Auteur Topic: Crocky Cup: woensdag 4/12/2024 20u : OH Leuven - Essevee  (gelezen 8767 keer)

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
Crocky Cup: woensdag 4/12/2024 20u : OH Leuven - Essevee
« Gepost op: november 30, 2024, 02:12:26 pm »
Focus op woensdag.

Zijn er nog supporters die geen ticket hebben voor uitvak en die in het thuisvak plaatsnemen?

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
Re: Crocky Cup: woensdag 4/12/2024 20u : OH Leuven - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: november 30, 2024, 03:31:16 pm »
Focus op woensdag.

Zijn er nog supporters die geen ticket hebben voor uitvak en die in het thuisvak plaatsnemen?
Nee, in het verleden wel al gedaan in Leuven en geen problemen mee gekregen. Eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik met een hoop leuven supporters mee was

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #2 Gepost op: november 30, 2024, 03:45:41 pm »
Focus op woensdag.

Nee, in het verleden wel al gedaan in Leuven en geen problemen mee gekregen. Eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik met een hoop leuven supporters mee was

Welk vak is dan naast het uitvak?
Vermoed ook wel geen problemen. Leuven supporters zijn nog wel rustig.

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: november 30, 2024, 03:50:11 pm »
Ik twijfel nog om in het thuisvak te gaan plaats nemen.

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #4 Gepost op: december 01, 2024, 11:29:58 am »
Iemand die weet hoeveel tickets er uiteindelijk verkocht werden in het uitvak? #fullhouse

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #5 Gepost op: december 01, 2024, 11:38:34 am »
Iemand die weet hoeveel tickets er uiteindelijk verkocht werden in het uitvak? #fullhouse
Volledige capaciteit werd recent teruggeschroefd tot 550 plaatsen (zie artikel hieronder) dus als alles verkocht is zal dit 550 man zijn zeker?

https://www.hln.be/anderlecht/ohl-zal-tijdens-de-match-geen-euro-aan-ons-verdienen-ook-fan-council-anderlecht-roept-op-tot-bar-boycot-begin-december-in-leuven~ae39b44a/

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #6 Gepost op: december 01, 2024, 08:43:47 pm »
Goeie test tegen OHL om te zien hoe ver we staan. Hopelijk zijn ze nog wat vermoeid van de match tegen Anderlecht. Zal toch heel moeilijk worden. Hoop alleen dat het geen afstraffing gaat worden, want dat zou de waarde van leider in 1B naar beneden halen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: december 02, 2024, 07:50:09 am »
Goeie test tegen OHL om te zien hoe ver we staan. Hopelijk zijn ze nog wat vermoeid van de match tegen Anderlecht. Zal toch heel moeilijk worden. Hoop alleen dat het geen afstraffing gaat worden, want dat zou de waarde van leider in 1B naar beneden halen.

Hoh, ik denk vooral dat men wat anderen de kans zal geven
Lemoine zal weer starten, net als Bostyn, Gavriel, Nnadi, Traore mss Labie.

Het is spijtig dat je in deze matchen geen back-up hebt voor de links en rechtsback. Nyssen en Barkarson moeten we fit houden

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: december 02, 2024, 08:46:44 am »
Competitie is het belangrijkste, ok...Maar ik ga vol enthousiasme naar Den Dreef, hoor ! (in het uitvak). Mochten alle ploegen "den beker laten varen", dan is er ook geen bekerwinnaar, hé. Eens je de kwartfinale haalt, kan alles, dan kan het spoken. Ik verwacht inderdaad ook wel weer jongens als Bostyn, Nnadi, Gavriël (benieuwd om die eens "gewoon op links" te zien spelen, maar wat dan met Traoré...).

Tip voor de mensen die met de auto gaan (ik mailde hiervoor naar OHL): Parking Bodart nemen (op 250 m van de ingang van het uitvak). Parking is gratis. GPS: Veilingweg. Staat zelfs een bordje "OHL-bezoekers", bij op het oprijden.

ik hoorde dat er nog (zoals wij) Esseveefans zijn die er een halve dag Leuven van maken? Met de werken op het viaduct van Vilvoorde is dat een veilige optie....Kan gezellig worden op de Oude markt (een mini-Europese trip-gevoel  ;D ;D ;D).

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #9 Gepost op: december 02, 2024, 09:01:39 am »
Competitie is het belangrijkste, ok...Maar ik ga vol enthousiasme naar Den Dreef, hoor ! (in het uitvak). Mochten alle ploegen "den beker laten varen", dan is er ook geen bekerwinnaar, hé. Eens je de kwartfinale haalt, kan alles, dan kan het spoken. Ik verwacht inderdaad ook wel weer jongens als Bostyn, Nnadi, Gavriël (benieuwd om die eens "gewoon op links" te zien spelen, maar wat dan met Traoré...).

