Gepost op: december 04, 2024, 11:21:24 pm »
5-0 was overdreven. Alles bij Leuven vloog er in. Capelle is wel serieus door de mand gevallen.
Willen was ook niet goed.
Maar het grootste probleem: Traore. Daar moeten we echt zo snel mogelijk van af geraken.

Was er hier een keeperskwestie?
Wel Bostyn is zeker niet eerste keeper. Voetballend zwak, onzeker en niet doortastend.

Het was niet zo slecht, we waren wel onmondig in de eerste helft. Tweede helft krijg je eigenlijk 4-5 grote kansen. Verschil zat em dus in de afwerking. Al was Leuven wel beter wanneer het er om ging natuurlijk.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #56 Gepost op: december 04, 2024, 11:27:40 pm »
In 1A worden gemiddeld 1op 3 kansen afgemaakt. In 1B is dat 1op 5. Lees ook eens de reacties op Facebook.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: december 05, 2024, 01:28:23 am »
In 1A worden gemiddeld 1op 3 kansen afgemaakt. In 1B is dat 1op 5. Lees ook eens de reacties op Facebook.
;D.  Ja, dat moet je doen!  89,97 procent van die mensen gaan nooit kijken.  Efkes serieus, OHL heeft ongeveer 12 spelers van meer dan 1 miljoen waarde,waaronder een stuk of 4 van meer dan 2 miljoen. 
Of wist je dat niet? 
We staat op de eerste plaats in 1B,met moeilijker ploegen dan vorig jaar, met een beter presterend team en heel wat goedkoper dan vorig seizoen.  We hebben onze slechte thuisreputatie hersteld,wonnen tegen eersteklasser Dender.
Ik snap uw constant negativisme niet, het is te.
Het klopt dat we met middelmatige keepers zitten, dat weten ze ook, ze hadden daarom een De Wolf gehaald vorig seizoen.  Dit seizoen hebben ze eerst toch heel gericht gezocht naar spelers die men nodig had en bijna allemaal een meerwaarde brengen.  Ik denk dat ze al bezig zijn met een nieuwe doelman.
Ik geloof dat wij met deze ploeg een 5 tal gerichte transfers (zonder de nieuwe doelman) een eventueel toekomstig verlengd verblijf  in 1A kunnen halen.  Dus zeker haalbaar.
Maar daar zitten we nog niet.  Nu match per match bekijken.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #58 Gepost op: december 05, 2024, 08:25:25 am »
Dat er een paar niet goed genoeg zijn (of meer zijn) voor 1A weten we wel al eventjes.
Natuurlijk moet je ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Laat ons beginnen bij de coach. De beker is totaal onbelangrijk voor hem. Enige wat in zijn hoofd zit is de promotie. Dat straal je ook uit naar je spelersgroep, waardoor zij deze match al (onbewust) minder scherp aansnijden.
En ten 2de speelt Leuven voor de ogen van hun nieuwe coach, die gaan juist allemaal gretig zijn en zich willen tonen.

5-0 is zwaar, maar eigenlijk mag hier totaal geen belang aan gehecht worden.

Ik herinner mij eens een bekermatch waar we 1-4 of 1-5 verloren van Genk denk ik. 3 dagen later speelden we die van het kastje naar de muur.
Ik wil maar zeggen. Een dag na een nederlaag zijn die mannen dat zelf al compleet vergeten

Offline Bossietj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #59 Gepost op: december 05, 2024, 09:03:04 am »
Eerste uitdaging is promoveren. Hoe we in 1A presteren, da's zorgen voor later.

Alle bekermatchen waren een leuke extra dit jaar, niets meer, niets minder. Jammer dat ze verloren hebben, nu volle focus op de competitie.