Normale opstelling voor mij basis 11 staat er pas vervangen wanneer nodig ik begrijp frustratie niet op basis van wat moeten Lemoine en Nnadi in basis 11 staan ? Coach heeft zijn eigen ideeën .
Op basis da ze beter zijn.
Bij elke andere 2de klasser start Nnadi. Zelf bij sommige 1ste klassers.
Ik raad je aan om eens naar het aantal kansen te kijken die we weggeven doordat Rommens het fysiek niet kan belopen of gewoon te traag is. Om maar rap te noemen, de 2 tegengoals tegen RWDM
Garantie dat je tegen Seraing 3-4 kansen meer tegen krijgt omdat Rommens zich zo niet kan vastbijten in een tegenstander. Nnadi hangt er als het ware aan en haalt het dan met zijn body.
Rommens moet meestal al een cruciale fout maken en loopt dan 60min met geel rond
In balbezit is ie mss iets beter, maar volgens mij scheelt dat zoveel niet
Soit dat is mijn mening.
Maar schrik dan niet dat je in de winter mss je grootste kapitaal verliest, en dat dan mss voor een mindere prijs
En ik wil niet klagen, want dit Zulte Waregem is veel beter dan vorig jaar, maar dit snap ik echt voor de volle 100% niet.
Zo verlies je een speler mentaal.
Je haalt 6/6 tegen La Louviere en Seraing met dominant voetbal, maar het was duidelijk dat Sven zich vorige week al aan het indekken was