Tip voor de mensen die met de auto gaan (ik mailde hiervoor naar OHL): Parking Bodart nemen (op 250 m van de ingang van het uitvak). Parking is gratis. GPS: Veilingweg. Staat zelfs een bordje "OHL-bezoekers", bij op het oprijden.

ik hoorde dat er nog (zoals wij) Esseveefans zijn die er een halve dag Leuven van maken? Met de werken op het viaduct van Vilvoorde is dat een veilige optie....Kan gezellig worden op de Oude markt (een mini-Europese trip-gevoel  ;D ;D ;D).

Die werken aan het viaduct was ik vergeten...
Hier zal het maar 's avonds vertrekken zijn en in de thuisvakken.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #10 Gepost op: december 02, 2024, 11:25:58 am »
Ik dacht dat er naast het bezoekersvak nu een soort van sfeergroep van OHL zit.
SV TILL I DIE

Offline phd

• Leden
« Reactie #11 Gepost op: december 02, 2024, 11:36:35 am »
Het plein zal er fantastisch bijliggen... Zondag match OHL-Anderlecht en dinsdag (!) interland Red Flames. Dit is er toch wat over.

Offline Jonas VDP

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #12 Gepost op: december 02, 2024, 12:19:56 pm »
Zaterdag al terug een heel belangrijke thuismatch tegen SK Beveren. Ik verwacht woensdag een B-elftal met o.a. Tangala, Labie, Cappelle,...

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #13 Gepost op: december 02, 2024, 01:24:12 pm »
Als je tegen Dender een valabele ploeg brengt, dan ga je dit niet zetten tegen OHL, buitenshuis. Er keihard voor gaan. Ideale waardemeter voor onze ploeg. Ze kunnen heus wel eens 2 wedstrijden per week aan, hoor ! Patro en wij zijn de betere ploegen uit 1B, dan moet je niet met een B-ploeg aantreden hé ! OHL zal ook wel enkele sterkhouders laten rusten. Die moeten zaterdag op Standard gaan spelen. Die cup is een extraatje die de spelers heel plezant vinden.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #14 Gepost op: december 02, 2024, 01:26:40 pm »
Het zal een combinatie van de 2 worden.
Beetje à la tegen Dender.

Lemoine, Stavros, Nnadi, Cappelle, Machado misschien?

Aangevuld met Rommens, Vossen, Tanghe/Willen, Nyssen.
Zo'n matchen zijn ideaal voor Nnadi imo.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #15 Gepost op: december 02, 2024, 01:48:52 pm »
Als je tegen Dender een valabele ploeg brengt, dan ga je dit niet zetten tegen OHL, buitenshuis. Er keihard voor gaan. Ideale waardemeter voor onze ploeg. Ze kunnen heus wel eens 2 wedstrijden per week aan, hoor ! Patro en wij zijn de betere ploegen uit 1B, dan moet je niet met een B-ploeg aantreden hé ! OHL zal ook wel enkele sterkhouders laten rusten. Die moeten zaterdag op Standard gaan spelen. Die cup is een extraatje die de spelers heel plezant vinden.

Jong Genk, OHL en Beveren zijn 3 wedstrijden op 1 week.  ;)

Hierdoor verwacht ik wel redelijk wat rotatie.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #16 Gepost op: december 02, 2024, 02:19:04 pm »
Inderdaad een mengeling van basis en bankmateriaal .

Online essevee;)

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #17 Gepost op: december 02, 2024, 02:19:30 pm »

Ten opzichte van Leuven vindt ik het alleszins een groot voordeel dat wij vrijdag al gespeeld hebben in vergelijking met Leuven die gisteren pas speelde.

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #18 Gepost op: december 02, 2024, 02:40:45 pm »

Ten opzichte van Leuven vindt ik het alleszins een groot voordeel dat wij vrijdag al gespeeld hebben in vergelijking met Leuven die gisteren pas speelde.
Inderdaad, onderschat dit verschil niet naar het einde van de wedstrijd toe, of mochten er verlengingen komen.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #19 Gepost op: december 02, 2024, 05:43:02 pm »

Inderdaad, onderschat dit verschil niet naar het einde van de wedstrijd toe, of mochten er verlengingen komen.
Opgevangen dat OHL ook prioriteit geeft aan de competitie en niet met hun beste spelers zou starten.
Een goed bekerverhaal kan ook alleen maar de flow verbeteren.